Ik ga niet voor minder!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:32 schreef Blasphemer het volgende:
wat een LUL is het niet te begrijpen die man
Ben je dom???? Bosvelt erin voor Robben... VERDEDIGER VOOR AANVALLER...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:36 schreef TC03 het volgende:
Wtf heeft dit met Advocaat te maken?
Jup, toen was de wedstrijd verlorenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:38 schreef OreO het volgende:
erm robben eruit halen dat deed hij.... en die lozer van een bosvelt erin doen
daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:46 schreef Lkw het volgende:
De man is omgekocht. Kan niet anders.
dat doet hij altijdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:58 schreef shmoopy het volgende:
Wat ontzettend niet sjiek om dit op je spelers af te wentelen, zeg.
Die verdient idd z'n eigen wegstemtopic.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef Crazykill het volgende:
MAAR
die klote scheids mag ook eens lekker D***vallen
Robben eruithalen en dan doorjanken over de gemiste kansen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:59 schreef Bob-B het volgende:
Shmoopy, explain...
Wat wil je daarmee bereiken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:02 schreef Bob-B het volgende:
Iemand al een petitie site gemaakt(ben nie zo goed met saaits
)
Goed idee.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef cptmarco het volgende:
met z'n alle de KNVB gaan mailen...
Heb geen flauwwww idee.....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee bereiken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan Mulder nu
dat lucht opquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:07 schreef Bob-B het volgende:
http://www.knvb.nl/feedback/default.sps?languageID=19
dat was een mede-oorzaak.. maar DICK heeft het gewoon VERKUT, VERZIEKT en VERNEUKT...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:11 schreef hallodagg het volgende:
die zak stront van een scheidsrechter was ook zo partijdig als de pest.
Je grap klopt maar is nu ff niet lolligquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:15 schreef Werewolf het volgende:
Je kunt alles zeggen, maar hij is wel consequent....!
In de eerste wedstrijd wisselt hij de beste man van het veld (Davids) en in de tweede wedstrijd doet hij het gewoon weer (Robben)...
iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:19 schreef Deefje het volgende:
Je gaat toch geen ouwe zak die bij Man City niet in de basis staat gezellig als waakhond laten dienen tegen nedved. Dat snapt mn oma nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij wilt niet he...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef Deefje het volgende:
Wie stemt voor Cruijf?
Ik ben de eerste!
Cruijf heeft hier het lef ook weer niet voor. Grote bek en een hoop geblaat waar niemand iets van snapt (af en toe wel....), maar zelf wil die z'n gezicht niet verliezen door bondscoach te worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:20 schreef Deefje het volgende:
Wie stemt voor Cruijf?
Ik ben de eerste!
Zo dat lucht cker op!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:07 schreef Bob-B het volgende:
http://www.knvb.nl/feedback/default.sps?languageID=19
hij kan ook bondscoach worden hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:22 schreef krassekarel het volgende:
Jammer dat Koeman al bezet is. Met hem zou Nederland het een stuk verder hebben geschopt op het EK,
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:30 schreef Bob-B het volgende:
Zo doen we dat nou op http://www.knvb.nl/feedback/default.sps?languageID=19:
[afbeelding]
me tooquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:36 schreef pekel het volgende:
[..], ik heb ook zulke berichten gestuurd.
![]()
Het Nederlands elftal wint van de Tsjechen!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:41 schreef kastanova het volgende:
NU STEMMEN:
http://www.rtl.nl/sport/villabvd/home/index.xml
VillaBVD, laten wij er even voor zorgen dat Dick's keuze echt maar 1 of 0% bijval krijgt en hij dan héél misschien eindelijk eens inziet hoe belachelijk hij bezig is .
voorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:52 schreef taart het volgende:
ik HAAT ADVOCAAT
*STEM*
kan hij mooi uit z'n neus vreten!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef pekel het volgende:
1 ding is zeker, donderdag is Advocaat arbeitslos..
Duitland - Tsjechië is nog erger als Duitsland - Nederland. Wat die Tsjechen ook gaan doen, winnen van Duitsland willen ze zeker! We maken nog steeds kans!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:41 schreef kastanova het volgende:
Voorspelling voor de laatste wedstrijddag:
Nederland doet wat het moet doen en wint met 2 of 3-0.
De Duitsers winnen echter ook met gemak van het B-elftal van Tjechië dat niet meer hóeft omdat ze toch al door zijn...
Vervolgens gaat Dick zielig zitten doen dat de Tjechen hun sportieve plicht niet deden en dat Nederland er daarom uit ligt en dat het de dus allemaal aan de Tjechen ligt in plaats van aan de fouten die hij de daarvoor gespeelde wedstrijden zelf maakte.
100%(!) dat hij zo de schuld op een ander af zal schuiven
Idd..geniaal!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef SplashJoin het volgende:
lol advocaat wordt helemaal afgezeken op rtl4
NU is er niks meer over? Wat zeiden ze dan? Of bedoel je BvDquote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd..geniaal!!
Nee, RTL Nieuws. Jaap v. Deursen ging Oranje-supporters intervieuwen, en door iedereen werd ie afgekraakt, van boerenlul tot k*nk*r-Hagenees.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:15 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
NU is er niks meer over? Wat zeiden ze dan? Of bedoel je BvD
Groot gelijk. Zelfs ik had een beter elftal neergezet.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee, RTL Nieuws. Jaap v. Deursen ging Oranje-supporters intervieuwen, en door iedereen werd ie afgekraakt, van boerenlul tot k*nk*r-Hagenees..
En bokkelulquote:Op zondag 20 juni 2004 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee, RTL Nieuws. Jaap v. Deursen ging Oranje-supporters intervieuwen, en door iedereen werd ie afgekraakt, van boerenlul tot k*nk*r-Hagenees..
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:11 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zeg het nog 1x:
DICK ADVOCAAT IS EEN TERINGLIJER!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja precies, heel het land kijkt vier jaar lang uit naar het moment om Oranje weer aan te kunnen moedigen, rukt in grote getalen op naar Portugal, versiert hele straten voor dat voetbal... En dan verziekt één zo'n man heel het feest door een foute wissel...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:25 schreef GoodspeeD het volgende:
Weet je waar ik nou het hardste van baal. Dat we verdomme al vier jaar hebben moeten wachten om Nederland weer gezellig in de kroeg te mogen kijken met onze oranje kleding en toeters. En dat dan zo'n lul als Dick en die hoerenscheids er een einde aan maken door er zo fucking naďef mee om te gaan.
Ik hoop echt zo hard dat er woensdag een wonder gebeurt, maar ik verwacht het ergste. Godverdomme, wat ben ik kwaad.
Ja. Nederland heeft idd niet verloren omdat Tjechie beter speelde. Elke boerenlul kon zien dat Nederland beter speelde.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:33 schreef thoth het volgende:
Heeft Nederland niet verloren omdat Tjechië beter speelde?
Ja.
Jij snapt niets van het spelletjes.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:40 schreef thoth het volgende:
Ik heb het voor de zekerheid nog even nagekeken maar Tjechië heeft de wedstrijd afgesloten met meer doelpunten dan Nederland.
En Advocaat stond geloof ik niet in het veld.
Ja en sneeuw is wit.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:43 schreef thoth het volgende:
De regels zijn vrij duidelijk.
Het team met de meeste doelpunten wint.
respect!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:49 schreef Ixnay het volgende:
Zo dat moest ik ff kwijt. Mijn excuses.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:14 schreef F.R.I.M. het volgende:
Wat me nou verbaast, is dat niemand (commentator, Jack van Gelder, Advocaat) niks zeggen over de ontzettend baggere arbitrage. Advocaat heeft 1 fout gemaakt die hij zelfs toegeeft (heel bijzonder voor een trainer). Die k*tjanus in het zwarte pak heeft een bizar slechte wedsrijd gefloten. We hadden een penalty moeten krijgen waar geen twijfel over mogelijk was, en het was NIET buiten spel wat wel buitenspel gegeven werd met 2 man achter de bal. BAH, daar ben ik net zo ziek van als de verrote wissel en de gemiste kansen bij elkaar!!! Pleuris González!!!
Hij zei alleen dat de wissel inderdaad niet goed heeft uitgepakt. Hij heeft geen moment toegegeven dat het een enorme domme fout was.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:14 schreef F.R.I.M. het volgende:
Wat me nou verbaast, is dat niemand (commentator, Jack van Gelder, Advocaat) niks zeggen over de ontzettend baggere arbitrage. Advocaat heeft 1 fout gemaakt die hij zelfs toegeeft (heel bijzonder voor een trainer).
Klopt, ik verwoorde het niet goed. Maar hij heeft niet alleen maar gezegd dat het niet goed heeft uitgepakt. Hij zei iets als dat het geen goede beslissing was.........en dat is al bijzonder voor een trainer.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat de wissel inderdaad niet goed heeft uitgepakt. Hij heeft geen moment toegegeven dat het een enorme domme fout was.
Ieder jaar een prijs gepakt als trainer bij Feyenoord.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:05 schreef scanman01 het volgende:
van Hanegem; als trainer behoorlijk gefaald
Frank Rijkaard faalt altijdquote:Op zondag 20 juni 2004 02:29 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ieder jaar een prijs gepakt als trainer bij Feyenoord.
Het is maar wat je falen noemt.
quote:Op zondag 20 juni 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
m'n gevoelens kunnen idd niet beter verantwoord worden. Godverdomme wat was ik samen met de rest van de kroeg pissig zeg. En dan heb je ook nog die lul van een Gonzales erbij die echt compleet schandalig loopt te fluiten. Bah wat een belachelijke avond voetbal, terwijl het Nederlands eftal echt zoi geweldig speelde. Hulde aan de spelers, dood aan Advocaat en Gonzales bij wijze van sprekenquote:Op zondag 20 juni 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
En dat had een herintreder bij de Roteb beter uitgevoerd dan deze met tonnen euro's overladen bondscoach. Maar wij zijn Jan lul de televisiekijkerquote:Op zondag 20 juni 2004 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Enige juiste antwoord is D
[afbeelding]
[afbeelding]
Het publiek had inmiddels massaal hun gsm richting dug-out gegooid, dus bellen ging niet meer...quote:Op zondag 20 juni 2004 02:51 schreef Ixnay het volgende:
Had ie het publiek als hulplijn maar gebruikt, dan had van Hooydonk er nog een paar kunnen maken.
De eerste keer weer een beetje gelachen na die wedstrijd...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Je vergeet er nog ene, toen v Nistelrooij alleen over links op doel afging, en door Nedved werd neergehaald, waar niet eens geel voor wordt gegeven, terwijl je voor een doorgebroken speler rood moet geven als ie wordt neergehaald.quote:Op zondag 20 juni 2004 11:41 schreef scollon het volgende:
Scheids:
* Duwtje tegen van Nistelrooi toen ie wilde koppen == Penalty
* Vasthouden van van Nistelrooi toen ie wilde trappen == penalty
* Schwalbe van Nedved == Geel (maar niet voor Heitinga)
Afgezien van een aantal andere dubieuze beslissingen heeft de man in black ons dus 2 penaltys door de neus geboord en ons onterecht met 10 man verder laten spelen
quote:Op zondag 20 juni 2004 04:15 schreef GangstaX het volgende:
Na een avondje naar de tering zuipen in de plaatselijke discotheek hier nog mijn 2 cents:
ok doei
die komt op Mijn sitequote:Op zondag 20 juni 2004 02:32 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Nederland 2, live verslag van de opkomst van Oranje.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:25 schreef PPWB84 het volgende:
Serieus , waar lietenz e dat zien
En hoe komen die doelpunten tot stand? Door leiding van de coach en door eerlijk spel. Beide factoren waren gisteren niet aanwezig. De coach was dom en de scheids royaal in het voordeel van de Tjechen.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:43 schreef thoth het volgende:
De regels zijn vrij duidelijk.
Het team met de meeste doelpunten wint.
Als je alles gaat weghalen dat beledigend is, blijft er niet veel van dit topic over.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:05 schreef just me het volgende:
zo lieve users.. zijn we weer een beetje tot bedaren gekomen? dan ga ik nu de ergste dingen weg-editten
Komt het zo nog eens?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Nederland 2, live verslag van de opkomst van Oranje.Arjen Robben
kreeg een staande ovatie.
.
Als Adriaanse coach wordt, emigreer ik naar Belgie. Snap niet hoe mensen die kerel als coach willen hebben.quote:Op maandag 21 juni 2004 20:45 schreef mordradead het volgende:
alleen omdat hij 1x een erg verkeerde wissel doet moet hij wegezen van jullie, hij heeft nog meer fout gedaan:
-wk '94 (die strafschop en daarna verliezen...... dat is geen nl)
-"de ruit"
-het "wegpesten" van ruudje gullit, ik stel voor om van basten coach te maken of adriaanse
hij is tenminste niet bang om de opstelling te veranderen nadat hij iets heeft geprobeerd, het liefst zie ik (weer) rijkaard maar die zit eigenlijk al goed bij barcelonaquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:53 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Als Adriaanse coach wordt, emigreer ik naar Belgie. Snap niet hoe mensen die kerel als coach willen hebben.
Straks is hij weer DE HELD van nederlandquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:34 schreef Dovenwereld het volgende:
Bigbrother:
Nominatie voor exit: Dick Advocaat
\quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:41 schreef DABAMaster het volgende:
Hij mag nog ff blijven... anders hebben we geen coach (of Jan Mulder moet willen?)
inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:50 schreef Dovenwereld het volgende:
[..]
\
Ik blijf erbij dat hij weg moet ...ongeacht EK kampioen of niet.
Niet gek. Nog meer van die domme wissels en hij zou hier vogelvrij zijn. Sowieso viel er weinig fout te doen deze wedstrijd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:52 schreef godard_k het volgende:
Maar deze wedstrijd heeft hij goed gewisseld![]()
Waarom?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:17 schreef RichardQuest het volgende:
CMT, wat ben jij een ongelofelijke loser![]()
De afgang.
Praat je vaker tegen jezelf?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef RichardQuest het volgende:
Lo-ser!
stakkerquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:19 schreef RichardQuest het volgende:
Lo-ser!
Omdat jij graag na 1 wedstrij graag oordeelt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waarom?
Je doelt op die wissels? Hij kon gewoon niet fout wisselen deze wedstrijd, de vorige ook niet overigens.
Hij was degene met zo'n grote bakkes toen Nederland verloor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef mat_herben het volgende:
[..]
stakker
Nee, ik heb het over je "kennis" van voetbal.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Praat je vaker tegen jezelf?
Wat hebben ze toch een wereldprestatie geleverd zegt! Een puntje tegen Duitsland, dat indruk maakte met aanvallend spel, fantastische spitsen en een overdosis aan kwaliteit en een lucky overwinning tegen Letland dat deze wedstrijd stukken beter speelde als in de wedstrijden tegen Tsjechië en Duitsland.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij was degene met zo'n grote bakkes toen Nederland verloor.
Jij bent de voetbalkenner bij uitstek natuurlijk. Ga met je vader spelen ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over je "kennis" van voetbal.
Waardeloze wissels. Sowieso heeft Advocaat het niet best gedaan, of moeten we nu na een partij matige poulewedstrijden ineens vooraan in de polonaise lopen?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat jij graag na 1 wedstrij graag oordeelt.
Het was voldoende, en je moet altijd vergelijken met de andere teams. Nederland was beter dan Duitsland en Letland. Punt. Verdiend.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat hebben ze toch een wereldprestatie geleverd zegt! Een puntje tegen Duitsland, dat indruk maakte met aanvallend spel, fantastische spitsen en een overdosis aan kwaliteit en een lucky overwinning tegen Letland dat deze wedstrijd stukken beter speelde als in de wedstrijden tegen Tsjechië en Duitsland.
Ja, ik oordeel liever niet na 1 wedstrijd. Jij loopt mee met de hype.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij bent de voetbalkenner bij uitstek natuurlijk. Ga met je vader spelen ofzo.
Het was voldoende achteraf gezien, maar best was het zeker niet. Duitsland had een ontzettend matig elftal en Letland moet je toch altijd kunnen kloppen als "groot" voetballand zijnde.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het was voldoende, en je moet altijd vergelijken met de andere teams. Nederland was beter dan Duitsland en Letland. Punt. Verdiend.
Jij oordeelt na een 3-0 overwinning tegen Letland. Over meelopen met de hype gesproken. Je bent echt zo'n teletoerfiguur, dat straalt er gewoon vanaf.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, ik oordeel liever niet na 1 wedstrijd. Jij loopt mee met de hype.
Zul je altijd zien, na het ongelijk hebben over tikfouten zeuren....quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waardeloze wissels. Sowieso heeft Advocaat het niet best gedaan, of moeten we nu na een partij matige poulewedstrijden ineens vooraan in de polonaise lopen?
Over oordelen na 1 wedstrijd gesproken.
Nee, ik oordeel na een de resultaten na de poule, Nederland was slechter dan Tsjechië en beter dan de rest.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij oordeelt na een 3-0 overwinning tegen Letland. Over meelopen met de hype gesproken. Je bent echt zo'n teletoerfiguur, dat straalt er gewoon vanaf.
Kneus.
Die opstelling is hem er wel ingeramd na het debacle tegen Tsjechië. Domme wissels durfde hij ook niet meer aan, neem aan dat de spelers hem ook wel hebben aangesproken op zijn wisselgedrag. Laten we nu niet doen alsof Advocaat een wereldprestatie heeft geleverd.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zul je altijd zien, na het ongelijk hebben over tikfouten zeuren....
Advocaat had een goede opstelling en een goede wissel in de spits.
We speelden Letland van het veld, ze hebben 3 kansjes gehad. Duitsland was slechter dan Nederland en dus is het verdiend.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het was voldoende achteraf gezien, maar best was het zeker niet. Duitsland had een ontzettend matig elftal en Letland moet je toch altijd kunnen kloppen als "groot" voetballand zijnde.
Nederland was in de onderlinge wedstrijd gelijkwaardig aan Duitsland. De opstelling was niet best. Nederland had van Tsjechië kunnen winnen, maar Advocaat kreeg het op zijn heupen en kwam met wat wissels. Letland was vandaag wel heel zwak, de eerste twee wedstrijden waren we bezig. Nederland heeft gewoon met de hakken over de sloot de volgende ronde gehaald, ze mogen Kuranyi en die andere aanvallende spelers van Duitsland wel een bosje bloemen sturen, maar doe nu niet net alsof Advocaat 'n wereldwonder is.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ik oordeel na een de resultaten na de poule, Nederland was slechter dan Tsjechië en beter dan de rest.
Laten we niet doen alsof Advocaat een slechte trainer is, hij heeft een geweldige opstelling gemaakt. Beter kon niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die opstelling is hem er wel ingeramd na het debacle tegen Tsjechië. Domme wissels durfde hij ook niet meer aan, neem aan dat de spelers hem ook wel hebben aangesproken op zijn wisselgedrag. Laten we nu niet doen alsof Advocaat een wereldprestatie heeft geleverd.
Letland was zwak, maar Nederland had over mazzel niet te klagen. Een onterechte penalty en een buitenspelgoal. Ga je met 0-0 de rust in dan wordt het nog heel lastig, zelfs tegen een erg zwak spelend Letland.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
We speelden Letland van het veld, ze hebben 3 kansjes gehad. Duitsland was slechter dan Nederland en dus is het verdiend.
Kneus.
Eerder een wereldwonder dan jij, met je Letland-vlagquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nederland was in de onderlinge wedstrijd gelijkwaardig aan Duitsland. De opstelling was niet best. Nederland had van Tsjechië kunnen winnen, maar Advocaat kreeg het op zijn heupen en kwam met wat wissels. Letland was vandaag wel heel zwak, de eerste twee wedstrijden waren we bezig. Nederland heeft gewoon met de hakken over de sloot de volgende ronde gehaald, ze mogen Kuranyi en die andere aanvallende spelers van Duitsland wel een bosje bloemen sturen, maar doe nu niet net alsof Advocaat 'n wereldwonder is.
Kan je lezen? Hij moest deze opstelling wel maken, onder druk van media, supporters, technische staf en spelers. Iedereen had deze opstelling overigens wel kunnen maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof Advocaat een slechte trainer is, hij heeft een geweldige opstelling gemaakt. Beter kon niet.
Zwaktebod hoor deze ontwijkende reactie.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eerder een wereldwonder dan jij, met je Letland-vlag![]()
Prutser.
Flikker toch op, ga je me nu vertellen dat Duitsland beter speelden dit toernooi?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Letland was zwak, maar Nederland had over mazzel niet te klagen. Een onterechte penalty en een buitenspelgoal. Ga je met 0-0 de rust in dan wordt het nog heel lastig, zelfs tegen een erg zwak spelend Letland.
Nederland - Duitsland was toch echt 1-1 en Nederland had die wedstrijd niets te klagen. De Duitsers dwongen zelfs meer af.
Pisnicht.
Kan je lezen? Zo ja, wat snap je niet aan Nederland - Duitsland?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Flikker toch op, ga je me nu vertellen dat Duitsland beter speelden dit toernooi?
Niks ontwijkend, je bent de verliezer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zwaktebod hoor deze ontwijkende reactie.
Behalve jij, met je Letland-vlag. Prutsert.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je lezen? Hij moest deze opstelling wel maken, onder druk van media, supporters, technische staf en spelers. Iedereen had deze opstelling overigens wel kunnen maken.
Van der Meijden in de basisopstellingquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:52 schreef godard_k het volgende:
Maar deze wedstrijd heeft hij goed gewisseld![]()
Jij ontwijkt mijn argumenten over Advocaat. Jij bent hier de loser.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niks ontwijkend, je bent de verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |