abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 19 juni 2004 @ 21:07:33 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_20023670
Ik zit te zappen tussen Ned1, de BBC en de ZDF (vind het leuk om te horen wat ze daar te melden hebben over de wedstrijd ), maar zie andere herhalingen en camerahoeken e.d.; hoe zit dat?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_20026207
Dat weet ik niet. Ik weet wel dat alle wedstrijden in beeld worden gebracht door het Belgische bedrijf Alfacam. Is Belgie tóch op het EK.

www.alfacam.com
pi_20238997
BBC en ZDF/ARD hebben in ieder geval eigen camera's geplaatst bij sommige wedstrijden.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 27 juni 2004 @ 23:25:54 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_20239162
1 regie lijkt mij hoor... er zijn landen met extra camera's misschien kunnen zei die camera's er soms ernaartoe schakelen vanuit een aparte wagen en daarna weer terugschakelen naar de normale uitzending
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_20239193
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:25 schreef paultjuhhh het volgende:
1 regie lijkt mij hoor... er zijn landen met extra camera's misschien kunnen zei die camera's er soms ernaartoe schakelen vanuit een aparte wagen en daarna weer terugschakelen naar de normale uitzending
Dat doen ze volgens mij ook niet vaak, alleen bij analyses na wedstrijden worden ze volgens mij echt gebruikt.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 27 juni 2004 @ 23:30:39 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_20239310
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef sweek het volgende:

[..]

Dat doen ze volgens mij ook niet vaak, alleen bij analyses na wedstrijden worden ze volgens mij echt gebruikt.
waar hebben we het nog over dan slotje , volgens mij hebben ze bij alle zenders gewoon dezelfde uitzending
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_20239374
De portugesen doen de regie in de eindrondes. Er zijn landen die hebben extra camera's waar ze naar toe kunnen schakelen. Nederlanders hebben ook de regie ghad, maar dat was alleen in het begin.
pi_20239387
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

waar hebben we het nog over dan slotje , volgens mij hebben ze bij alle zenders gewoon dezelfde uitzending
Ja... de Duitsers passen er wel nog wat technieken op toe, ze trekken een lijn waardoor je kan zien of het buitenspel of niet is bij herhalingen, laten de afstand tot het doel zien bij een vrije trap en trekken een cirkel waarmee je kan zien hoe ver de muur eigenlijk verwijderd moet staan van de bal bij een vrije schop bijvoorbeeld.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')