Diesel schoen zijn altijd duur!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 11:03 schreef So_Addictive het volgende:
Ik vind 100 euro wel duur voor een schoen uit de vorige (herfst) collectie![]()
Ik weet dat ze duur zijn, ik koop ze heel vaak, (maar alleen omdat ik weet dat ze lang mee gaan.)quote:Op zondag 20 juni 2004 14:20 schreef Ickeane het volgende:
[..]
Diesel schoen zijn altijd duur!!!
Kwam een paar andere diesel schoenen tegen uit dezelfde collectie die kosten ook nog steeds 120 euro.. duss..
weet niet wat de gangbare winkelprijs is, ik heb ze via internet. maar wil deze al heel lang en kan ze nergens krijgen..
het is gewoon trendy schoen, kan je nog wel 2 jaar op lopen dan is die nog in..
Waar zit die winkel? Niet in Groningen of Assen ofwel? (en nee, heb geen interesse in die schoenen, maar wel in shirtjes van dieselquote:Op zondag 20 juni 2004 19:12 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik weet dat ze duur zijn, ik koop ze heel vaak, (maar alleen omdat ik weet dat ze lang mee gaan.)
Als je nu naar de Dieselwinkel gaat kun je voor de helft meenemen omdat daar afgelopen vrijdag de uitverkoop is begonnen...
ik wilde het maar even zeggen![]()
Eindhoven, Rotterdam en Amsterdamquote:Op maandag 21 juni 2004 17:29 schreef heinl het volgende:
[..]
Waar zit die winkel? Niet in Groningen of Assen ofwel? (en nee, heb geen interesse in die schoenen, maar wel in shirtjes van diesel)
afgezien van de zool vind ik ze best mooi hoor, tis wel weer een 'diesel-model' maar tochquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:21 schreef SEX het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijke kolere schoen.
Diesel hoort in een auto niet om je voet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:30 schreef AltamirA het volgende:
afgezien van de zool vind ik ze best mooi hoor, tis wel weer een 'diesel-model' maar toch
-Edit-quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:46 schreef Ickeane het volgende:
Heb vandaag gekeken in 3 woonplaats mij die schoenen super... maar die heeft ze echt alleen in het wit, een rest partij , want wit is niet mooi.. vandaar dat ze die schoenen ook niet kwijtraakte.. ik heb hem als het goed is over een paar dagen en plaats dan wel ff een berichtje met fotoze zijn in ieder geval wel vetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |