Zoals ook Vinxquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Goed lezen. Alleen als je maar 1 forumpost hebt én geen FP-history mag je niet meedoen. Mensen met alleen forumposts (meerdere dus) of met alleen fp-posts komen wel op de lijst
ik had het anders opgevat ik dacht dat je zowel meerdere posts als FP posts moest hebben,..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Goed lezen. Alleen als je maar 1 forumpost hebt én geen FP-history mag je niet meedoen. Mensen met alleen forumposts (meerdere dus) of met alleen fp-posts komen wel op de lijst
tis gewoon een kwestie van lezen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:16 schreef PHOBoS het volgende:
[..]
ik had het anders opgevat ik dacht dat je zowel meerdere posts als FP posts moest hebben,..
maar ik ben al blij hoor![]()
oooh goed lezen ja daaaaaaank jewehelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:20 schreef Manono het volgende:
Jaaaaahhh
Ik wil ook worden toegevoegd, had het al eerder gevraagd maar kan nergens vinden of ik ook ben toegevoegd, Thnxxxxxxxxxxxxx
Kwestie van de openingspost lezen, en goed kijken. Je staat op plek 158
die smilies zijn geen succes bij je he?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:28 schreef PuRGaToR het volgende:Hossein staat nog steeds dubbel vermeldt, nr 307 en 312, als je die weghaalt dan is die lijst stukje korter
Ik heb geloof ik al aangegeven hoe ik dat kan oplossen. Ik kan ze er ook alle twee afgooien hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:28 schreef PuRGaToR het volgende:Hossein staat nog steeds dubbel vermeldt, nr 307 en 312, als je die weghaalt dan is die lijst stukje korter
Jezusquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:27 schreef Freezor het volgende:
http://gmailmachine.mmgn.com/
Lekker refresen met een kans van 1 op 100.000 op een gmail account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |