abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juni 2004 @ 18:26:46 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_20020250
quote:
NEW YORK (AP) -- Bill Clinton says in his new autobiography that his wife looked as if he had punched her in the gut when he finally confessed to his affair with Monica Lewinsky, and he slept on the couch for at least two months after that.

In "My Life," a copy of which was obtained by The Associated Press, the former president wrote that the affair with the White House intern revealed "the darkest part of my inner life."

The book, published by Alfred A. Knopf, comes out Tuesday with a first printing of 1.5 million in what is expected to be one of the biggest publishing sensations in years. It is almost certain to outsell his wife Hillary Rodham Clinton's memoirs, published last year.

He wrote that after he finally confessed to Mrs. Clinton and his daughter, Chelsea, after months of public denials, she appeared stricken, and the couple started going to counseling one day a week for about a year.

Similarly, Mrs. Clinton said in her own memoir, "Living History," that she "wanted to wring Bill's neck" upon learning the truth and that at one point, Buddy the dog was the only member of the family willing to keep the president company.

Bron: CNN
De machtigste man ter wereld
slaapt op de bank
Wat een mietjuh

[ Bericht 4% gewijzigd door SeLang op 19-06-2004 18:54:47 ]
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_20020289
mja oke... maar dat zijn gewoon dingen waar iemand anders geen HOL mee te maken heeft.
En dat had zo moeten blijven...
pi_20020563
en toch ga ik zijn boek lezen.....
Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
http://www.planet.nl/~jpengelhardt
pi_20020689
watje, dat deze man nog leeft
jouw briefkees!
pi_20020820
watje? ieder heeft zo z'n eigen interesses he?
is toch een man die amerika goed heeft geleid!

en daarom wil ik het boek lezen; wat is er achter de schermen gebeurt, wat is zijn eigen beleven. dat zie je niet op tv of in een magazine
Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
http://www.planet.nl/~jpengelhardt
pi_20021463
Ook een president blijkt dus maar gewoon een mens te zijn.
Is dit nu echt zo vreemd???
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zondag 20 juni 2004 @ 10:15:18 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20034394
Nog wat informatie:
quote:
Clinton openhartig over affaire-Lewinsky

NEW YORK - De Amerikaanse ex-president Bill Clinton noemt zijn affaire met Witte-Huisstagiaire Monica Lewinsky ,,het donkerste deel van zijn innerlijke leven''. In zijn maandag in de Verenigde Staten te verschijnen boek My Life erkent Clinton dat de zaak vernederend was.

Volgens The New York Times, dat zaterdag over de inhoud van de langverwachte memoires berichtte, walgde Clinton uiteindelijk van de seks met de jonge vrouw van 21. De president had eerder publiekelijk verklaard geen seks te hebben gehad met Lewinsky, maar later moest hij kleur bekennen over zijn ,,stomme en immorele'' daden.

Hillary reageerde in augustus 1998 ,,alsof ze in haar maag was gestompt'' toen Clinton zijn seksuele uitspattingen opbiechtte. De president sliep naar eigen zeggen wekenlang niet meer naast zijn vrouw, maar op een bank in het Witte Huis. Hij week ook uit naar een gehuurd vakantiehuis in Martha's Vineyard. Bovendien volgde er een jaar van intensieve huwelijkstherapie dat zijn relatie met Hillary redde.

Parallelle levens

De voormalige president zegt in het boek dat het leven met een leugen niet nieuw was voor hem. Als vanaf zijn vroege jeugd kende hij in die zin ,,parallelle levens'', schrijft hij. Verscheidene malen zag hij hoe zijn aan alcohol verslaafde vader Roger zijn moeder sloeg en zelfs eenmaal beschoot. Kleine Bill ging de dag erop gewoon naar school en hij deed alsof er helemaal niks aan de hand was.

Van het boek van Clinton verschijnen in eerste aanleg 1,5 miljoen exemplaren. De grootste promotiecampagne zal vergezeld gaan met interviews met alle grote Amerikaanse televisiezenders en er is ook een optreden bij Oprah Winfrey. Clinton heeft voor zijn boek al vooraf een gage ontvangen van 10 miljoen dollar.

ANP

Bron: LC
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 20 juni 2004 @ 10:20:47 #8
29820 Reus
There can be only one
pi_20034460
De titel klopt niet helemaal met de tekst die ik lees. In de titel staat dat clinton 2 maanden geen sex had! Ik lees in het stukje alleen dat hij 2 maanden op de bank sliep. Er was vast wel een stagiare in de buurt om hem gezelschap te houden toch :-)
Nederlands is mijn goeiste vak dus no comment on my text bitte sehr.
  zondag 20 juni 2004 @ 12:38:52 #9
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_20036766
Boeiend, maa terecht dat Hillary hem 2 maanden op de bank heeft laten slapen
...drop it like it's hot...
  zondag 20 juni 2004 @ 12:42:16 #10
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20036841
Zou het dan misschien toch stiekem een Tweaker zijn?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20040656
Typisch "openhartige biografie materiaal", 'n verkooptruc. Het is van meerdere Amerikaanse presidenten bekend dat zij in een andere kamer sliepen dan hun echtgenoten. Alsof die allemaal 4 jaar op een tweezitter van IKEA hebben liggen pitten.....
pi_20040957
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 18:26 schreef SeLang het volgende:
Clinton had 2 maanden geen sex !
...met zijn vrouw.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20044171
Las vandaag dat ie de Irak-aanval wel terecht vond. Had al nooit een hoge pet op van deze zwaar overschatte dombo, maar nu vind ik 'm met deze uitspraken en met zijn boek-promo's wel helemaal tot het dieptepunt gezakt.
  zondag 20 juni 2004 @ 17:47:49 #14
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20044463
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:36 schreef Haspel33 het volgende:
Las vandaag dat ie de Irak-aanval wel terecht vond. Had al nooit een hoge pet op van deze zwaar overschatte dombo, maar nu vind ik 'm met deze uitspraken en met zijn boek-promo's wel helemaal tot het dieptepunt gezakt.
Hij is sluw bezig zijn boek te promoten ja, maar zijn standpunt over de oorlog in Irak is goed. Hij vind dat Irak nu beter af is dan tijdens Hussein, maar hij vond dat de oorlog te vroeg was zodat de wapeninspecteurs het werk konden afmaken. En ik ben het daar totaal mee eens.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 20 juni 2004 @ 20:44:23 #15
84009 girllover
You had me at hello
pi_20048710
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 18:26 schreef SeLang het volgende:

[..]

De machtigste man ter wereld
slaapt op de bank
Wat een mietjuh
pi_20057012
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:47 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hij is sluw bezig zijn boek te promoten ja, maar zijn standpunt over de oorlog in Irak is goed. Hij vind dat Irak nu beter af is dan tijdens Hussein, maar hij vond dat de oorlog te vroeg was zodat de wapeninspecteurs het werk konden afmaken. En ik ben het daar totaal mee eens.
Ja hallo, daar zit totaal geen logica in he. Ten eerste, als hij de wapeninspecteurs eerst hun werk had laten doen hadden die met dezelfde conclusie gekomen als nu : geen reden tot aanval, geen WMD. En dan? Toch unilateraal aanvallen zoals Bush? What's the difference met Bush dan.

Wat betreft SH, 99,9% van de wereld vind het zeer goed dat die weg is (open deur), maar je vergeet effe dubieus dat dat een oorlog vergde waardoor de terreur ontzettend toeneemt en een land in puin ligt, waarbij ook nog eens geen vooruitzicht op verbetering is zolang Amerikanen daar in dat land zijn. En die op hun beurt weer niet weggaan omdat dat dom met laf of toegeven aan terreur wordt geassocieerd, terwijl het juist de enige uitweg is om VS-troepen daar te vervangen door andere landen.

En zonder WMD dreiging, geconcludeerd door een uit-geinspecteerde VN-team, was de coalitie nog altijd even smal als nu geweest, en was er geen VN-Raad goedkeuring gekomen voor een oorlog. Clinton is een vuile huichelaar, dat was ie al als president, maar uit dit voorbeeld blijkt des te meer dat ie er de ballen van begrijpt. De flierefluiter.
pi_20058263
Hij mag blij zijn dat Hillary zijn aanhangsel niet heeft afgehakt
pi_20061044
zolang hij maar een doos met sigaren bij de hand had toch?
dag
pi_20062559
Nou en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')