Wel slim van z'n familie om hem als vermiste persoon op te geven, dan wordt hij gratis door de politie terug naar Nederland gehaald. Zouden wij dat ook kunnen doen, na een vrolijk vakantiereisje naar de zon?quote:Vermiste Eindhovense jongen zit in Somalië
De Telegraaf za 19 jun 2004, 13:28
EINDHOVEN - De vermiste 7-jarige Libaan Ali is teruggevonden in Somalië. Dat heeft een woordvoerder van de politie zaterdag bekendgemaakt.![]()
De Somalische jongen verdween dinsdagmiddag.
De Somalische jongen verdween dinsdagmiddag. Het kind was voor het laatst gezien op een speelterreintje, vlakbij de woning waar de jongen samen met zijn oma woont. Dat is in de Eindhovense wijk Woensel.
Libaan zit bij familie in Somalië. Het lijkt erop dat een familielid uit Somalië de jongen hier heeft opgehaald en naar Somalië heeft gebracht. De politie kwam achter de huidige verblijfplaats van de jongen doordat hij vrijdag zijn oma had gebeld. In het telefoongesprek zei Libaan dat zij zich niet ongerust hoefde te maken.
Inmiddels heeft ook de recherche telefonisch contact gehad met Libaan. De politie gaat maandag onderzoeken wie verantwoordelijk is voor het meenemen van het kind en hoe Libaan kan worden teruggehaald naar Nederland.
Alleen als je allochtoon bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:22 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Wel slim van z'n familie om hem als vermiste persoon op te geven, dan wordt hij gratis door de politie terug naar Nederland gehaald. Zouden wij dat ook kunnen doen, na een vrolijk vakantiereisje naar de zon?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:22 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Wel slim van z'n familie om hem als vermiste persoon op te geven, dan wordt hij gratis door de politie terug naar Nederland gehaald. Zouden wij dat ook kunnen doen, na een vrolijk vakantiereisje naar de zon?
Ik denk dat jij niet zo slim bentquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:22 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon last heeft van een ongegronde hekel aan allochtonenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet zo slim bent
Echt. Waarom moet persé alles wat allochtoon is meteen negatief beoordeeld worden?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:22 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Mijn frenoloog zegt dat deze jongen zeker wel een fraudeur zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:39 schreef Ype het volgende:
Echt. Waarom moet persé alles wat allochtoon is meteen negatief beoordeeld worden?
Heb jij een andere theorie misschien?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar heb jij het in hemelsnaam over? Kun je deze vuilspuiterij ook hard maken?
Werkelijkheid 0 - dikke duim 1.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:22 schreef Bard_Yttap het volgende:
het is een kind, aap.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:47 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Heb jij een andere theorie misschien?
Je komt niet zomaar per ongeluk weer in het land terecht waar je om goede redenen uit weggevlucht bent!
Omdat we dat met autochtonen ook doen, daarom dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Echt. Waarom moet persé alles wat allochtoon is meteen negatief beoordeeld worden?
Gamma belde me net, ze willen de plaat voor je kop terug.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Omdat we dat met autochtonen ook doen, daarom dus.
Of vind je dat we allochtonen altijd op hun reebruine ogen moeten vertrouwen?
Met een eigen paspoort, anders kom je Nederland niet uit...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
het is een kind, aap.
Hij is dus niet per ongeluk teruggegaan, maar dan is hij dus ontvoerd?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
het is een kind, aap.
Ik vermoed dat het kind door illegale drugshandel, de wietkwekerij in de kelder van zijn basischool en zijn verdiensten als loverboy makkelijk het tickt had kunnen betalen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Met een eigen paspoort, anders kom je Nederland niet uit...![]()
En dat kind ging spelen met zijn paspoort op zak?![]()
Ze kunnen veel beter die van jouw nemen, want die is nog veel dikker!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gamma belde me net, ze willen de plaat voor je kop terug.
Dan nog moeten ze door de douane...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het kind door illegale drugshandel, de wietkwekerij in de kelder van zijn basischool en zijn verdiensten als loverboy makkelijk het tickt had kunnen betalen.
Ja, maar autochtonen zijn blank, dus slecht.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Omdat we dat met autochtonen ook doen, daarom dus.
Ja, wel duh.quote:Of vind je dat we allochtonen altijd op hun reebruine ogen moeten vertrouwen?
Misschien vragen ze wel losgeld als aanvulling voor de WW die ze vangen van onze Nederlandse overheid.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:51 schreef robh het volgende:
Ik zou denken aan ontvoering. Dat komt wel vaker voor.
Doen de allochtonen dan ook al aan ontvoering? Ik dacht dat alleen autochtone criminelen dat deden?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:51 schreef robh het volgende:
Ik zou denken aan ontvoering. Dat komt wel vaker voor.
Kom eens met argumenten in plaats van simpele retoriek.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:52 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Ze kunnen veel beter die van jouw nemen, want die is nog veel dikker!
Dat heeft met kleur niets te maken. We betalen allemaal liever geen belasting en als we iets gratis kunnen krijgen, dan zullen we dat niet afwijzen. We zijn allemaal gewoon mensen, met slechte en goede eigenschappen en bij dit verhaal vertrouw ik het niet helemaal. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:54 schreef Ype het volgende:
Ja, maar autochtonen zijn blank, dus slecht.
Je zou eens moeten weten waar ik zoal uithing op die leeftijd. Maar alle gekheid op een stokje, waar blijft jouw uitleg over het verhaal?quote:Heb je wel naar de leeftijd gekeken? Of was jij op die leeftijd ook al aan het bedenken hoe je de Nederlandse staat zoveel mogelijk geld af kon troggelen zonder er zelf enig voordeel aan te verkrijgen?
Mijn uitleg? Ik weet het, net zoals jou, niet en ga dan ook geen stompzinnige waanbeelden creëren vanuit het idee dat het een allochtoon kind is.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:59 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Dat heeft met kleur niets te maken. We betalen allemaal liever geen belasting en als we iets gratis kunnen krijgen, dan zullen we dat niet afwijzen. We zijn allemaal gewoon mensen, met slechte en goede eigenschappen en bij dit verhaal vertrouw ik het niet helemaal. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen!
[..]
Je zou eens moeten weten waar ik zoal uithing op die leeftijd. Maar alle gekheid op een stokje, waar blijft jouw uitleg over het verhaal?
Argument numero uno: iemand die ergens wegvlucht zal niet vrijwillig teruggaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten in plaats van simpele retoriek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |