Mensen met hoofdoekjes slaan meestal geen andere mensen in elkaar?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:40 schreef Tarak het volgende:
De één draagt een hoofddoek om te provoceren de ander Lonsdale om te provoceren.
Is er een verschil??
Mensen met lonsdale kleding aan ook niet. Die worden in elkaar geslagen wanneer ze willen demonstreren. Door wie? Door links-extremisten die vinden dat mensen niet voor hun mening uit mogen komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:14 schreef rashudo het volgende:
[..]
Mensen met hoofdoekjes slaan meestal geen andere mensen in elkaar?
is dit een verkapte ban aanvraag ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:18 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Het voordeel op FOK! is, dat als je er eenicoontje achter zet, er niks aan de hand is! Ideaal toch?
Wanneer je vraagt om een playboy-foto krijg je een ban, en als je de grondwet overtreedt, dan krijg je een note.
Lo ndsda le ofquote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef -Confusion- het volgende:
Londsdale heeft niks met racisme te maken,
maar als jij een tshirt aan hebt en je trekt je bomber jack daaroverheen, jack half open, dan zijn alleen de letters NSDA te zien.
Wat minder bijdehand mag wel.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:39 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
is dit een verkapte ban aanvraag ?
de pot verwijt de ketel.. bitch !quote:Op zondag 20 juni 2004 12:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wat minder bijdehand mag wel.
Onzinquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:15 schreef Salvad0R het volgende:
De kleding zelf is kwalitatief niet eens zo heel goed
als je het draagt is t Puur en Alleen om het image.
gewoon de gebruikelijke huur-joegoslaafquote:Op zondag 20 juni 2004 17:22 schreef BrauN het volgende:
Ik draag nooit Lonsdale. Iemand anders uit mijn straat wel. Wie kan ik nu bellen?
Weinig gabbers die echt specifiek naar Techno luisteren...quote:Dope en alcohol
Met de eigen dress-code, dezelfde muzieksmaak (hardcore-techno), een eigen taaltje, een aparte manier van drugsgebruiken (dope en alcohol) en hun aparte manier van dansen (op 230 BPM in trance raken) zetten de Gabbers zich af tegen andere subculturen
Waarom blijf ik jou icon altijd leuk vinden...quote:Op zondag 20 juni 2004 22:41 schreef speezend het volgende:
yepz, het ergst is idd dat het grootste deel alleen maar meelopers zijn
Beter zeg, in Rotterdam Zuid mag je als Nederlander niet eens meer bepaalde kleren aanhebben, want anders word je ''geklaard.''quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:27 schreef Crazykill het volgende:
Valt toch op dat die sukkels (Lonsdale bullshit) op plekken woont waar weinig allochtonen zijn, en niet hier bijv. in R'dam Zuid. Ze weten dat ze hier gewoon geklaard worden ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |