Stel je niet zo aan, het was overduidelijk een grapje.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:14 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hallo racist. Zelfs met jekuticoontje is dit gewoon puur racisme. Word hier nog es wat aan gedaan op FOK! of hoe zit dat!
Oh lekker zielig hoor... door dat icoontje en de spelling zou het toch wel overduidelijk moeten zijn dat het spottend bedoeld is. Zielig overgevoelig pisventje...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:14 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hallo racist. Zelfs met jekuticoontje is dit gewoon puur racisme. Word hier nog es wat aan gedaan op FOK! of hoe zit dat!
goeie grap manquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het was overduidelijk een grapje.
Ik zou toch niet te ver gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
goeie grap man![]()
flikker toch een end op
idd, die opmerking impliceert juist dat het dus erg isquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:59 schreef gelly het volgende:
[..]
een notequote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:25 schreef The-Chosen1 het volgende:
en een note.
Bij die mensen is het racisme sowieso enkel om de provocatie. Je moet ze maar eens vragen over de inhoud van Mein Kampf stellen, of wat zij nou een goede staatsvorm zouden vinden. Dan staan ze gewoon met hun mond vol tanden hoor. Het is alleen maar geblèr over buituhlandurs enzo om iedereen Man_made_god voorop, op de kast te jagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:27 schreef Crazykill het volgende:
Valt toch op dat die sukkels (Lonsdale bullshit) op plekken woont waar weinig allochtonen zijn, en niet hier bijv. in R'dam Zuid. Ze weten dat ze hier gewoon geklaard worden ....
Neh..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:34 schreef kermitdekikker het volgende:
ik wordt, en niet omdat ik buitenlands ben (ben zo kaaskop als de t*fus) maar omdat ik anders ben dan anderen.. komop we moeten mekaar toch respecteren ofsow..
Een groot deel van.......quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:43 schreef gelly het volgende:
[..]
'De' moslim zeker ?
Dat is een note bij je username in een verborgen bestandje, waar je slechte posts worden opgeslagen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef The-Chosen1 het volgende:
wtf is een note ?
Zoals Sex.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef SEX het volgende:
Alsof er geen belangrijkere dingen zijn om je mee bezig te houden.
Bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:55 schreef GizartFRL het volgende:
Zoals Sex.
Note dwz: aantekening:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef The-Chosen1 het volgende:
wtf is een note ?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:53 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dat is een note bij je username in een verborgen bestandje, waar je slechte posts worden opgeslagen.
Nu heb je waar schijnlijk een note die zegt:
The-Chosen1: Hij plaagt me en door een note te zetten hoop ik dat te kunnen temmen.
Geplaatst door Gelly.
Als je vaker stoute dingen doet, dan wijst Gelly de Admins erop dat er notes van je staan.
En als je tevaak stoute dingen doet ( zoals in discussie gaan met een mod) dan kun je soms gebanned worden.
Maar van notes van bepaalde mods trekken sommige FA's zich weinig aan.
Ik heb geen notes tenminste, geen notes van voor 1 april 2003.
Ontopic:
Zou het een hit kunnen zijn om t-shirts te laten drukken met M. Ali in een Lonsdale short?
Die foto bestaat in ieder geval 100 procent zeker.
You'd wish.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:35 schreef MacManus het volgende:
[..]
Bij die mensen is het racisme sowieso enkel om de provocatie. Je moet ze maar eens vragen over de inhoud van Mein Kampf stellen, of wat zij nou een goede staatsvorm zouden vinden. Dan staan ze gewoon met hun mond vol tanden hoor. Het is alleen maar geblèr over buituhlandurs enzo om iedereen Man_made_god voorop, op de kast te jagen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:40 schreef Tarak het volgende:
De één draagt een hoofddoek om te provoceren de ander Lonsdale om te provoceren.
Is er een verschil??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |