abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:16:54 #276
89234 Hardcore_Hooligan
{NL} Hardcore Hooligan {NL}
pi_20156698
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:16 schreef AltamirA het volgende:

[..]

tussen?
Nederlanders en buitenlanders....en dit concludeer ik uit ervaringen!!
pi_20156742
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:16 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

Nederlanders en buitenlanders....en dit concludeer ik uit ervaringen!!
Sow! Gooi er maar jouw empirische argumenten tegenaan dan!
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:21:07 #278
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20156784
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Sow! Gooi er maar jouw empirische argumenten tegenaan dan!
Hmmmm ben een keer door een groep buitelanders gepakt...ik was in me eentje en hun waren met 13 man. omdat ik ze toevallig aankeek!!

Genoeg??? of wil je nog meer horen!!
pi_20157557
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:21 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

Hmmmm ben een keer door een groep buitelanders gepakt...ik was in me eentje en hun waren met 13 man. omdat ik ze toevallig aankeek!!

Genoeg??? of wil je nog meer horen!!
Ja, zou ik best willen hebben...want het lijkt em natuurlijk sterk dat jij je generaliserende opvattingen over houdt aan enkele incidenten.

toen je werd gepakt had je zeker ook de Lonsdale anzug aan, voorzien van de bijbehorende 'degelijke' kisten, die op hun plaats weer 'modieus' voorzien waren van witte veters?
  donderdag 24 juni 2004 @ 17:54:43 #280
3542 Gia
User under construction
pi_20157618
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:52 schreef AltamirA het volgende:

toen je werd gepakt had je zeker ook de Lonsdale anzug aan, voorzien van de bijbehorende 'degelijke' kisten, die op hun plaats weer 'modieus' voorzien waren van witte veters?
En dat is een reden om hem met 13 man in elkaar te rammen?

Gaan we ook de moslimmannen met soepjurken maar in elkaar rammen?
pi_20157771
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:54 schreef Gia het volgende:

[..]

En dat is een reden om hem met 13 man in elkaar te rammen?

Gaan we ook de moslimmannen met soepjurken maar in elkaar rammen?
Ik zeg niet dat een reden is, maar je kiest er dan wel zelf voor om een sterk vergroot risico te lopen op dat soort praktijken.

En om maar even antwoord te geven op je vraag: WE rammen geen moslimmannen in elkaar, maar er zijn zeker rascistische groeperingen die hiervoor niet terugdeinzen.
  donderdag 24 juni 2004 @ 18:13:40 #282
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20158015
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:52 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Ja, zou ik best willen hebben...want het lijkt em natuurlijk sterk dat jij je generaliserende opvattingen over houdt aan enkele incidenten.

Ik liep in normale kleding....Nu jij weer!!
pi_20158098
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:13 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet allemaal lopen te kijken.
PE#1
  donderdag 24 juni 2004 @ 18:19:58 #284
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20158151
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:17 schreef convinced het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet allemaal lopen te kijken.
neej dat was het niet...ik liep daar liep langs zoon groep..kijk erheen. ist alweer gelijk niet goed!!
pi_20158190
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:13 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik weer ben

Tot nu toe heb je mij 1 argument gegeven waarop je je algehele hekel aan buitenlanders baseert, dat vind ik nogal slapjes, dus kom maar op.

Dat er meisjes van 9 jaar tegelijk verkracht worden door nederlandse veertigers schijn je blijkbaar niet zwaar genoeg op te vatten om alle nederlanders dan ook maar te gaan haten he
pi_20158289
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:19 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

neej dat was het niet...ik liep daar liep langs zoon groep..kijk erheen. ist alweer gelijk niet goed!!
Ja, ik meende dat ook niet serieus. Maar dat soort groepen heb je van alle afkomsten.
PE#1
  donderdag 24 juni 2004 @ 18:35:51 #287
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_20158439
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
Maar een dingetje wat ik soms niet snap van deze 'Lonsdale-mensen'.
Lonsdale is dus een sportmerk. Het wordt gedragen door Mohammed Ali, maar op een gegeven moment zijn skinheads ermee vandoor gegaan. Daarna is het uitgegroeid tot een soort symbool van extreem-rechts.
Verdiep je eens wat meer in subculturen. Skinheads, en deze subcultuur bestaat al sinds de jaren vijftig, zijn niet extreem rechts. Eerder PvdA stemmers. Er zijn wel groepen die zich skinheads noemen die dat echter, bekeken vanuit de subcultuur niet zijn. Dat zijn eerder verdwaasde gabbers.
quote:
Tot zo ver kan ik er nog inkomen. Wat ik dan niet snap is dat mensen die deze extreem-rechtse meningen niet delen, toch deze kleren kopen! Natuurlijk moet je dragen wat je mooi vindt, maar het is wel opvallend dat het precies dezelfde stijl is (lonsdale met kisten etc) als wat de 'nazi's' dragen.

Waarom zou je dan in godsnaam die kleding dragen, als je van tevoren heel goed weet dat veel mensen het associeeren met extreem rechts? Als je afstand doet van extreem-rechts, waarom er dan wel zo bij lopen dat andere mensen (die jou niet kennen) denken dat jij er ook zo één bent.

wat ik bedoel te zeggen: waarom draag je het terwijl je weet dat het als rechts wordt gezien en jij zegt dat je dat zelf niet bent?
Wie ben jij om voor een ander uit te maken wat mooi is en wat een ander moet dragen? Er bestaat toch vrijheid in dit land?
quote:
Het enige dat je er mee op schiet om lonsdale te dragen als je die gedachten niet hebt, is dat de kans groter is geworden om door een groep buitenlanders in mekaar getikt te worden. Die zullne waarschijnlijk denken dat jij één of andere hitler-kloon bent die gisteren een of andere Achmed in mekaar heeft geramt. Wat schiet je er dan mee op?
Buitenlanders............?? Gelukkig zijn mensen met andere etnische afkomst vaak wat toleranter dan extreem linkse mensen die eerder mensen zonder aanleiding in elkaar zullen slaan op basis van kledingkeuze. Mensen die anderen zonder reden in elkaar slaan zijn pas echte hitlertjes. Zo zie je maar, maakt het niet eens uit wat voor kleding je draagt.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  donderdag 24 juni 2004 @ 18:39:18 #288
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_20158506
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:16 schreef Bonobo11 het volgende:
Domme mensen heb je altijd, er moet iemand de straat vegen enzo. Die zijn uiteraard door hun domheid erg gefrustreerd en reageren dat dan af op de mensen die wat slimmer zijn en hun zaakjes beter op orde hebben. Papegaaien mekaar lekker na. Ook al die cu2 mensen met lonsdale in hun titel. Allemaal onder de 20 en bijna allemaal maximaal VMBO.
Triest blijft het natuurlijk
Jemig wat komt dit arrogant over. Niet iedereen in de wereld is even intelligent, blijkbaar voel je je nogal superieur op basis van je intelligentie. Triest. Waren gevoelens van superioriteit van de ene groep tov de andere geen kenmerk van het fascisme waar je je zo tegen af wilt afzetten?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_20158601
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:02 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat een reden is, maar je kiest er dan wel zelf voor om een sterk vergroot risico te lopen op dat soort praktijken.

En om maar even antwoord te geven op je vraag: WE rammen geen moslimmannen in elkaar, maar er zijn zeker rascistische groeperingen die hiervoor niet terugdeinzen.
Wat een klets zeg. Waar zijn die groeperingen dan die er niet voor terugdeinzen? Ik ken ze niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20159046
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:35 schreef Tarak het volgende:

[..]

Verdiep je eens wat meer in subculturen. Skinheads, en deze subcultuur bestaat al sinds de jaren vijftig, zijn niet extreem rechts. Eerder PvdA stemmers. Er zijn wel groepen die zich skinheads noemen die dat echter, bekeken vanuit de subcultuur niet zijn. Dat zijn eerder verdwaasde gabbers.
Helaas verdiept de rest van het volk zich ook niet in subculturen, en ervan uitgaande dat de rest van het volk zich daar ook niet in hoeft te verdiepen moet je het ze niet kwalijk nemen dat ze hierin geen onderscheid maken.
quote:
[..]

Wie ben jij om voor een ander uit te maken wat mooi is en wat een ander moet dragen? Er bestaat toch vrijheid in dit land?
Niemand zegt dat Lonsdale niet mooi is, het gaat alleen om de gedachte erachter waarmee je pretendeerd extreem rechtse overtuigingen te hebben (aldus de algeheel aanvaarde opvatting die de Lonsdale dragers zelf ook maar al te goed kennen).
quote:
[..]

Buitenlanders............?? Gelukkig zijn mensen met andere etnische afkomst vaak wat toleranter dan extreem linkse mensen die eerder mensen zonder aanleiding in elkaar zullen slaan op basis van kledingkeuze. Mensen die anderen zonder reden in elkaar slaan zijn pas echte hitlertjes. Zo zie je maar, maakt het niet eens uit wat voor kleding je draagt.
Jahoor, schuif ze maar in die slachtofferrol waarin ze zo graag gezien worden.
Mensen met een andere etnische afkomst toleranter? Mij bereikte juist deze week het nieuws dat Nederlanders het tollerantste volk ter wereld waren? Niet dat ik dat geloof, maar heet een is net zo onwaarschijnlijk als het ander. Extreem linkse mensen keur ik ook niet goed, puur omdat ze vaak op de verkeerde manier de verhoudingen tussen links en rechts proberen recht te trekken.
pi_20159097
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat een klets zeg. Waar zijn die groeperingen dan die er niet voor terugdeinzen? Ik ken ze niet.
Ik heb genoeg reportages gezien of gelezen waarin ex-leden van rascistische groeperingen toegaven af en toe 'gewoon allochtoontjes te gaan tikken'.
Concrete voorbeelden kan ik helaas niet noemen, maar het zou toch ook wel vreemd zijn als het zinloos in elkaar slaan puur een gedragsvorm is van een bepaald ras he.
pi_20160279
witte londsdale trui, bomber, veeeeels te strak spijkerbroekje met opgerolde pijpen, kisten, rood-wit-blauwe bretels, kaal of half kaal, chagerijnige kutkop.. Dat is nazi.
pi_20168831
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:18 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Ik heb genoeg reportages gezien of gelezen waarin ex-leden van rascistische groeperingen toegaven af en toe 'gewoon allochtoontjes te gaan tikken'.
Concrete voorbeelden kan ik helaas niet noemen, maar het zou toch ook wel vreemd zijn als het zinloos in elkaar slaan puur een gedragsvorm is van een bepaald ras he.
Jammer dat je geen concrete voorbeelden kan noemen, want ik heb totaal niet het idee dat dit in Nederland eerder regel dan uitzondering is. De bekende zinloos geweld-gevallen waren toch geen racistische incidenten bij mijn weten, of je moet doelen op de dodelijke kloppartij op Rene Steegmans of de fatale steekpartij van Bart Raaijmakers, waarbij het feit dat ze blank waren een grote rol speelde.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20184539
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:22 schreef AltamirA het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik weer ben

Tot nu toe heb je mij 1 argument gegeven waarop je je algehele hekel aan buitenlanders baseert, dat vind ik nogal slapjes, dus kom maar op.

Dat er meisjes van 9 jaar tegelijk verkracht worden door nederlandse veertigers schijn je blijkbaar niet zwaar genoeg op te vatten om alle nederlanders dan ook maar te gaan haten he
Re-la-ti-ve-ren

Alles heeft een oorzaak. Dat criminaliteit meer voor komt onder de allochtoonse (buitenlanders dus) bevolking heeft ook een oorzaak. De goed ingelichte mensen kunnen daaraan blijven denken en dus hun ergernis aan de allochtonen de baas. Maar mensen zoals degene waar jij nu mee in discussie bent praten hun papa en mama na en zien alleen de criminaliteit onder de allochtonen en hebben geen flauw benul waarom dat eigenlijk is? "Zo zijn ze vast geboren"
pi_20184948
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:31 schreef Ventje83 het volgende:

[..]

Re-la-ti-ve-ren

Alles heeft een oorzaak. Dat criminaliteit meer voor komt onder de allochtoonse (buitenlanders dus) bevolking heeft ook een oorzaak. De goed ingelichte mensen kunnen daaraan blijven denken en dus hun ergernis aan de allochtonen de baas. Maar mensen zoals degene waar jij nu mee in discussie bent praten hun papa en mama na en zien alleen de criminaliteit onder de allochtonen en hebben geen flauw benul waarom dat eigenlijk is? "Zo zijn ze vast geboren"
Zet de oorzaak er dan bij?
pi_20186143
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 17:50 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zet de oorzaak er dan bij?
oke, let goed op ja? Stel je dit even voor:

De turkse en marokkaanse jongeren wonen in Nederland, hun ouders spreken bijna tot geen Nederlands, ze wonen in een segregatie (dat is een buurt met alleen maar allochtonen) en horen en zien dus niks anders dan allochtonen, ze krijgen te maken met allerlei vooroordelen die veel mensen, jij natuurlijk niet, toch wel hebben en zetten zich hier juist weer tegen af (turkse en marokkaanse jongeren zijn ook pubers he), ze kunnen door hun achterstand niet goed mee komen op school en komen op scholen terecht waar nog meer van diezelfde gevallen zitten, dat heeft ook lekker positieve invloed. Dit alles zorgt er, zeker bij jongeren, voor dat ze al snel op het verkeerde pad geraken.

En dan nu mijn punt: Ik kan dit dus vanaf een afstandje over zien. Ik woon niet in een segregatie, en ik doe hbo. Ik kom dus alleen allochtonen tegen als ik in de stad loop of uit ga, of zeer ingeburgerde allochtonen waarvan ik niet eens besef dat ze allochtoon zijn op school. En omdat ik als kind normen en waarden heb meegekregen waartoe ook behoord het niet generaliseren van groepen mensen, kan ik bij iedere ergernis dit hele verhaal me nog wel herinneren. Er zijn echter ook mensen die niet in staat zijn dit hele verhaal te herinneren of daar ook niks van weten, en die normen en waarden van "Ik generaliseer niet" niet meegekregen hebben. En juist die mensen kunnen hun ergernis wat betreft die allochtonen niet de baas en doen uitspraken, of in de ergste gevallen zelfs acties, die ik liever niet met voorbeelden uit leg. Ik ben dus blij dat ik bij iedere vervelende allochtoon nog wel kan denken dat het probleem bij hun ligt en niet bij mij, en ik ga me daar dus niet druk om maken.

Duiuiuidelijk?
pi_20186377
Ik woon samen met een Nambiër, woon in een flat waar het stikt van de allochtonen. Toch zie ik ze elke dag op hun kutscooters naar school gaan. Veel Nederlandse vriendinnetjes. Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 18:53:50 #298
67670 Skv
Cynist.
pi_20186402
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:12 schreef AltamirA het volgende:

[..]

het ging over deze post:
[..]

omdat je precies hetzelfde zegt als mij... kun je me op zn minst toch quoten he
had je post niet gezien
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_20188480
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:52 schreef skiczukie het volgende:
Ik woon samen met een Nambiër, woon in een flat waar het stikt van de allochtonen. Toch zie ik ze elke dag op hun kutscooters naar school gaan. Veel Nederlandse vriendinnetjes. Volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt.
Hoe spreken jouw voorbeelden mijn theorie tegen dan?
pi_20202904
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 20:14 schreef Ventje83 het volgende:

[..]

Hoe spreken jouw voorbeelden mijn theorie tegen dan?
je hele 1e alinea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')