abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 15:55:23 #226
18921 freud
Who's John Galt?
pi_20154921
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:53 schreef mhr-zip het volgende:
Lol @ http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=89234
Dat flamen bij sommige users erg makkelijk is, betekent nog niet dat je het ook moet doen...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:56:47 #227
89234 Hardcore_Hooligan
{NL} Hardcore Hooligan {NL}
pi_20154949
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:55 schreef freud het volgende:

[..]

Dat flamen bij sommige users erg makkelijk is, betekent nog niet dat je het ook moet doen...
jah vnid het ook maar een beetje zielig dat hij gelijk gaat zoeken maar jah....laat hem maar!! Ze mogen zeggen wat ze willen over mij!!
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:56:59 #228
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_20154954
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:55 schreef freud het volgende:

[..]

Ik bedoelde een aantal reactie daar. Die niet positief voor hem pleiten.

Op het gebied, lonsdale en racisme.
Iemand Fien soms gezien?
pi_20154968
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:52 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

1. Ten eerste ik dreig niet met slaan ik vraag alleen maar of hij nog zoon grote bek heeft als hij voor me neus staat....weet niet of je weet over wie ik het heb maar in ieder geval over de persoon die dit zei:

Lonsdale is gewoon kut.
En die kanslose grafmensen die daar graag bij willen horen zijn helemaal verneukt.
Gewoon opsluiten die stumpers

En dat slaat dus helemaal nergens op!! Ofwel dan??

2 jah ik weet wat het betekend maar het is al jaren me naam op een ander forum en heeft verder niks met mij te maken want heb zelf een hekel aan Hooligans
Oke ik ben deruit: EEN LES VOOR ONS ALLEMAAL!:

Wanneer wij het niet met iemand eens zijn hier op het forum gelieve te antwoorden met:
Moet je een keer voor mijn neus komen zeggen triest kk mongool!
-
-
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:57:47 #230
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20154973
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:54 schreef Shir het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Hardcore Hooligan dat iedereen tegen hem is, kunnen jullie wel met zijn allen?
Laat ze maar...dat doen ze alleen maar om me usernam en hetgene dat ik Lonsdale draag en dat is precies waar deze Topic over gaat....ook al had ik niks gezegd had ik het nog allemaal gedaan
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:57:57 #231
67670 Skv
Cynist.
pi_20154979
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:43 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

Heb je gelijk in maar wat verwacht je als zoon trieste gast een opmerking maakt van: allemaal opsluiten die stumpers...dat slaat tog nergens op.
Jammer dat een paar van die leuke vriendjes laatst wat lui hebben gepakt die ik ken.
Heel eerlijk natuurlijk, want het zijn echte mannen, 8 tegen 2. Ach ja, als je direct zo reageert op mijn reactie kan je dat natuurlijk wel verwachten he

Naja ik luister zelf ook wel hardcore etc, maar loop iig niet in die stumperige londsdale kleding, heb absoluut geen hekel aan buitenlanders en loop al helemaal niet met een groepje van 20 man door de stad alles en iedereen uit te schelden voor kankerjood.

En aangezien ik die Lonsdalefiguurtjes niet anders ken als wat ik hier boven heb geschreven, zal ik er niet zielig om zijn als ze een keer weg gingen en niet al te snel meer terug kwamen nee.

Naja, jouw reactie getuigd ook al niet van overduidelijke acceptatie van anderen, het gebler in mijn fotoboek is ook niet al te volwassen.

Maja, iedereen is anders he
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  FOK!fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 15:58:43 #232
18921 freud
Who's John Galt?
pi_20154995
Ik vind het erg jammer dat de TS alle dragers van Lonsdale over één boeg gooit. Maar goed, ik kan me de frustratie best voorstellen als een familielid zo gepest wordt. En tja, het voorbeeld uir de winkel is op wel meer mensen van toepassing. Ik ben het ook ermee eens dat je eerst moet bewijzen dat je een uitkering écht nodig hebt, en dat het niet een keuze is van je.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:59:47 #233
67670 Skv
Cynist.
pi_20155026
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:56 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

jah vnid het ook maar een beetje zielig dat hij gelijk gaat zoeken maar jah....laat hem maar!! Ze mogen zeggen wat ze willen over mij!!
Dat deed ik net
Na 1 minuut stond er al een lief berichtje in mn fotoboek

maakt niet uit hoor
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:01:14 #234
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_20155061
Nou is het afgelopen met het gezeur.

Iedereen ze VMBO diploma halen, en klaar. Einde discussie.
Iemand Fien soms gezien?
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:02:02 #235
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20155076
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Jammer dat een paar van die leuke vriendjes laatst wat lui hebben gepakt die ik ken.
Heel eerlijk natuurlijk, want het zijn echte mannen, 8 tegen 2. Ach ja, als je direct zo reageert op mijn reactie kan je dat natuurlijk wel verwachten he

Naja ik luister zelf ook wel hardcore etc, maar loop iig niet in die stumperige londsdale kleding, heb absoluut geen hekel aan buitenlanders en loop al helemaal niet met een groepje van 20 man door de stad alles en iedereen uit te schelden voor kankerjood.

En aangezien ik die Lonsdalefiguurtjes niet anders ken als wat ik hier boven heb geschreven, zal ik er niet zielig om zijn als ze een keer weg gingen en niet al te snel meer terug kwamen nee.

Naja, jouw reactie getuigd ook al niet van overduidelijke acceptatie van anderen, het gebler in mijn fotoboek is ook niet al te volwassen.

Maja, iedereen is anders he
Kijk als je dat gelijk in je post had gezet had ik niet zo gereageerd...maar jij komt in het algemeen aan met die zinnen. Ik vind lonsdalen mooi en schaam me er niet voor. Kan je wel vertellen dat als ik met me maten in de stad loop dat het er niet zo aan toe gaat.

Ben geen ruziezoeker maar maak me soms kwaad om bepaalde dingen. Nu ik jouw reden hoor kan ik je grotendeels gelijk geven

Maar dat wist ik niet...me reactie was niet echt volwassen neej maar wist ook verder de achtergrond er niet van en vond het daarom nogal een trietse opmerking...srry voor die reactie....ik zal hem weghalen.

Je moet gewoon weten dat ik het niet kwaad bedoel......wist ook niet dat je maten waren gepakt door 8 man....is een beetje triest...en door dat soort mensen word ik ook zo beoordeeld en daar hou ik niet van.

Nogmaals mijn excuses
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:02:14 #236
67670 Skv
Cynist.
pi_20155081
Ik verklaar mijn eerste reactie alleen maar?
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:03:11 #237
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20155109
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:57 schreef Tallz het volgende:

[..]

Oke ik ben deruit: EEN LES VOOR ONS ALLEMAAL!:

Wanneer wij het niet met iemand eens zijn hier op het forum gelieve te antwoorden met:
Moet je een keer voor mijn neus komen zeggen triest kk mongool!
Ik vond het gewoon een beetje te overdreven maar het is al duidelijk!!
pi_20155156
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

Kijk als je dat gelijk in je post had gezet had ik niet zo gereageerd...maar jij komt in het algemeen aan met die zinnen. Ik vind lonsdalen mooi en schaam me er niet voor. Kan je wel vertellen dat als ik met me maten in de stad loop dat het er niet zo aan toe gaat.

Ben geen ruziezoeker maar maak me soms kwaad om bepaalde dingen. Nu ik jouw reden hoor kan ik je grotendeels gelijk geven

Maar dat wist ik niet...me reactie was niet echt volwassen neej maar wist ook verder de achtergrond er niet van en vond het daarom nogal een trietse opmerking...srry voor die reactie....ik zal hem weghalen.

Je moet gewoon weten dat ik het niet kwaad bedoel......wist ook niet dat je maten waren gepakt door 8 man....is een beetje triest...en door dat soort mensen word ik ook zo beoordeeld en daar hou ik niet van.

Nogmaals mijn excuses
ahhh wat lief! Na Hardcore_Hooligan ik begin respect voor je te krijgen, je bent waarschijnlijk een goede londsdale user!
-
-
pi_20155167
eind goed al goed slotje?
-
-
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:07:06 #240
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20155201
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:05 schreef Tallz het volgende:
eind goed al goed slotje?
Neej juist niet.....Nu het tegenovergestelde een beetje bewezen word omdat ik gewoon eerlijk ben wil jij er een slotje opdoen
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:08:53 #241
67670 Skv
Cynist.
pi_20155237
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:02 schreef Hardcore_Hooligan het volgende:

[..]

Nogmaals mijn excuses
EN ik was ook wat al te generaliserend :')
Iedereen fout, nu alles weer goed dus
Respect

nu in nadenk, er zit 1 meisje in mn klas die volhangt met lonsdale, die wél aardig en normaal is

Maaa weer ff ontopic

[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 24-06-2004 16:25:46 ]
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:09:34 #242
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20155253
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:05 schreef Tallz het volgende:

[..]

ahhh wat lief! Na Hardcore_Hooligan ik begin respect voor je te krijgen, je bent waarschijnlijk een goede londsdale user!
Jah is tog zo....als zoon reactie...die voor mij uit het niets komt word gepost dan word ik boos jah.....maar zoals hij net beschreven heeft kan ik zijn reactie goed begrijpen.

En jah moet zeggen....aan dat soort trieste lonsdale dragers heb ik ook een hekel....die dragen lonsdale niet omdat ze van Hardcore houden maar omdat ze gewoon triest zijn en lonsdalen en slechte naam geven

Dus mensen...als er hier gewoon vriendelijke discussies wilt zien...ik vind het best als je lonsdale afkraakt...maar geef dan een goede reden
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:11:24 #243
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20155296
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:37 schreef Sazzefraz het volgende:

[..]

Tiemie is nazi!!
Tiemie is nazi!!!

!!!
nah, te makkelijk
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:11:40 #244
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20155301
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:08 schreef Skv het volgende:

[..]

EN ik was ook wat al te generaliserend
Iedereen fout, nu alles weer goed dus

nu in nadenk, er zit 1 meisje in mn klas die volhangt met lonsdale, die wél aardig en normaal is

Maaa weer ff ontopic
is goed man... je hebt ze ertussen zitten
pi_20155311
chill fuck dat slotje was een geintje!
-
-
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:12:43 #246
89234 Hardcore_Hooligan
pi_20155318
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:12 schreef Tallz het volgende:
chill fuck dat slotje was een geintje!
whahahaha jah srry man.....ik was nogal serieus bezig!!
  FOK!fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 16:13:38 #247
18921 freud
Who's John Galt?
pi_20155334
Ik heb een hekel aan rellende marokkanen die met hun badstof sokken adidas slippers dragen. Iemand in de mood voor een adidas-slipper-heksenjacht??
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_20155361
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:13 schreef freud het volgende:
Ik heb een hekel aan rellende marokkanen die met hun badstof sokken adidas slippers dragen. Iemand in de mood voor een adidas-slipper-heksenjacht??
haha go girl
-
-
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:16:38 #249
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_20155397
Domme mensen heb je altijd, er moet iemand de straat vegen enzo. Die zijn uiteraard door hun domheid erg gefrustreerd en reageren dat dan af op de mensen die wat slimmer zijn en hun zaakjes beter op orde hebben. Papegaaien mekaar lekker na. Ook al die cu2 mensen met lonsdale in hun titel. Allemaal onder de 20 en bijna allemaal maximaal VMBO.
Triest blijft het natuurlijk
Feyenoord!!! * Barça
pi_20155439
Wat een bullshit lees ik hier weer.

Als je zelf Lonsdale draagt weet je heus wel dat mensen vooroordelen over je hebben, en dan kan het je óf niks schelen, óf je gaat daarmee akoord (en soms gaat dat samen).
Dus als je bij de koop van je kledingstuk toch al weet dat je er op aangekeken wordt moet je echt niet gaan huilen als er dan daadwerkelijk ook een opmerking over gemaakt wordt.

En Lonsdale kleding mooi? Toegegeven ze hebben best leuke dingen soms, maar apart is het zeker niet. Er zijn zat alternatieven die vergelijkbaar zijn en waarvan je zelf weet dat het merk niet uitgekotst wordt.

Wat uiteindelijk maakt dat de vooroordelen toch wel enigszins gegrond zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')