opbouwend is sneijder veel sterker, geloof dat het daar wat aan schorte tegen de duitsers, maar misschien heb ik het verkeerd gezien. V/d meijde is idd de beste rechtsbuiten, met overmars/robben als linksbuiten. Davids is ook maar een geval apart, ik zou kiezen voor seedorf sneijder en v/d vaart. davids leed veel te veel balverlies tegen de duitsers en is die pitbull mentaliteit een beetje kwijt geloof ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:08 schreef BGN het volgende:
Wil je zeggen dat Vd Vaart beter is dan Seedorf???
En dan Sneijder verdedigend sterker is dan Bosvelt?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:08 schreef BGN het volgende:
Je mag Bosvelt na twintig interlands wel eens met een t schrijven, antwoorde de altijd snel beledigde Feyenoord fan geirriteerd.
Oh, was De Boer een vleugelspeler?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:08 schreef BGN het volgende:
Je mag Bosvelt na twintig interlands wel eens met een t schrijven, antwoorde de altijd snel beledigde Feyenoord fan geirriteerd.
Wil je zeggen dat Vd Vaart beter is dan Seedorf???
En dan Sneijder verdedigend sterker is dan Bosvelt?
En Nederland sinds Ronald de Boer een betere rechtsbuiten gehad heeft dan Vd Meyde???
Ik vind dit een goede opstelling, maar tegen die dekselse Tsjechen (copyright Theo Reitsma ofzo, bij wie iedere voetballer deksels lijkt te zijn) weet je het maar nooit!
Eigenwijs? Hij is gewoon een bange wispelturige zak hooi. Ik vond het nogal truttig van em dat hij niet in een andere taal (engels in dat geval, voor een duitse journalist) wilde spreken (met het non-argument dat geen andere coach dat deed/doet, want ettelijke coaches deden/doen dat wel), maar hij stelde tenminste eens een daad. Ik dacht wie weet wordt Dick nog eens daadkrachtig. Maar nee, ik zit daarstraks Eurosport te kijken en wie beantwoordt er vragen in het Engels (wat inderdaad wat pover was als je er rekening mee houdt dat hij een poos in Schotland gewerkt heeft, maar oke), juist onze Dick.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:05 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind het wel cool dat ie lekker eigenwijs is
Dat ie geen buitenlandse taal gaat praten omdat geen een coach dat doet, enz.
Ik- en velen met mij denk ik- vonden hem als bepalende rechtermiddenverlder een stuk beter uit de verf komen dan als rechtervleugelspeler bedoelde ik te zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:06 schreef BGN het volgende:
Ik zei niet dat R. de Boer een specifieke rechtsbuiten was, maar dat hij door zijn fantastische passeerbewegingen en dito voorzet de beste rechtsbuiten van het Nederlands elftal van de afgelopen tien jaar was. Toen Nederland van het Ajax systeem afstapte (96), speelde Ronald vooral als rechtsbuiten/half
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |