abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20017680
Hij heeft gewoon dikke scheit aan de mening van anderen en stelt lekker z'n eigen 11 knoeiers op Ik las net dat hij vanavond Paultje Bosveld, Clarence Seedorf en Davids op het middenveld laat spelen. Geen plaats dus voor vd Vaart en Sneijder IK vind het weer een heldendaad Andy vd Meijde blijft lekker op rechts prutsen, toppie Dick jij bent mijn held.
pi_20017691
voor iemand die voor duitsland is kan ik dit wel begrijpen
pi_20017699
Jouw held kan alvast wel een andere baan gaan zoeken.
pi_20017793
Ik vind het wel cool dat ie lekker eigenwijs is
Dat ie geen buitenlandse taal gaat praten omdat geen een coach dat doet, enz.
Alleen de opstelling mag wel iets anders denk ik
pi_20017862
Je mag Bosvelt na twintig interlands wel eens met een t schrijven, antwoorde de altijd snel beledigde Feyenoord fan geirriteerd.

Wil je zeggen dat Vd Vaart beter is dan Seedorf???
En dan Sneijder verdedigend sterker is dan Bosvelt?
En Nederland sinds Ronald de Boer een betere rechtsbuiten gehad heeft dan Vd Meyde???

Ik vind dit een goede opstelling, maar tegen die dekselse Tsjechen (copyright Theo Reitsma ofzo, bij wie iedere voetballer deksels lijkt te zijn) weet je het maar nooit!
pi_20017908
dat deksels viel mij ook al op
echt leip
pi_20017931

zaterdag 19 juni 2004 @ 16:13:48 #8
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_20017954
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 16:08 schreef BGN het volgende:

opbouwend is sneijder veel sterker, geloof dat het daar wat aan schorte tegen de duitsers, maar misschien heb ik het verkeerd gezien. V/d meijde is idd de beste rechtsbuiten, met overmars/robben als linksbuiten. Davids is ook maar een geval apart, ik zou kiezen voor seedorf sneijder en v/d vaart. davids leed veel te veel balverlies tegen de duitsers en is die pitbull mentaliteit een beetje kwijt geloof ik.
pi_20018005
Supercreep, waarom donder je niet gewoon op uit EK?
pi_20018012
Davids --> Daar denken ze bij Barcelona wel anders over....

Ach, als het fout gaat, vallen Sneijder en Hooijdonk in de tweede helft toch in ...
pi_20018045
hooijdonk is de man.. de wedstrijd veranderde zo erg toen hij inviel..

Robben moet gewoon erin..
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_20018048
quote:
Je mag Bosvelt na twintig interlands wel eens met een t schrijven, antwoorde de altijd snel beledigde Feyenoord fan geirriteerd.
. En terecht! Wij spellen vd Vaard toch ook goed?
pi_20018755
quote:

En Nederland sinds Ronald de Boer een betere rechtsbuiten gehad heeft dan Vd Meyde???

Ik vind dit een goede opstelling, maar tegen die dekselse Tsjechen (copyright Theo Reitsma ofzo, bij wie iedere voetballer deksels lijkt te zijn) weet je het maar nooit!
Oh, was De Boer een vleugelspeler?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_20018813
Ik vind dat supercreep aan het trollen is
ban ban ban ban
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_20018890
Ik zei niet dat R. de Boer een specifieke rechtsbuiten was, maar dat hij door zijn fantastische passeerbewegingen en dito voorzet de beste rechtsbuiten van het Nederlands elftal van de afgelopen tien jaar was. Toen Nederland van het Ajax systeem afstapte (96), speelde Ronald vooral als rechtsbuiten/half
pi_20018996
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 16:05 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind het wel cool dat ie lekker eigenwijs is
Dat ie geen buitenlandse taal gaat praten omdat geen een coach dat doet, enz.
Eigenwijs? Hij is gewoon een bange wispelturige zak hooi. Ik vond het nogal truttig van em dat hij niet in een andere taal (engels in dat geval, voor een duitse journalist) wilde spreken (met het non-argument dat geen andere coach dat deed/doet, want ettelijke coaches deden/doen dat wel), maar hij stelde tenminste eens een daad. Ik dacht wie weet wordt Dick nog eens daadkrachtig. Maar nee, ik zit daarstraks Eurosport te kijken en wie beantwoordt er vragen in het Engels (wat inderdaad wat pover was als je er rekening mee houdt dat hij een poos in Schotland gewerkt heeft, maar oke), juist onze Dick.
pi_20019035
Did he mention the war???
pi_20019628
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 17:06 schreef BGN het volgende:
Ik zei niet dat R. de Boer een specifieke rechtsbuiten was, maar dat hij door zijn fantastische passeerbewegingen en dito voorzet de beste rechtsbuiten van het Nederlands elftal van de afgelopen tien jaar was. Toen Nederland van het Ajax systeem afstapte (96), speelde Ronald vooral als rechtsbuiten/half
Ik- en velen met mij denk ik- vonden hem als bepalende rechtermiddenverlder een stuk beter uit de verf komen dan als rechtervleugelspeler bedoelde ik te zeggen.
Ik vind het sowieso waanzin om spelers ergens anders dan op hun positie op te stellen (alleskunners als Cocu uitgezonderd uiteraard)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_20020561
zal wel raar zijn als Bosvelt dan de winnende maakt
pi_20022792
Kut, Bosvelt staat dus niet opgesteld...
En Bouma en Heitinga dus wél en Mandy ook.
Maar Duitsland heeft gelijkgespeeld (en dus moreel verloren), da's al iets natuurlijk!
  zaterdag 19 juni 2004 @ 20:19:32 #21
46184 Gtr28
gtr28.geeko.nl
pi_20022850
Come on .. ik hoop dat nl die tjechen winnen dicki heeft weer snijder niet opgesteld wel zo jammer
gtr28.geeko.nl .. daag je tegenstander uit voor je favo spelletjes .. registeer je snel op gtr28.geeko.nl .. :)
  zaterdag 19 juni 2004 @ 20:34:38 #22
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_20023121
Stam
Bouma
Cocu
Van der Meyde
Van Nistelrooy
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 20 juni 2004 @ 13:24:19 #23