ok thnx want ik heb het wel vaker gezien bij andere avatars (op andere sites enzo) maar geen idee hoe dat is gemaakt (neem aan niet alleen met php? )quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:02 schreef Jump het volgende:
[..]
zal vanavond es mailtje sturen daarover
mail staat toch in database
er komt binnenkort nog een Poll bij ook
lees OPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:07 schreef Skv het volgende:
hey mensen, ik heb dus net die account gekregen, maar hoe krijg ik nu de mogelijkheid tot inviten van andere mensen?
*zucht* lees de Openings postquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:07 schreef Skv het volgende:
hey mensen, ik heb dus net die account gekregen, maar hoe krijg ik nu de mogelijkheid tot inviten van andere mensen?
dat staat uitgelegd in de OP.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:07 schreef Skv het volgende:
Zodra google het wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:07 schreef Skv het volgende:
inderdaadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
kunnen we mensen met domme vragen die al in de OP staan ook direct verwijderen van de lijst? Misschien wel handig om anderen een kans te geven
Wat een domme vraag. Zie de OP.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
kunnen we mensen met domme vragen die al in de OP staan ook direct verwijderen van de lijst? Misschien wel handig om anderen een kans te geven
Ik heb er nu toch al net een..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |