heb normaal gezien 5 gig per maandquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:53 schreef Jelger het volgende:
Jump, krijg je zo geen problemen met je bandbreedte? nu er zo veel lui bij komen?
Wel een verhaaltje posten nu he,quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:57 schreef Skv het volgende:
Ik kan er weer af
Na 2 minuten heb ik er al een!
http://www.gmailswap.com/list/read.php?f=1&i=101444&t=101444
gelukkig maar, want als de figuurtjes ineens offline gaan wordt het een chaosquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:54 schreef Jump het volgende:
[..]
heb normaal gezien 5 gig per maand
en figuurtjes zijn amper 10kB ongeveer
eventjes zien naar load van server
1.07 1.16 1.14
valt nog mee, staan nog ander sites op ook
yup, in de invite mail krijg je link, die bezoek en daar geef je par gegevens op. ongeveer zoals hotmail, maar véél minder gegevens en geen reclamequote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
kan je trouwens je username nog aanpassen na het krijgen van een invitation? ik wil namelijk binnenkort afscheid nemen van de nickname Sm0keZ, ik heb alleen nog geen nieuwe bedacht
je envite krijg je per mail, die zal toch niet direct verdwijnen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:59 schreef Sm0keZ het volgende:
kan je trouwens je username nog aanpassen na het krijgen van een invitation? ik wil namelijk binnenkort afscheid nemen van de nickname Sm0keZ, ik heb alleen nog geen nieuwe bedacht
zal vanavond es mailtje sturen daaroverquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:00 schreef BaggerUser het volgende:
jump die foxtools zijn cool(je avatar als je wilt moet je eens een keer uitleggen hoe je het hebt gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |