abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20016999
~~~ Wien Neerlands bloed in d' aders vloeit
Van vreemde smetten vrij
Wiens hart voor land en koning gloeit
Verheff' de zang als wij ~~~

18:00 Letland - Duitsland

De Duitsers wisten de helft van NL goed te bezetten, maar de executie was matig. Daardoor was het verzet van NL genoeg voor een 1-1. Naar verwachting zet bondscoach Rudi Fuhrer vanavond 2 spitsen in. De Blitzkrieg van Kuranyi en Klose moet genoeg zijn om Letland te annexeren.

Letland hield lang stand tegen Tsjechie, maar in de laatste 20 minuten viel het ijzeren gordijn hard neer. Tip voor de Letten: zorg voor 2 of 3 rode kaarten, want met 11 man lopen jullie elkaar in de weg. En schiet elke bal meteen richting Kahn, want hoe goed kan een half-Letse keeper zijn?

Uitslag: 0-2 (Goals van de rasechte ariėrs K & K.)

20:45 Nederland - Tsjechiė[b]

Neerlands bloed wordt vanavond vergiftigd door Tsjechische smetten. Bosvelt in de basis? De Boer die met zijn reuma de reus Koller moet bijhouden? VD Meijde die weer over zijn poten gaat struikelen? Alweer een ander elftal, alweer passes die nooit aankomen en daardoor uit angst naar achteren worden gericht..

Tjeschie heeft een uitgekookt team, al is het onbegrijpelijk dat Grygera zoveel vertrouwen geniet. Rosicky en Baros zijn jong, en veel betrouwbaarder dan VD Vaart & Sneijder. Nedved schudt in zijn eentje het NL middenveld af; Poborsky evenaart zijn EK 1996 vorm; Galasek kan met zijn kogels de onzekere VD Sar beproeven.

Uitslag: 0-2 (Ajaxieden Grygera en Galasek vegen na afloop hun r**t af met shirts van VD Vaart & Sneijder.)
pi_20017065
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:24 schreef 2look het volgende:
Goals van de rasechte ariėrs K & K.)

DUI 2 - 0 LET
NED 2 - 1 TSJ
pi_20017083
Baros speelt waarschijnlijk niet, Tsjechische coach speelt maar met 1 spits. En verdediger/basisspeler Bolf is ziek.

Ik blijf er trouwens bij dat je tijdens het toernooi spelers mag oproepen van de reservelijst, mits dit medisch aangetoond wordt dat een speler afvalt wegens grote blessure. Aangezien ik je weer zag zeuren ergens...
quote:
Tsjechiė zal het vanavond in z'n tweede groepsduel met Oranje moeten stellen zonder René Bolf. De dertigjarige verdediger van Banik Ostrava is ziek achtergebleven in het Tsjechische trainingskamp in Sintra. Zijn plaats in de defensie wordt waarschijnlijk ingenomen door David Rozehnal, speler van Club Brugge.

De Tsjechische bondscoach Karel Brückner lijkt tegen het Nederlands elftal bovendien te kiezen voor een systeem met maar één spits: Jan Koller. Dat houdt in dat Milan Baros vanavond op de bank zal moeten beginnen. En dat terwijl de Liverpool-aanvaller Baros in het eerste groepsduel met Letland scoorde én werd uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd, terwijl Koller juist teleurstelde.

De meest waarschijnlijke opstelling van Tsjechiė tegen Nederland:
Cech; Grygera, Rozehnal, Ujfalusi, Jankulovski; Poborsky, Galįsek, Rosicky, Nedved, Smicer; Koller.
Ohja, 1-1 Dui-Let, 2-1 Ned-Tsje.
  FOK!fossiel zaterdag 19 juni 2004 @ 15:30:17 #4
8443 cptmarco
it's captain...
pi_20017155
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:30 schreef cptmarco het volgende:
Duitsland - Letland = 2 - 0
Nederland - Tsjechie = 1 - 1
Duitsland - Letland 1-1 ( verpakovskis weer ! )
Nederland - Tjechie 3-2
pi_20017186
Duitsland - Letland ... 0-1
Nederland - Tsjechie ... 2-1

Letland gaat Duitsland klaren, let maar op
pi_20017222
Letland - Duitsland:

Ik heb een voorgevoel dat de Letten gaan "stunten". Gelijkspel 1-1

Nederland -Tsjechiė. Helaas zal Nederland vandaag niet winnen. De Tsjechen zijn gewoon te sterk. 2-0
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20017388
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef Haspel33 het volgende:

Ik blijf er trouwens bij dat je tijdens het toernooi spelers mag oproepen van de reservelijst, mits dit medisch aangetoond wordt dat een speler afvalt wegens grote blessure. Aangezien ik je weer zag zeuren ergens...[..]
Blijf jij er maar bij dat het mag..maar de UEFA blijft er bij dat het niet mag

[ Bericht 0% gewijzigd door 2look op 19-06-2004 15:59:14 ]
pi_20017422
Letland - Duitsland : 0-3
Nederland - Tsjechie : 3 - 1
pi_20017479
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 15:35 schreef Crazykill het volgende:
Duitsland - Letland ... 0-1
Nederland - Tsjechie ... 2-1

Letland gaat Duitsland klaren, let maar op
Maar is dat voordelig voor Nederland? Letland met 3 punten is lastiger te verslaan dan een uitgeschakeld Letland met 0 pnt.
pi_20017669
Haspeltje, om je definitief de mond te snoeren heb ik de UEFA reglementen opgezocht
Kijk maar eens in dit document: http://www.uefa.com/newsfiles/19079.pdf
Hoofdstuk 9: Player Eligibility.
Daar staat onder 15.06 :
In the event of serious injury to a listed player before his team's first match in the final tournament, the player in question may be substituted only if a doctor from the UEFA Medical Commitee and the team doctor concerned both confirm that tjhe injury is sufficiently serious to prevent the player from taking part [...]

--- before his team's first match in the final tournament ---
pi_20017675
Letland - Duitsland 2 - 0
Nederland - Tsjechie 1 - 0
pi_20017692
Letland-Duitsland: 0-2
Nederland- Tsjechie 1-1
pi_20017905
60% denkt dat Duitsland niet gaat winnen!!!
pi_20017947
Letland - Duitsland 0-0
Nederland - Tjechie 0-2
.
pi_20018255
Letland - Duitsland 1-0
Nederland Tsjeschie 0-1
pi_20020305
Letland - Duitsland 0-0
Nederland Tsjeschie 3-1

Waar spewelt die Kuranyi eigenlijk ?
Het schijnt een Braziliaan te zijn maar ziet er uit als een maffia Turk ipv een moslim Turk
pi_20022336
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 16:13 schreef RobinhoX het volgende:
Letland - Duitsland 0-0
Nederland - Tjechie 0-2
1 van de 2 al goed
.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 20:03:34 #19
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_20022493
Precies, dus statistisch gezien is de kans kleiner dat je de mazzel hebt dat je allebei goed hebt gegokt
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_20027579
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 18:30 schreef Code13.0 het volgende:
Letland - Duitsland 0-0
Nederland Tsjeschie 3-1

Waar spewelt die Kuranyi eigenlijk ?
Het schijnt een Braziliaan te zijn maar ziet er uit als een maffia Turk ipv een moslim Turk
Stuttgart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')