quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:30 schreef daReaper het volgende:
er is een EK subforum hoor?
Als hij hem niet met de hand raakt, kan hij het spel toch niet belemmeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:38 schreef placebeau het volgende:
Of de Russische keeper de bal nu met de hand raakt ofg niet, hij belemmerde de bal en het verdere spel, door de bal te omhelzen. Sowieso fout. Rood is wel zwaar, maar dat is nu eenmaal de regel als er een speler alleen door is.
Klopt ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij kreeg Tommasson (of hoe je dat ook schrijft) ook een gele kaart voor een schwalbe toch?![]()
Het is gewoon een verkapte vorm van corruptie.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:46 schreef Inquistor87 het volgende:
Het is nu eenmaal zo en het is lastig om daar tegen op te treden
Kan toch welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef zjroentje het volgende:
Als hij hem niet met de hand raakt, kan hij het spel toch niet belemmeren.
Als scheidsrechter een fout fluit op Zidane, en het is incorrect dan hem je heel Europa tegen je.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte vorm van corruptie.
Voor anderhalve seconde ofzo. Er was geen Portugees in de buurt, dus van klemmen kan geen sprake zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Kan toch wel
Bal lach tegen hem en was afgeschermd door zijn arm.
was te verwachtenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij kreeg Tommasson (of hoe je dat ook schrijft) ook een gele kaart voor een schwalbe toch?![]()
en U bent?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:30 schreef daReaper het volgende:
De bal was gewoon vrij in het spel dus gewoon doorspelen.hij belemmerde/klemde de bal totaal niet,onterecht dusquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:38 schreef placebeau het volgende:
Of de Russische keeper de bal nu met de hand raakt ofg niet, hij belemmerde de bal en het verdere spel, door de bal te omhelzen. Sowieso fout. Rood is wel zwaar, maar dat is nu eenmaal de regel als er een speler alleen door is.
Jullie hebben eigenlijk wel gelijk, ik geef het toe.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De bal was gewoon vrij in het spel dus gewoon doorspelen.hij belemmerde/klemde de bal totaal niet,onterecht dus
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
Jullie hebben eigenlijk wel gelijk, ik geef het toe.
No shit, Sherlock, really ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:30 schreef daReaper het volgende:
Zolang-ie de bal niet aanraakt mett de hand en er verder niemand echt in de buurt is, is daar niets mis meequote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Kan toch wel
Bal lach tegen hem en was afgeschermd door zijn arm.
De uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:46 schreef Cruoninga het volgende:
De Kroaten hebben trouwens wel een behoorlijk onterechte penal mee gekregen tegen Frankrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |