welke brief?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:41 schreef BMWM3 het volgende:
Dan doe ik de brief van Giza.
Bedankt!
Die brief die ik nog quote!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
welke brief?
Dank!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:53 schreef Giza het volgende:
Fijn dat je er toch nog iets aan gehad heb. Success.
*solliciteertquote:Op zondag 20 juni 2004 14:52 schreef Giza het volgende:
Zo. FF mijn signature aangepast. De eerste de beste die die spelfouten gaat verbeteren solliciteerd naar een pak slaag
Een opleiding volgen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:18 schreef BMWM3 het volgende:
Wat moet ik doen?
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:52 schreef Giza het volgende:
Zo. FF mijn signature aangepast. De eerste de beste die die spelfouten gaat verbeteren solliciteerdt naar een pak slaag
Als hij ooit hogerop komt dan zal dat te danken zijn aan die avondstudie, niet aan z'n ervaring als vakkenvuller.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook als vakkenvuller heb je carriere kansen. Je kan je als je het slim aanpakt in no-time opwerken tot filiaalmanager en voor je het weet zit je in de raad van bestuur van Ahold...
nee alle gekheid op een stokje, iedere carriere begint onderaan. De manager die niet weet hoe het onderaan werkt , is doorgaans een slechte manager,.. Het is juist positief met een baantje als vakkenvuller te beginnen. En de carriere kansen komen echtwel, tijdens je werk je ogen open houden en met avondstudie op een hoger niveau komen.
Alleen zou ik die ambitie niet teveel in een brief laten doorklinken, degene die hem onder ogen krijgt in de supermarktbranche doorgaans niet degene die op de meest ambitieuze types zit te azen.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook als vakkenvuller heb je carriere kansen. Je kan je als je het slim aanpakt in no-time opwerken tot filiaalmanager en voor je het weet zit je in de raad van bestuur van Ahold...
Als je hogerop komt heeft dat met inzicht, gedrevenheid en ambitie te maken. Die avondcursus dient alleen maar om aan die drive uiting te geven.hoewel je in sommige bedrijven en instellingen aan een paar goed ontwikkelde ellebogen genoeg hebt, en dan gaat het ook zonder cursusquote:Op zondag 20 juni 2004 17:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als hij ooit hogerop komt dan zal dat te danken zijn aan die avondstudie, niet aan z'n ervaring als vakkenvuller.
Als vakkenvuller dring je echt niet door tot de top. Na een paar tijdelijke contractjes knikkeren ze je eruit omdat je te duur bent geworden. Kiddo's van 16 of 17 kunnen ook prima vakkenvullen, daar heb je echt geen dure krachten voor nodig.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als je hogerop komt heeft dat met inzicht, gedrevenheid en ambitie te maken. Die avondcursus dient alleen maar om aan die drive uiting te geven.hoewel je in sommige bedrijven en instellingen aan een paar goed ontwikkelde ellebogen genoeg hebt, en dan gaat het ook zonder cursus
De kunst is dat je in die beperkte tijd die je hebt binnen zo'n contract alles uit de kast moet halen om aan te tonen dat je meer in huis hebt dan vakkenvullen alleen. Er zal dan ook iemand moeten zijn bij wie dat opvalt, maar dan ligt die kans er ook. Het kan dan nogal verschil uitmaken of je plichtsgetrouw je uurtjes maakt of probeert op de een of andere manier uit te blinken.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als vakkenvuller dring je echt niet door tot de top. Na een paar tijdelijke contractjes knikkeren ze je eruit omdat je te duur bent geworden. Kiddo's van 16 of 17 kunnen ook prima vakkenvullen, daar heb je echt geen dure krachten voor nodig.
Zo werkt het dus niet. Een vakkenvuller moet gewoon snel en goed z'n werk doen en verder zich niet al te veel bemoeien met de gang van zaken. Dat kan hij beter aan zijn chef overlaten.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De kunst is dat je in die beperkte tijd die je hebt binnen zo'n contract alles uit de kast moet halen om aan te tonen dat je meer in huis hebt dan vakkenvullen alleen. Er zal dan ook iemand moeten zijn bij wie dat opvalt, maar dan ligt die kans er ook. Het kan dan nogal verschil uitmaken of je plichtsgetrouw je uurtjes maakt of probeert op de een of andere manier uit te blinken.
Overigens is het geen wetmatigheid dat je als vakkenvuller een grote loopbaan in de detailhandel in het verschiet hebt. De kans is er alleen wel, en het leuke is dat je hem zelf moet creërenen dat lukt misschien dan niet in een keer maar dan kun je weer aan de rest van de wereld aantonen dat jij die drive wél hebt
Oh wacht je wilt hij je brief ff zo schrijft dat je 'm met copy paste op de bus kan doen........quote:Op zondag 20 juni 2004 13:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar ik was toch duidelijk dat ik een brief schreef naar Albert Heijn
Eensquote:Op zondag 20 juni 2004 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Een vakkenvuller moet gewoon snel en goed z'n werk doen en verder zich niet al te veel bemoeien met de gang van zaken. Dat kan hij beter aan zijn chef overlaten.
Vakkenvuller lijkt me geen goede opstap naar een glanzende carriere. Het staat ook niet erg lekker op je CV als je tot je 26e vulploegmedewerker bent geweest.
Nope. Eigen woorden gebruikenquote:Op zondag 20 juni 2004 18:03 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Oh wacht je wilt hij je brief ff zo schrijft dat je 'm met copy paste op de bus kan doen........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |