Ja inderdaad. Hoe dan...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer niet zoveel zinnen te laten beginnen met 'Ik'![]()
Het bedrijf waarbij je gaat solliciteren, heeft snel genoeg door, of jijzelf een sollicitatiebrief in mekaar hebt gezet of niet. Een sollicitatiebrief voor een functie bij AH op dat niveau, is overdreven en overduidelijk boven het niveau van de sollicitant (met alle respect) !quote:Op zondag 20 juni 2004 13:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nee, hoezo?
Dit is hem nu!quote:Jeffrey Willems
Schorpioen 14
3225 EH Hellevoetsluis
Albert Heijn
T.a.v. dhr. Both
Slagveld 2 – 3
3231 AN Brielle
Hellevoetsluis, 20 juni 2004
Betreft: Sollicitaite Vulploegmedewerker.
Geachte heer Both,
Van het CWI heb ik de mededeling ontvangen dat u een vacature voor een vulploeg medewerker open heeft staan.
Ik heb van 14 oktober 2002 tot en met 14 april 2004 gewerkt bij de Albert Heijn, filiaal 1596 te Hellevoetsluis. Helaas is mijn tijdelijke contract niet voor de derde keer verlengd.
Ik ben op zoek naar een fulltime baan, omdat ik verder geen verplichtingen heb.
Ik ben zeer gemotiveerd om bij u te werken; ik kan zeggen dat ik mijn werk altijd graag en met de volle inzet doe, en heb gedaan.
Hopend u volledig geďnformeerd te hebben en hopend op een positief bericht, verblijf ik.
Hoogachtend,
[ plaats handtekening ]
Jeffrey Willems
Heb je het over de mijnequote:Op zondag 20 juni 2004 13:47 schreef Giza het volgende:
Kom op. Dat wil toch niet echt gaan sturenIk geef je op een briefje dat dit het prikbord van de kantine haalt. Breder ontwikkelen? Hoog werk en denk niveau? senior employee production fascility? Doe ff normaal. Ik moet lachen om de brief omdat ik echt dacht dat je een grapje maakte
Dit zou ik helemaal weglaten !quote:Ik ben op zoek naar een fulltime baan, omdat ik verder geen verplichtingen heb.
Done!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit zou ik helemaal weglaten !
20!quote:Op zondag 20 juni 2004 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Vulploegmedewerkers zijn meestal jonge en goedkope krachten namelijk.
Ik had na één sollicitatiebrief en bijbehoren gesprek al 'n baan, terwijl er 42 kandidaten waren.
Hoe zal jij de brief dan maken?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:57 schreef Giza het volgende:
Jemig. Jij wordt niet aangenomen voor domme baantjes als vakkenvuller, en toch denk je de wijsheid in pacht te hebben om onze tips te negeren? Wij die wel een normale baan hebben en het dus blijkbaar beter weten? Weet je wat
![]()
Sorry hoor maar hier wordt ik een beetje nijdig over. Iedereen hier geeft je tips en herschrijft je brief en jij blijft stug volhouden dat jouw brief perfect is. En dat krijgt dus WW van mijn belastingcenten. Zo blijf je lekker de rest van je leven parasiteren. Het CWI zou je gewoon werk moeten toewijzen.
Dit is dus weer precies dezelfde.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:46 schreef BMWM3 het volgende:
Giza.
[..]
Dit is hem nu!
Deze zin loopt niet erg lekker. Die zou ik dan ook even aanpassen.quote:Helaas is mijn tijdelijke contract niet voor de derde keer verlengd.
Nu komt het een beetje over alsof je op zoek bent naar bezigheidstherapie. Gewoon zeggen dat je op zoek bent naar een baan voor 40 uur in de week. Dat je verder geen verplichtingen hebt, gaat ze geen fluit aan.quote:Ik ben op zoek naar een fulltime baan, omdat ik verder geen verplichtingen heb.
Die komma voor 'en' hoort daar niet.quote:Ik ben zeer gemotiveerd om bij u te werken; ik kan zeggen dat ik mijn werk altijd graag en met de volle inzet doe, en heb gedaan.
Eh, wat dacht je hier van?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hoe zal jij de brief dan maken?
Dat je voor het woordje en geen komma mag plaatsen, is een fabeltje. Ik heb 'm bewust geplaatst om een korte pauze in de zin in te lassen, wat natuurlijk de functie is van een komma.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die komma voor 'en' hoort daar niet.
Of het nu wel of niet mag doet niet ter zake. Het ziet er gewoon niet uit. Formuleer die zin dan net wat anders en krachtiger zodat er geen pauze nodig is.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat je voor het woordje en geen komma mag plaatsen, is een fabeltje. Ik heb 'm bewust geplaatst om een korte pauze in de zin in te lassen, wat natuurlijk de functie is van een komma.
Da's een mening.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon niet uit.
Dit is hem nu. Doe maar wat jullie bedoelen. Ik snap er niets van!quote:Jeffrey Willems
Schorpioen 14
3225 EH Hellevoetsluis
Albert Heijn
T.a.v. dhr. Both
Slagveld 2 – 3
3231 AN Brielle
Hellevoetsluis, 20 juni 2004
Betreft: Sollicitatie vulploegmedewerker
Geachte heer Both,
Van het CWI heb ik de mededeling ontvangen dat u een vacature voor een vulploeg medewerker open heeft staan.
Ik heb van 14 oktober 2002 tot en met 14 april 2004 gewerkt bij de Albert Heijn, filiaal 1596 te Hellevoetsluis. Helaas is mijn tijdelijke contract niet voor de derde keer verlengd.
Ik ben zeer gemotiveerd om bij u te werken; ik kan zeggen dat ik mijn werk altijd graag en met de volle inzet doe en heb gedaan.
Hopend u volledig geďnformeerd te hebben en wachtend op een positief bericht, verblijf ik.
Hoogachtend,
Jeffrey Willems
Zo kun je hem best versturen. Alleen verplaats de plaatsnaam en datum even naar de plek tussen je eigen adres en die van de supermarkt.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:19 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dit is hem nu. Doe maar wat jullie bedoelen. Ik snap er niets van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |