abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20038194
Volg eens een cursus sollicitatie technieken. Ik kan wel wat aanraden. Maar zo kom je niet in het arbeidsleven vandaag de dag. Hoe wil je ooit een eigen woning betalen met het minimumloon wat de AH je geeft? Geloof me. Zo'n gat in je CV blijf je altijd zien, en zal altijd tegen je blijven werken.

Post nou je herziene brief ff
Giza is slegt met spelle. Giza is te lui om voor iedere vok-post de spelchecker te nemen . Giza heeft er de pest aan als mensen daarover gaan sitten sijken. Oprote!!
pi_20038201
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:41 schreef Stuart het volgende:

[..]

Probeer niet zoveel zinnen te laten beginnen met 'Ik'
Ja inderdaad. Hoe dan...
pi_20038227
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

nee, hoezo?
Het bedrijf waarbij je gaat solliciteren, heeft snel genoeg door, of jijzelf een sollicitatiebrief in mekaar hebt gezet of niet. Een sollicitatiebrief voor een functie bij AH op dat niveau, is overdreven en overduidelijk boven het niveau van de sollicitant (met alle respect) !
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_20038229
Giza.
quote:
Jeffrey Willems
Schorpioen 14
3225 EH Hellevoetsluis

Albert Heijn
T.a.v. dhr. Both
Slagveld 2 – 3
3231 AN Brielle

Hellevoetsluis, 20 juni 2004

Betreft: Sollicitaite Vulploegmedewerker.

Geachte heer Both,

Van het CWI heb ik de mededeling ontvangen dat u een vacature voor een vulploeg medewerker open heeft staan.

Ik heb van 14 oktober 2002 tot en met 14 april 2004 gewerkt bij de Albert Heijn, filiaal 1596 te Hellevoetsluis. Helaas is mijn tijdelijke contract niet voor de derde keer verlengd.

Ik ben op zoek naar een fulltime baan, omdat ik verder geen verplichtingen heb.

Ik ben zeer gemotiveerd om bij u te werken; ik kan zeggen dat ik mijn werk altijd graag en met de volle inzet doe, en heb gedaan.

Hopend u volledig geďnformeerd te hebben en hopend op een positief bericht, verblijf ik.

Hoogachtend,

[ plaats handtekening ]

Jeffrey Willems
Dit is hem nu!
pi_20038255
Kom op. Dat wil toch niet echt gaan sturen Ik geef je op een briefje dat dit het prikbord van de kantine haalt. Breder ontwikkelen? Hoog werk en denk niveau? senior employee production fascility? Doe ff normaal. Ik moet lachen om de brief omdat ik echt dacht dat je een grapje maakte
Giza is slegt met spelle. Giza is te lui om voor iedere vok-post de spelchecker te nemen . Giza heeft er de pest aan als mensen daarover gaan sitten sijken. Oprote!!
pi_20038269
Uh, was het verschil met de vorige???
pi_20038282
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:47 schreef Giza het volgende:
Kom op. Dat wil toch niet echt gaan sturen Ik geef je op een briefje dat dit het prikbord van de kantine haalt. Breder ontwikkelen? Hoog werk en denk niveau? senior employee production fascility? Doe ff normaal. Ik moet lachen om de brief omdat ik echt dacht dat je een grapje maakte
Heb je het over de mijne
pi_20038327
quote:
Dit zou ik helemaal weglaten !
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_20038352
Nee. Die van Bloodhoundfromhell.
  zondag 20 juni 2004 @ 13:53:25 #60
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20038415
paar puntjes die niet goed zijn:

geen komma na "en"

dat geen verplichtingen stukje is echt niks

de reden die je opschrijft is negatief> want contract niet verlengd

nooit "hopen" in een brief, je doet het 2 keer!!

deze brief is misschien nog wel slechter dan de eerste, sorrie..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_20038458
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Vulploegmedewerkers zijn meestal jonge en goedkope krachten namelijk.

Ik had na één sollicitatiebrief en bijbehoren gesprek al 'n baan, terwijl er 42 kandidaten waren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20038495
Jemig. Jij wordt niet aangenomen voor domme baantjes als vakkenvuller , en toch denk je de wijsheid in pacht te hebben om onze tips te negeren? Wij die wel een normale baan hebben en het dus blijkbaar beter weten? Weet je wat

Sorry hoor maar hier wordt ik een beetje nijdig over. Iedereen hier geeft je tips en herschrijft je brief en jij blijft stug volhouden dat jouw brief perfect is. En dat krijgt dus WW van mijn belastingcenten. Zo blijf je lekker de rest van je leven parasiteren. Het CWI zou je gewoon werk moeten toewijzen.
pi_20038515
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:50 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dit zou ik helemaal weglaten !
Done!
pi_20038547
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Vulploegmedewerkers zijn meestal jonge en goedkope krachten namelijk.

Ik had na één sollicitatiebrief en bijbehoren gesprek al 'n baan, terwijl er 42 kandidaten waren.
20!
pi_20038559
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:57 schreef Giza het volgende:
Jemig. Jij wordt niet aangenomen voor domme baantjes als vakkenvuller , en toch denk je de wijsheid in pacht te hebben om onze tips te negeren? Wij die wel een normale baan hebben en het dus blijkbaar beter weten? Weet je wat

Sorry hoor maar hier wordt ik een beetje nijdig over. Iedereen hier geeft je tips en herschrijft je brief en jij blijft stug volhouden dat jouw brief perfect is. En dat krijgt dus WW van mijn belastingcenten. Zo blijf je lekker de rest van je leven parasiteren. Het CWI zou je gewoon werk moeten toewijzen.
Hoe zal jij de brief dan maken?
pi_20038560
quote:
Op zondag 20 juni 2004 13:46 schreef BMWM3 het volgende:
Giza.
[..]

Dit is hem nu!
Dit is dus weer precies dezelfde.

Let eens op de punten die Giza voor je heeft aangestipt en lees haar sollicitatiebrief nog eens goed door.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20038564
quote:
Helaas is mijn tijdelijke contract niet voor de derde keer verlengd.
Deze zin loopt niet erg lekker. Die zou ik dan ook even aanpassen.
quote:
Nu komt het een beetje over alsof je op zoek bent naar bezigheidstherapie. Gewoon zeggen dat je op zoek bent naar een baan voor 40 uur in de week. Dat je verder geen verplichtingen hebt, gaat ze geen fluit aan.
quote:
Ik ben zeer gemotiveerd om bij u te werken; ik kan zeggen dat ik mijn werk altijd graag en met de volle inzet doe, en heb gedaan.
Die komma voor 'en' hoort daar niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_20038606
CherrymoonTraxx da's hem al verschillende keren verteld. BMWM3 ik, en een aantal andere mensen, hebben je al kant en klare brieven gegeven. Lees die 's ff door of vraag niet om hulp. Ik heb hem niet voor niks voor je geschreven hoor
pi_20038611
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:00 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Hoe zal jij de brief dan maken?
Eh, wat dacht je hier van?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_20038844
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Die komma voor 'en' hoort daar niet.
Dat je voor het woordje en geen komma mag plaatsen, is een fabeltje. Ik heb 'm bewust geplaatst om een korte pauze in de zin in te lassen, wat natuurlijk de functie is van een komma.
pi_20038875
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:13 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat je voor het woordje en geen komma mag plaatsen, is een fabeltje. Ik heb 'm bewust geplaatst om een korte pauze in de zin in te lassen, wat natuurlijk de functie is van een komma.
Of het nu wel of niet mag doet niet ter zake. Het ziet er gewoon niet uit. Formuleer die zin dan net wat anders en krachtiger zodat er geen pauze nodig is.
pi_20038923
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het ziet er gewoon niet uit.
Da's een mening.
pi_20038972
quote:
Jeffrey Willems
Schorpioen 14
3225 EH Hellevoetsluis

Albert Heijn
T.a.v. dhr. Both
Slagveld 2 – 3
3231 AN Brielle

Hellevoetsluis, 20 juni 2004

Betreft: Sollicitatie vulploegmedewerker

Geachte heer Both,

Van het CWI heb ik de mededeling ontvangen dat u een vacature voor een vulploeg medewerker open heeft staan.

Ik heb van 14 oktober 2002 tot en met 14 april 2004 gewerkt bij de Albert Heijn, filiaal 1596 te Hellevoetsluis. Helaas is mijn tijdelijke contract niet voor de derde keer verlengd.

Ik ben zeer gemotiveerd om bij u te werken; ik kan zeggen dat ik mijn werk altijd graag en met de volle inzet doe en heb gedaan.

Hopend u volledig geďnformeerd te hebben en wachtend op een positief bericht, verblijf ik.

Hoogachtend,

Jeffrey Willems
Dit is hem nu. Doe maar wat jullie bedoelen. Ik snap er niets van!
pi_20039032
quote:
Op zondag 20 juni 2004 14:19 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Dit is hem nu. Doe maar wat jullie bedoelen. Ik snap er niets van!
Zo kun je hem best versturen. Alleen verplaats de plaatsnaam en datum even naar de plek tussen je eigen adres en die van de supermarkt.
  zondag 20 juni 2004 @ 14:21:40 #75
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20039042
waarom ben je dan zo gemotiveerd??? en dat van die contractverlenging die je niet kreeg moet je weglaten! Je moet juist spreken over waarom jij zograag vulploegmedewerker wil worden. Wat je drijfveer is op deze prachtbaan te solliciteren...!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')