Ik wordt echt schijtziek van.quote:Geachte Jeffrey,
Na aanleiding van het gesprek, gehouden op 10-06 jl., delen wij u mede dat de keuze voor de functie van goederenontvangstmedewerker niet op u is gevallen. Ondanks het feit dat u een goede indruk bij ons hebt achtergelaten en over voldoende kwaliteiten beschikt, hebben wij toch de voorkeur gegeven aan een andere kandidaat.
Wij hopen u middels deze brief voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u veel succes toe bij eventuele volgende sollicitaties.
Hoogachtend,
Gamess Hellevoetsluis B.V.
J.A. Jelier.
Bouwmarktmanager
Hehe, ik sta overal ingeschreven. Maar nog niets gehoordquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:30 schreef Stuart het volgende:
10 juliDas knap
Nee serieus, dat is balen joh, dat je geen baan kunt vinden
Misschien moet je je laten inschrijven bij een uitzendbureau ofzo![]()
Onbegrijpelijk zeg, dat het zo moeilijk is in Nederland om een baan te vinden ! Je bent toch pas 20 ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:35 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hehe, ik sta overal ingeschreven. Maar nog niets gehoord![]()
Ik he 2 diploma'squote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zeg, dat het zo moeilijk is in Nederland om een baan te vinden ! Je bent toch pas 20 ?
Heb je al werkervaring, of ben je net klaar met school ?
VCA ? Dat zegt me niets, wat is dat ? (Ik woon niet in NL dus weet dat echt niet hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:38 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik he 2 diploma's
1 voor Administratie en 1 voor Timmerman
Plus een diploma VCA!
Timmeren ben ik nu voor afgeschreven!
Daar zit ik aan te denken. Taxichauffeur. Maarja, je bereikt het niet als je geen autorijbewijs hebtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:46 schreef mighty_myte het volgende:
wordt taxichauffeur of privéchauffeur.
en laat dagelijks je kop zien bij uitzendbureaus, die paupers
bellen je niet tenzij je tot vervelens toe om werk komt vragen.
(ik heb jaaaaaren bij uitzendbureaus gelopen)
wat?.. het verdient goed, makkelijk werk, je hoeft nergens over na te denken, veel meiden.. dus, wat?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
![]()
Hoe bedoel je dat ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:38 schreef BMWM3 het volgende:
Timmeren ben ik nu voor afgeschreven!
hmm, zit wat in.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
Opzich een hele prestatie om bij al die rotzooi niet aangenomen te worden...
Wat laat je in godsnaam voor indruk achter?
Ik ben 22, maar toch echt al te oud voor de baantjes in winkels enzo. Ze hebben liever een breezahslut van 16 die nergens wat vanaf weet. Kun je nagaan, ik verdiende dan 6 euro bruto he! En dan al te duur. Gelukkig heb ik werk gevonden in het onderwijs, waar ik ook voor ben opgeleid.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zeg, dat het zo moeilijk is in Nederland om een baan te vinden ! Je bent toch pas 20 ?
Heb je al werkervaring, of ben je net klaar met school ?
Mijn rug is verziekt. Ben er al 4x doorheengegaan in 1 jaar tijdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:57 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat ?
Gewoon dat ik er 100% tegenaan ga.. (beetje slijmen moet wel tegenwoordig, om een beetje indruk te maken)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
Opzich een hele prestatie om bij al die rotzooi niet aangenomen te worden...
Wat laat je in godsnaam voor indruk achter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |