die schakering ziet er weer goed uit! lacostequote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wohooo, we zijn weer een topic verder... Aangezien het andere topic ongeveer een anderhalve week overleefd heeft zijn we dus 0,3 centimeter verder!
Bang dat je wat gemist hebt? Kijk in het vorige deel
[afbeelding]
Na de schrik over het korte haar hadden julle dat wel verdiendquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:53 schreef super-muffin het volgende:
dat is een mooie OP
you look like a chickquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:33 schreef Speth het volgende:
haha, reuze openingspost hoor
En nog een van mij:
[afbeelding]
Ik weet het, ik kan zelf nog amper geloven dat ik toch echt hetero ben
Dude, niet naar de kapper om het echt kort te laten knippen. Ik weet wel een kapsel wat je goed zou staan maar die moet ik dan even opzoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:54 schreef Speth het volgende:
hehe, ik weet 't... Ik moet op een heel omslachtige manier die foto's nemen omdat mijn computer en de betreffende webcam niet erg willen meewerken, komt er op neer dat ik eerst heel wat moeite moet doen voordat ik zie hoe de foto eruit ziet. Deze was nog het minst gay
Misschien binnenkort maar eens naar de kapper ofzo.... Word wel een beetje TE lang eigenlijk
Gewoon even een flinke mat kweken... desnoods een stoppelbaardje laten staan om verdere verwarring te verkomen.. en het komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:33 schreef Speth het volgende:
haha, reuze openingspost hoor
En nog een van mij:
[afbeelding]
Ik weet het, ik kan zelf nog amper geloven dat ik toch echt hetero ben
Man.. hij wil een beetje van z'n gay-imago af... dat gaat zo toch niet lukken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
Komtie
[afbeelding]
Erg cool kapsel! Neem de foto mee naar de kapper en het komt vast goed![]()
Dude, als m'n haar zo kon zitten dan maar gay hoor... Ziet er toch goed uit, of niet soms?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:05 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Man.. hij wil een beetje van z'n gay-imago af... dat gaat zo toch niet lukken?
Ik ga wel even op zoek...
Gozer.. je hebt een geweldige mat... jij hebt niets te klagen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dude, als m'n haar zo kon zitten dan maar gay hoor... Ziet er toch goed uit, of niet soms?
Hehe, mijn baard is onzichtbaarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Gewoon even een flinke mat kweken... desnoods een stoppelbaardje laten staan om verdere verwarring te verkomen.. en het komt helemaal goed!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |