misschien wel als je gans het register gaat doorspitten. dan zal het misschien wel mogelijk zijn. maar msn messenger logt automatisch in. en dat zal problemen geven bij gmailquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:48 schreef alsem het volgende:
[..]
vast wel!![]()
Inderdaad, gewoon naar de 2 bovenste uit de lijst sturen. meld maar eventjes dan als ik ze uit de lisjt kan halenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:49 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb2 ongebruikte invites gekregen die ik op Fok mag uitdelen !
Hoe ga ik dat doen ? Moet ik ze * forward * sturen naar nummer 1 en mummer 2 op het lijstje ?
mischien kan je via zo'n tab creator voor msn..aan de zijkant wel een linkje naar gmail maken?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:49 schreef Jump het volgende:
[..]
misschien wel als je gans het register gaat doorspitten. dan zal het misschien wel mogelijk zijn. maar msn messenger logt automatisch in. en dat zal problemen geven bij gmail
ja dat kan wel, maar dat is niet wat ik wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:50 schreef BladLuis het volgende:
[..]
mischien kan je via zo'n tab creator voor msn..aan de zijkant wel een linkje naar gmail maken?
het zou moeten zijn, sanderbraaksma at msn.comquote:oooh kan je mij ook toevoegen aub
mijn email is sanderbraaksm at hotmail.com
toegevoegdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:55 schreef grand-theft-audio het volgende:
ik wil ook graag op de lijst
-knip mail-
username: grand-theft-audio
aangepast.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:55 schreef halleekes het volgende:
oeps, ik heb een klein foutje gemaakt bij het doorgeven van mijn emailadres:
[..]
het zou moeten zijn, sanderbraaksma at msn.com
Ik sta momenteel nummertje 21 op de ranglijst, kan dit nog worden aangepast?
alvast bedankt!
even terzijde, hulde voor de bedenker/uitvoerder/bijhouder van deze manier van gmail verspreiden via fok!
verplaatst naar de gelukkigenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:56 schreef deedeetee het volgende:
ik heb -knip mail-
en -knip mail- de invited geforwarded
hopelijk goed gedaan
De eerste twee op het lijstje nuquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:58 schreef deedeetee het volgende:
ik heb er nog twee gekregen ff kijken wie er nu aan de beurt zijn ,zijn die andere twee aangekomen ??
erikvw en gr8w8 zijn verplaatstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:01 schreef Thomper het volgende:
Is het dan goed als ik de eerste 2 op de lijst nu invite?
Ik heb het in ieder geval maar vast gedaan.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:01 schreef Thomper het volgende:
Is het dan goed als ik de eerste 2 op de lijst nu invite?
Ik heb het in ieder geval maar vast gedaan.
hoh, hebben ze 2 invites. ze zullen ze wel doorsturenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:03 schreef deedeetee het volgende:
erik(apenstaaart)evwinkel.nl en
nouddegreef(apenstaart)hotmail.com
heb ik ook eentje gestuurd![]()
bedanktquote:aangepast.
ingesteld op: sanderbraaksma (apenstaartje) msn (punt) com
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:07 schreef Meki het volgende:
Ik wil ook een GMAIL hoe kan ik het krijgen
Sjeesz.. lees de OP eens mensen. Geen TVP's, en je kan het krijgen door simpel je mail te geven, waardoor je in de lijst komt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
TVP
wel. ik heb je toegevoegd met het emailadresuit je profiel.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:07 schreef Meki het volgende:
Ik wil ook een GMAIL hoe kan ik het krijgen
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Sjeesz.. lees de OP eens mensen. Geen TVP's
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:39 schreef Slarioux het volgende:
* Omtrent TVP's
Aangezien TVP's het topic zeer snel vullen worden deze vanaf het dit deel verwijderd door de mods. Als je toch een TVP wilt plaatsen, zet dan gewoon [ i ]TVP [ / i ] (zonder spaties). De mods zullen de reactie dan verwijderen, maar het topic blijft toch in de MyAT staan. Zo kan je toch het topic makkelijk volgen en wordt het topic niet onnodig gevuld/vervuild met TVP's
Voor de duidelijkheid: Een TVP is een terugvindpost, bedoeld om het topic terug te vinden in je "My Active Topcis". Door het plaatsen van een TVP wordt het topic je My Active Topics geplaatst en kan je het makkelijk terugvinden. Vandaar ook de naam.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
Sjeesz.. lees de OP eens mensen. Geen TVP's, en je kan het krijgen door simpel je mail te geven, waardoor je in de lijst komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |