zonder mail gaat het nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef Plantenbak het volgende:
* Op wachtlijst gezet willen worden.
donequote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef BaggerUser het volgende:
BaggerUser - -knip mail-
Gaat handig zo zonder e-mail adresquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef Plantenbak het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:29 schreef Plantenbak het volgende:
bij hoeveel is ie vol, ik bied me aan om alvast een nieuw topic te openen als dat handig is.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:31 schreef sop het volgende:
Ik zal trouwens het nieuwsbericht aanpassen zodra dit topic vol is.
lees de OP eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:32 schreef BaggerUser het volgende:
hoeveel mag iedereen er nou precies uitnodigen dan ?
bij 300, maar heb hier ook al eentje klaarstaanquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bij hoeveel is ie vol, ik bied me aan om alvast een nieuw topic te openen als dat handig is.
heb ik gedaan maar zeker neit goed nog een keertje dan maarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lees de OP eens zou ik zeggen.
zie ook OPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:34 schreef D-Smoove het volgende:
jjochems
jeroen@jochems.net
Hoe lang is ongeveer de wachttijd?
is goed, aan jou de eerquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:33 schreef Jump het volgende:
[..]
bij 300, maar heb hier ook al eentje klaarstaan
uit de OPquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:36 schreef BaggerUser het volgende:
ik heb die OP nog een keer gelezen maar ik zie neit staan hoeveel je er mag inviten of lees ik nou zo slecht ?
quote:De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
ik lees echt slechtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uit de OP
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |