abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:35:02 #1
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_20008463
Ik kom net terug van een concert van Suzanne Vega in de paradiso. En het was gewoonweg fantastisch! Alles loepzuiver gezongen en een rete-strakke band achter zich. En ook heel sfeervol. Ze maakte zich er beslist niet snel en gemakkelijk vanaf. En ook nog eens 3 toegiften!
(jammer alleen dat de gemiddelde leeftijd zo hoog lag bij het publiek, althans in vergelijking met mijn 23)
Ik ben gewoon zwaar onder de indruk. Dit wilde ik maar ff met jullie delen dus. Is er nog iemand naar dit concert geweest? Wat vonden jullie ervan?
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
pi_20012118
Stond ze in Paradiso? Hmmmmm.....dat had ik ook wel willen zien
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_20012951
Ik vind Freezing nog altijd een mooi liedje (uit 1986, muziek gemaakt door Philip Glass).
  zaterdag 19 juni 2004 @ 12:59:15 #4
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_20014487
Ik maak er tegenwoordig toch maar de gewoonte van om de sites van de betere podia regelmatig te bezoeken. Dan loop ik zulke dingen niet meer mis. Ik baal er bijvoorbeeld van dat Sarah McLachlan in november in de Pepsi Stage staat en ik dat te laat ontdekt heb en er geen kaarten meer over zijn.
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  zondag 1 juli 2007 @ 12:20:20 #5
11502 nipeng
The last ride is free
pi_51023710
*schop*

Suzanne was weer eens in het land en Fok! was erbij. Lees de review op Concert: Suzanne Vega in Tivoli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')