abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20008309
Als er momenteel 1 speler een topic verdient is het wel Gronkjaer.

Zo sta je 5 dagen eerder op de begrafenis van je moeder en zo sta je op het EK de eer van je land de verdedigen.

Bij zijn doelpunt was ik wel effe stil, maar hij verdiende het.
En dan de ontlading die van hem afkwam, je kreeg het er gewoon koud van.
pi_20008746
ja hij verdiende het echt
gelukkig werd hij snel gewisseld, want rommedahl is drie keer nix

en dan roy beweren dat gronkjaer het van zijn snelheid moet hebben en geen overzicht heeft.
jezus wat is dat een mafkees
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:51:35 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20008781
Het was erg mooi voor hem, maar de manier waarop de commentator het opblies was een beetje tenenkrommend. Alsof de Muur was gevallen, alsof Mandela vrijgelaten werd uit de gevangenis, alsof Nederland is bevrijdt. Erg overdreven, ondanks het mooie moment.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20008803
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:51 schreef Sidekick het volgende:
Het was erg mooi voor hem, maar de manier waarop de commentator het opblies was een beetje tenenkrommend. Alsof de Muur was gevallen, alsof Mandela vrijgelaten werd uit de gevangenis, alsof Nederland is bevrijdt. Erg overdreven, ondanks het mooie moment.
Het is ook nooit goed he?
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:54:22 #5
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20008831
ik zou het niet kunnen, juichen na het maken van een doelpunt... hoe kun je nou in hemelsnaam blij zijn over iets als je moeder net overleden is.

op een gegeven moment moet je er over heen stappen, en je kunt wel zeggen dat je zo'n goal opdraagt aan je moeder, maar het is allemaal zo relatief dan....
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 19 juni 2004 @ 00:56:21 #6
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_20008874
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:54 schreef Spideyman het volgende:
ik zou het niet kunnen, juichen na het maken van een doelpunt... hoe kun je nou in hemelsnaam blij zijn over iets als je moeder net overleden is.

op een gegeven moment moet je er over heen stappen, en je kunt wel zeggen dat je zo'n goal opdraagt aan je moeder, maar het is allemaal zo relatief dan....
Hij heeft waarschijnlijk een kutte paar dagen gehad. Dit is gewoon een stukje bevrijding, een verlossing. Een moment dat hij zich weer even goed kan voelen. En zn moeder trots kan laten zijn. Ik begrijp het wel hoor .
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_20008894
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:51 schreef Sidekick het volgende:
Kom op man, Nederlander!

(Zelfs tegen het Friese aan, deze mening)
The gum you like, is coming back in style.
pi_20008896
Ik neem aan dat zijn moeder al een lange tijd ziek was, dan heeft hij zich daar al op voorbereid, de klap is dan nog steeds groot als zij komt te overlijden, maar iig minder groot dan als het plotseling zou zijn. Als ze plotseling zou komen te overlijden en hij speelt 4 dagen na de begrafenis dan zou ik dat absoluut niet kunnen begrijpen!
ReohgnireT
  zaterdag 19 juni 2004 @ 01:00:33 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20008949
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 00:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Kom op man, Nederlander!

(Zelfs tegen het Friese aan, deze mening)
Ik vind het gewoon overdreven hoe de verslaggever hiermee omging.

Bij elk balcontact moest ie wel wat erover zeggen met superlatieven. Ik weet de precieze bewoordingen niet meer, maar ik vond het niets.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')