Het is ook nooit goed he?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:51 schreef Sidekick het volgende:
Het was erg mooi voor hem, maar de manier waarop de commentator het opblies was een beetje tenenkrommend. Alsof de Muur was gevallen, alsof Mandela vrijgelaten werd uit de gevangenis, alsof Nederland is bevrijdt. Erg overdreven, ondanks het mooie moment.
Hij heeft waarschijnlijk een kutte paar dagen gehad. Dit is gewoon een stukje bevrijding, een verlossing. Een moment dat hij zich weer even goed kan voelen. En zn moeder trots kan laten zijn. Ik begrijp het wel hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:54 schreef Spideyman het volgende:
ik zou het niet kunnen, juichen na het maken van een doelpunt... hoe kun je nou in hemelsnaam blij zijn over iets als je moeder net overleden is.
op een gegeven moment moet je er over heen stappen, en je kunt wel zeggen dat je zo'n goal opdraagt aan je moeder, maar het is allemaal zo relatief dan....
Kom op man, Nederlander!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:51 schreef Sidekick het volgende:
Het was erg mooi voor hem, maar de manier waarop de commentator het opblies was een beetje tenenkrommend. Alsof de Muur was gevallen, alsof Mandela vrijgelaten werd uit de gevangenis, alsof Nederland is bevrijdt. Erg overdreven, ondanks het mooie moment.
Ik vind het gewoon overdreven hoe de verslaggever hiermee omging.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Kom op man, Nederlander!
(Zelfs tegen het Friese aan, deze mening)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |