Maar als je hem links doet ben je weer zo'n sandalen-brintabekkie.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:21 schreef BrauN het volgende:
Je moet hem gewoon links doen. Je wilt toch niet worden aangezien voor racist?
Ik heb smalle enkels zeg! Ik krijg het geval niet eens om mijn nek al zou jij dat nog zo graag willen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:25 schreef Bioslock het volgende:
Doe hem om je nek en het plafond. En spring dan van je stoel. Niemand die je nog in een hokje duwt.
Ik heb bruine enkels omdat ik als blanke het zeer gewilde bruine kleurtje heb opgedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:21 schreef BrauN het volgende:
Je moet hem gewoon links doen. Je wilt toch niet worden aangezien voor racist?
En jij begrijpt mijn antwoord niet en ook dat geeft niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:08 schreef coltivatore het volgende:
ik denk dat ie meer op het begrip 'rechts' doelt
maar het geeft niet
Hmm...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben het met je moeder eens, maar ja, wie vraagt mij om een mening hè..
Ik vind een piercing door je clit-hood wel leuk.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:38 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hork!.
Ik niet!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind een piercing door je clit-hood wel leuk..
Dan moet jij eens met erodome gaan praten hè. Heb jij zin in een constant gelukzalig gevoel???quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:47 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik niet!.
Je kunt de pest krijgen, sommige mensen staan alles, ik ben daar 1 van en ik ga geen ijzer door mijn klit jagen. Het is gewoon een gat boren, dan is een tattoo nog kunstzinniger en zelfs daar begin ik niet aan.
Erodome is erg vrij wat ik heel leuk vind maar ik denk niet dat wij elkaar iets te melden hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet jij eens met erodome gaan praten hè. Heb jij zin in een constant gelukzalig gevoel???
Tattoe's is voor mensen die bij de kermis werken, dat zou ik niet doen..
Ik vind haar wel leuk hoor. Heb veel van haar geleerd over squirten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:02 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Erodome is erg vrij wat ik heel leuk vind maar ik denk niet dat wij elkaar iets te melden hebben.
De kunst van tattoe's is kitsch (sorry yvonne), ik hou er dus ook als schilderij niet van. Bovendien oranje outfits en tattoe's gaan ook vaak samen dus nee. Zo'n piercing door je hood daarentegen verrijkt het liefdesspel, dus waarom niet?quote:Nee was het ook niet van plan, evenmin gaten laten boren in mijn lichaam. Dat vind ik dus van piercings, het heeft werkelijk niets kunstzinnigs en dat vind ik dan weer wel van sommige tattoos.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk hoor. Heb veel van haar geleerd over squirten..
[..]
De kunst van tattoe's is kitsch (sorry yvonne), ik hou er dus ook als schilderij niet van. Bovendien oranje outfits en tattoe's gaan ook vaak samen dus nee. Zo'n piercing door je hood daarentegen verrijkt het liefdesspel, dus waarom niet?
Niet waar?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:23 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
.
Dat zeg ik, dat kan alleen erodome, ik ben uiteraard geen vrouw.quote:Kunst en kitsch, kunst, kitsch & mooi vinden blijft persoolijk, maar alle gaten geboord vind ik per definitie lelijk want het is niet kunstzinnig. En wat betreft verrijking van het liefdesspel... Ryan, overtuig me.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet waar?.
[..]
Dat zeg ik, dat kan alleen erodome, ik ben uiteraard geen vrouw.
Je weet niet wat je mist, liebchen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:31 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
.
Ik laat dus geen gaten boren..
Ik ook, tot morgen en snurk ze.quote:Ryan, ik ga slapen tot morgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |