nee, dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:46 schreef Stifler182 het volgende:
Ik haal nooit een 7 op een tentamen![]()
Dan ga je het toch herkansenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:45 schreef Viking84 het volgende:
nee waarom zou je spijt hebbenmaar wel alleen op de universiteit dan... dan kan het
Als ik verder geen onvoldoendes ofzo heb, zou ik niet weten waarom niet
een 8 staat mooier dan een 7
TS wil kennelijk een bevestiging van het een of ander.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:47 schreef timmeeeh het volgende:
TS, de meeste mensen hebben niet de luxe om op het eerste tentamen een 7 te halen zodat ze bij de herkansing het op kunnen halen naar een 8!
tis geen luxe, maar enthousiasme, motivatie en LEREN!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:47 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nee, dat heb ik dus ook.
TS, de meeste mensen hebben niet de luxe om op het eerste tentamen een 7 te halen zodat ze bij de herkansing het op kunnen halen naar een 8!
Nu nog een echte studie en het kan nog wel eens wat worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tis geen luxe, maar enthousiasme, motivatie en LEREN!en ik wil misschien een research master gaan doen, dan doen cijfers er WEL toe.
ik doe een echte studiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:51 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nu nog een echte studie en het kan nog wel eens wat worden.
Echte studies duren 5 jaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik doe een echte studie
de mijne ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Echte studies duren 5 jaar.
Gebruik je wel eens een rekenmachine?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de mijne ookbachelor + research master
Nee. Wel een irritante slimmerik die zijn docent de gordijnen injaagt omdat die wéér zo'n kloterig kut-examen moet nakijken. Van iemand die al met vlag en wimpel geslaagd is. (quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Als je een 7 haalt op een tentamen en je gaat toch herkansen om een 8 te halen, ben je dan gek??
neequote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gebruik je wel eens een rekenmachine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |