dat komt dan omdat je zelf te weinig alcohol op hebt om de genialiteit te kunnen bevattenquote:op vrijdag 18 juni 2004 21:23 schreef dj_scuff het volgende:
zou ik niet zeggen, sommigen lullen een end in de ruimte met wat alcohol achter de kiezen....
alcohol = geniaal. zowel de uitvinding als de uitwerking.quote:op vrijdag 18 juni 2004 21:29 schreef alicey het volgende:
[..]
dat komt dan omdat je zelf te weinig alcohol op hebt om de genialiteit te kunnen bevatten
ik las genitalienquote:op vrijdag 18 juni 2004 21:13 schreef alicey het volgende:
net als koffie bevordert het de genialiteit
nee, alsjeblieft geen bierquote:op vrijdag 18 juni 2004 22:20 schreef bensel het volgende:
verkapt bier topic?
klopt, daarom gaat wetenschappelijke ontwikkeling ook zo traagquote:op vrijdag 18 juni 2004 23:07 schreef keios het volgende:
alleen weet je de dag erna niet altijd meer wat je ontdekt hebt die nacht...
quote:op vrijdag 18 juni 2004 23:13 schreef alicey het volgende:
[..]
klopt, daarom gaat wetenschappelijke ontwikkeling ook zo traag
quote:op vrijdag 18 juni 2004 22:57 schreef alicey het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft geen bier
ik heb het over de fijnere dranken natuurlijk
dit is het vervolg op het koffie-topic van wfl. dat is een slowchat-reeks waarin verwoede wfl-ers zorgdragen voor de inbreng van genialiteit in het forumquote:op vrijdag 18 juni 2004 23:19 schreef aurelium het volgende:
[..]
maaruh waar wil je nou precies over discussieren
en als je niet echt een verwoede wfl-er bent?quote:op vrijdag 18 juni 2004 23:21 schreef alicey het volgende:
[..]
dit is het vervolg op het koffie-topic van wfl. dat is een slowchat-reeks waarin verwoede wfl-ers zorgdragen voor de inbreng van genialiteit in het forum
hmm laat maar. dit niveau is zelfs voor mij te hoog.quote:op vrijdag 18 juni 2004 23:21 schreef alicey het volgende:
[..]
dit is het vervolg op het koffie-topic van wfl. dat is een slowchat-reeks waarin verwoede wfl-ers zorgdragen voor de inbreng van genialiteit in het forum
elke verwoede wfl-er is klein begonnenquote:op vrijdag 18 juni 2004 23:24 schreef thomas b. het volgende:
[..]
en als je niet echt een verwoede wfl-er bent?
wat dat betreft heeft het wel iets van een bacchus-ritueel. je gaat in extase, komt oerdriften tegen die je van alles vertellen en de volgende dag is het slechte een herinniring als een droom.quote:op vrijdag 18 juni 2004 23:07 schreef keios het volgende:
alleen weet je de dag erna niet altijd meer wat je ontdekt hebt die nacht...
mja kickquote:op vrijdag 18 juni 2004 23:47 schreef rechtsheeftvoorrang het volgende:
om het niveau op te krikken
alcohol:
de dichtheid is 800 kg/m3 bij 293 k (20 ° c).
de soortelijke warmte is 2,43 kj kg-1 k-1 bij t = 293-373 k.
het kookpunt is 351 k.
de verbrandingswarmte is 22x106 kj m-3.
http://nl.wikipedia.org/wiki/ethanol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |