quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:48 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou... maar toch, WEET / ruik je het als je een scheet hebt gelaten, dan WEET je of het een scheet is die je medemens gruwelijk vindt stinken of eentje die "wel meevalt". Toch best raar eigenlijk. Ik zit nu ongeveer elke minuut een stukje gas te laten ontsnappen en ben toch elke keer "benieuwd" hoe 'ie ruikt. Ben ik nu sick of is dit normaal?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:43 schreef Sm0keZ het volgende:
omdat je eigen lichaam precies weet wat je zelf wil.
daarom doen je darmen ook zo hun best om je 'ontluchting' zo aangenaam mogelijk te laten ruiken!
helaas, smaken verschillen, daarom kunnen we de 'ontluchting' van onze medemens nooit zo waarderen.
Ja, inderdaad. Heel herkenbaar. Maar dan is het -bij mij tenminste- niet zo dat ik denk "GATVER wat smerig!" maar meer "Hmm... dat ruikt niet gezond!"... echt "vies" in de zin van repulsive vind ik 't nooit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:58 schreef Repeat het volgende:
Nou ik heb toch soms echt wel es als ik een ruft laat dat ik dan denk "Tyfussss, dit is echt niet goed."
Waarschijnlijk ben je gewoon bang dat er iemand binnenkomt. Nu weet je van tevoren of je em gelijk weg moe sturen of dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:59 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nou... maar toch, WEET / ruik je het als je een scheet hebt gelaten, dan WEET je of het een scheet is die je medemens gruwelijk vindt stinken of eentje die "wel meevalt". Toch best raar eigenlijk. Ik zit nu ongeveer elke minuut een stukje gas te laten ontsnappen en ben toch elke keer "benieuwd" hoe 'ie ruikt. Ben ik nu sick of is dit normaal?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:32 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
nietes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |