preciesquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:21 schreef dabadbass het volgende:
Je kan makkelijk praten na 6 keer de herhaling ervan gezien te hebben
zo'n scheidsrechter moet een beslissing nemen in een fractie van een seconde ik denk dat ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan had
******Ook al was het de verkeerde beslissing******
iddquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:27 schreef tong80 het volgende:
Welke dingen nog zo meer. Mij is het niet echt opgevallen.
Totti, uit een groot voetballand, wordt na de wedstrijd wel geschorst.
Frankrijk krijgt een penalty tegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
na de wedstrijd, dat bedoel ik dus niet.
shit man jij bent niet redelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
precies
en die beslissing valt toevallig voor de rus verkeerd en de fransman gunstig
voor de tsjech gunstig en voor de let verkeerd
![]()
dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frankrijk krijgt een penalty tegen.
Over de Russische keeper wel degelijk. Die handsball van Trez was gewoon NIET te missen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:21 schreef dabadbass het volgende:
Je kan makkelijk praten na 6 keer de herhaling ervan gezien te hebben
zo'n scheidsrechter moet een beslissing nemen in een fractie van een seconde ik denk dat ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan had
******Ook al was het de verkeerde beslissing******
Had ie zeker met zn handen in de lucht moeten zwaaien..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Smeich het volgende:
[..]
Over de Russische keeper wel degelijk. Die handsball van Trez was gewoon NIET te missen.
Was aangeschoten, als iemand van een meter af een bal wegramt is het nogal moeilijk om die bal nog te ontwijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:25 schreef Smeich het volgende:
[..]
Over de Russische keeper wel degelijk. Die handsball van Trez was gewoon NIET te missen.
hij had er flink voordeel van, hij verdiende geen kaart, wel een fluit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:41 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Was aangeschoten, als iemand van een meter af een bal wegramt is het nogal moeilijk om die bal nog te ontwijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |