edit--quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:59 schreef muurjunky het volgende:
ik heb al weer wat homos van een dak gegooit, hoge flats daar in de bijlmer, ze spatten uit elkaar
Aan zijn avatar te zien is zijn lul in ieder geval geen 8 meter 80quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:01 schreef Renmaestro het volgende:
U bestaat dus toch ?
Ik prefereer het om homo's vast te binden, met vijf man om ze heen te staan en dan heel moedig met zijn allen op ze af te springen en ze te onthoofden. Zoals die overgeweldige gijzelnemers bij die verderfelijke Amerikaan Nick Berg hebben gedaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:59 schreef muurjunky het volgende:
ik heb al weer wat homos van een dak gegooit, hoge flats daar in de bijlmer
stoer volk..met z'n 5en op ééntjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:03 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ik prefereer het om homo's vast te binden, met vijf man om ze heen te staan en dan heel moedig met zijn allen op ze af te springen en ze te onthoofden. Zoals die overgeweldige gijzelnemers bij die verderfelijke Amerikaan Nick Berg hebben gedaan.
Beledig de aanhangers vh ware geloof eens niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:09 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
stoer volk..met z'n 5en op ééntje
onderbroeken lolquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:09 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
stoer volk..met z'n 5en op ééntje
Islam is niet gezellig. Islam is waarheid en goed en hemels. Dus wees moslim en ga niet naar hel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:15 schreef Auticia het volgende:
Gezelligheid troef in de moskee.
Ongelovige.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:19 schreef FlyingFox het volgende:
Yeahwhatever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |