goed idee, wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Jaja, vriendjes en vriendinnetjes. Plaats hier naar welke muziek je luistert![]()
The Strokes - Hard To Explain
Zullen we aan een tekst gaan werken voor in de openingspost bij elk topic te plaatsen?
prima ideequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Zullen we aan een tekst gaan werken voor in de openingspost bij elk topic te plaatsen?
Een rip-off van POL-SC openingspost? Misschien kun jij even wat proberen? Ik moet weg...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
goed idee, wat had je in gedachten?
neuh, ik denk dat dat meer iets voor de jeugd is ;-) succes met je presentatiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Een rip-off van POL-SC openingspost? Misschien kun jij even wat proberen? Ik moet weg...
R.E.M. - Man On The Moon
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
neuh, ik denk dat dat meer iets voor de jeugd is ;-)
Goed planquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Jaja, vriendjes en vriendinnetjes. Plaats hier naar welke muziek je luistert![]()
The Strokes - Hard To Explain
Toepasselijke titel, beetje associatiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik moet trouwens werken...
Queen - I Want To Break Free
Is dit wat?quote:Welkom bij een van de meest zinloze topics van Fok! De "Wat luister je nu (oude stijl)"-reeks.
Post hier welk liedje je beluistert, het is hier de bedoeling dat je er geen heel verhaalt omheen gaat verzinnen, daar hebben we de reeks "Wat luister je nu (nieuwe stijl)" voor. Een smiley is meer dan voldoende
Zeik elkaars muzieksmaak niet af, ieder zo z'n eigen ding...
Begin je nu alweer?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:35 schreef timbob het volgende:
Aphex Twin - [afbeelding]
ja, zo heet dat nummer echt
Point taken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:54 schreef timbob het volgende:
[..]
het intrigreert me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |