goed idee, wat had je in gedachten?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Jaja, vriendjes en vriendinnetjes. Plaats hier naar welke muziek je luistert![]()
The Strokes - Hard To Explain
Zullen we aan een tekst gaan werken voor in de openingspost bij elk topic te plaatsen?
prima ideequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Zullen we aan een tekst gaan werken voor in de openingspost bij elk topic te plaatsen?
Een rip-off van POL-SC openingspost? Misschien kun jij even wat proberen? Ik moet weg...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
goed idee, wat had je in gedachten?
neuh, ik denk dat dat meer iets voor de jeugd is ;-) succes met je presentatiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Een rip-off van POL-SC openingspost? Misschien kun jij even wat proberen? Ik moet weg...
R.E.M. - Man On The Moon
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
neuh, ik denk dat dat meer iets voor de jeugd is ;-)
Goed planquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef RichardQuest het volgende:
Jaja, vriendjes en vriendinnetjes. Plaats hier naar welke muziek je luistert![]()
The Strokes - Hard To Explain
Toepasselijke titel, beetje associatiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik moet trouwens werken...
Queen - I Want To Break Free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |