quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:51 schreef JeRa het volgende:
[..]
Is er nog plek aan de balk langs je ouders?
Waar zijn de chips? de cola? het bier? de comfortabele-ik-wacht-op-een-moderator-stoel?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:49 schreef BobRooney het volgende:
in wording ja...
Ga ff snel langs de c1000 dan... kutnoob, wie heeft er nou geen bier en chips in huisquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar zijn de chips? de cola? het bier? de comfortabele-ik-wacht-op-een-moderator-stoel?
Iemand op z'n bek rossen lucht nog meer opquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:54 schreef BobRooney het volgende:
schelden lucht op![]()
Die heb ik gejat. Moest je je kartonnen doos ook maar niet zomaar open laten staanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar zijn de chips? de cola? het bier? de comfortabele-ik-wacht-op-een-moderator-stoel?
ja, keihard iemand op ze muil pompen, en dan door een bushokkie flikkerenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:55 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Iemand op z'n bek rossen lucht nog meer op
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:54 schreef -PolluX- het volgende:
[..]
Ga ff snel langs de c1000 dan... kutnoob, wie heeft er nou geen bier en chips in huis![]()
Met jou kan ik praten dudequote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:56 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ja, keihard iemand op ze muil pompen, en dan door een bushokkie flikkeren
Zou je dat niet eens proberen op iemand die jonger is dan 80?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:56 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ja, keihard iemand op ze muil pompen, en dan door een bushokkie flikkeren
Ik heb een levenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:56 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Check zijn post-aantal! En dan dat van jou! Let op wie je n00b noemt!
jij mag meepraten zodra je balletjes zijn ingedaald...okay?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:58 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zou je dat niet eens proberen op iemand die jonger is dan 80?
Nee dank je, ik lust geen teddybeervullingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:57 schreef WefDiNaini het volgende:
He stelletje geile kont-neukers, lik m'n pik! Ik hoef niet klaar te komen als ie maar schoon wordt!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
jij mag meepraten zodra je balletjes zijn ingedaald...okay?
Als jij meedoet zodra je ballen hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
jij mag meepraten zodra je balletjes zijn ingedaald...okay?
Nee, zo'n teddybeer gebruik je als kont-vulling he? HOMO!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:59 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee dank je, ik lust geen teddybeervulling
ja, de medicijnen slaan als het goed is, volgende week wel aanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:00 schreef JeRa het volgende:
[..]
Als jij meedoet zodra je ballen hebtsorry, ik weet dat zo'n transseksuele periode erg moeilijk voor je is
Mijn kontvulling is vele malen aantrekkelijker dan die van jou...overigens is de vuist van je moeder toch te groot voor mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:00 schreef WefDiNaini het volgende:
[..]
Nee, zo'n teddybeer gebruik je als kont-vulling he? HOMO!
jou achterlijk bashen = leuk rellenquote:er is een verschil tussen leuk rellen en achterlijk bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |