dat komt omdat jij een gaylord bent...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:42 schreef JeRa het volgende:
Mijn kiwi heeft een minderwaardigheidscomplex
Nou ja, het is weer eens wat anders dan jouw gewoontes...je onder laten spuiten door een schaap wat last heeft van schurft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
anders verbagger je even je eigen KLB topic
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:43 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Nou ja, het is weer eens wat anders dan jouw gewoontes...je onder laten spuiten door een schaap wat last heeft van schurft.
Alleen op aswoendagenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat komt omdat jij een gaylord bent...
Nou nou, wat een brute taal voor zo'n jong pis-ventje. Beetje puberale flames hoor. Ga anders fijn je mond spoelen met accuzuur.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:43 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Nou ja, het is weer eens wat anders dan jouw gewoontes...je onder laten spuiten door een schaap wat last heeft van schurft.
neem jij de poppers mee? neem ik de koekjes dit keer mee goed?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:45 schreef JeRa het volgende:
[..]
Alleen op aswoendagenkom jij trouwens naar de volgende gaymeeting in Apeldoorn? Je deed de vorige keer zo gezellig
Poppersquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:46 schreef BobRooney het volgende:
[..]
neem jij de poppers mee? neem ik de koekjes dit keer mee goed?
Whoppa, dat moedigt de criminaliteit onder bejaarden zo maar aanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:47 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Hou dat soort praat voor de bejaardensoos, kloteopa.
in wording ja...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ruik ik hier een rel?
Nee, dat is je avondeten van gisteravond dat nog op je bovenlip zit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ruik ik hier een rel?
rel?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
ruik ik hier een rel?
ja, en jij moet jezelf ophangenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:49 schreef JeRa het volgende:
[..]
Whoppa, dat moedigt de criminaliteit onder bejaarden zo maar aanze zouden je moeten martelen met een scalpel
Is er nog plek aan de balk langs je ouders?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ja, en jij moet jezelf ophangen
Alleen op wat vast zit.....jij in je stoel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
rel?
dit infantiele gescheld op alles wat los en vast zit mag de naam rel niet eens dragen
laat jij dan ff zien hoe het moet... cracksletquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
rel?
dit infantiele gescheld op alles wat los en vast zit mag de naam rel niet eens dragen
jahoor, kom maar langs, die helpen je graagquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:51 schreef JeRa het volgende:
[..]
Is er nog plek aan de balk langs je ouders?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
crackslet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |