In 84 waren de poule werdstrijden juist leuk met een geweldig Portugal onder leiding van Chalina, Denemarken met laudrup en Platini bij Frankrijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:23 schreef CANARIS het volgende:
HUm , ik persoonlijk heb het gevoel dat we weer in 1988 of 84 zijn aangekomen
Precies Totti spuugde recht in z'n gezicht dat was in 1990 wel anders met Rijkaard die lafjes Völler in z'n haar spoog.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:25 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind alles geweldig, van dit EK.
ZE ? Er doet maar één scandinavisch land mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:56 schreef godjuh het volgende:
scandinavische landen spelen scandinavisch?
ze spelen juist het beste voetbal van dit EK..en heeeel anders dan ze eerder op grote toernooien deden.
Maar dit is misschien persoonlijk. Ikzelf kijk uit naar de wedstrijden van vanavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop