haha jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Geluid van de TV uit en de radio aanzetten?Dat commentaar lijkt meestal nog wel ergens op...
Schei toch uit, Nederland - Duitsland was ronduit sneu hoe die gast bezig was, de hele tijd de zaak opblazen en groter maken dan dat het was.. leek wel of hij voor Duitsland was zelfs..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:14 schreef Georges het volgende:
Ik vind Frank Snoeks altijd erg vermakelijk en goed.
BBC John Watsonquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:27 schreef CANARIS het volgende:
Ik vind in vergelijking tot wat ik zie, de nederlandse commentatoren ongelovelijk slecht.
een stacatoachtig name dropping zonder enig persoonlijk tintje. Ontzettend grau en vervelend.
Ik vind de BBC ook beter, maar het beste toch het ARD.
Niet alleen het commentaar tijdens de wedstrijd van Reinhold Beckmann maar ook het Duo Günther Netzer en Gerhard Delling na de wedstrijd. Dat is bijna Stand-Up commedie.
Die is juist de voorloper op de uber-saaie commentaar van de NOS.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:10 schreef tong80 het volgende:
Ik mis Theo Reitsma.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:17 schreef bramos-elvis het volgende:
Radio commentaar loopt toch voor op de beelden??
Jack van Gelder achter de Mic. dat moeten we hebben!!!!
Het is über.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Die is juist de voorloper op de uber-saaie commentaar van de NOS.
Hier:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, iedereenn herinnerd zich vast nog wel dat doelpunt van Bergkamp, van Gelder compleet uit z'n dak.
Ja, die bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:22 schreef X-Phantom-X het volgende:
[..]
Hier:
http://www.ek-portugal.nl(...)ads&d_op=getit&lid=7
Niet alleen passie, hij wist ook nog dat we gingen winnen
Nee was serieus bedoeldt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:30 schreef DaMayan het volgende:
Oh wacht sarcastisch bedoeldt zeker?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reitsma :
'Rensenbrink, paal.' 'van Basten,goed! Ooooh wat een goal.' 'OOOOOOOOOOh Maradona, aan alle twijfel een eind, dit is de beste speler op dit tournooi.'
Legendarisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |