abonnement Unibet Coolblue
pi_23077060
Weet iemand waar je de jeansmerken Seven en/of citizens of humanity kan kopen in Utrecht en eventueel in A'dam.
  donderdag 4 november 2004 @ 16:50:39 #252
69994 seto
-|||--------|||-
pi_23077533
Ik ben op zoek naar zo`n soort jas uit Boondock Saints.



Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_23082720
Ik ben op zoek naar laarzen van Quick. Kleur bruin, maat 41. Ze zien eruit als op het plaatje, alleen zoek ik dan degene waar de glanzende stof van bruin leer is.

Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Het gaat dus echt om de bruine van leer, maat 41 (135,- euro).
Het maakt me niet uit als ik ervoor naar de andere kant van het land moet reizen!

amokaapjeeh O+
pi_23092203
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 23:09 schreef fratsman het volgende:
Zaterdag stond er naast me in de kroeg een jongen met een zwart t-shirt, met daarop de afbeelding van bonasera die de hand van Don Corleone kust. Daaronder in sierlijke letters het woord "respect". ik vroeg aan hem waar dat shirt vanaf kwam, maar hij was al zo bezopen dattie me geen fatsoenlijk antwoord kon (of wilde) geven.

Heeft iemand misschien een idee?
Toevoeging:

Deze afbeelding dus.



Iemand?
pi_23103123
quote:
Op donderdag 4 november 2004 21:07 schreef Coconut het volgende:
Ik ben op zoek naar laarzen van Quick. Kleur bruin, maat 41. Ze zien eruit als op het plaatje, alleen zoek ik dan degene waar de glanzende stof van bruin leer is.

Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Het gaat dus echt om de bruine van leer, maat 41 (135,- euro).
Het maakt me niet uit als ik ervoor naar de andere kant van het land moet reizen!

[afbeelding]
mmm ik had ze geloof ik gezien in een winkel in utrecht... tegenover de footlocker.. dus zeg maar hoog catherijne uit lopen, rechtdoor en dan naar rechts ik weet niet echt meer hoe de winkel heet, er zit hier op fok ongetwijfeld wel iemand uit utrecht die dat wel weet. probeer dan ff achter de tel nr van die zaak te komen
  vrijdag 5 november 2004 @ 19:30:33 #256
40636 N-I-X
Try Me ...
pi_23103937
iemand enig idee waar ik een plaatje kan vinden van een colbertje met opdruk... 69 staat er in het wit op de rug.. alleen weet niet van welk merk het is..!
Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_23110656
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 17:40 schreef FireFly1. het volgende:
Ik heb pas iemand in Utrecht gezien met echt een heel leuk shirt, ik weet alleen niet waar ik het kan kopen en welk merk het is :$ . Het was lichtbruin en op het tshirt stond een opdruk van iemand met omhoogstaand kroeshaar en er stond geloof ik iets op zoals "Super Natural" of zoiets. Weet iemand waar ik dit t-shirt kan halen en van welk merk dat shirt is? Alvast bedankt. Doei.
www.supernatural.nu
pi_23110796
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 18:50 schreef Chasin het volgende:
mmm ik had ze geloof ik gezien in een winkel in utrecht... tegenover de footlocker.. dus zeg maar hoog catherijne uit lopen, rechtdoor en dan naar rechts ik weet niet echt meer hoe de winkel heet, er zit hier op fok ongetwijfeld wel iemand uit utrecht die dat wel weet. probeer dan ff achter de tel nr van die zaak te komen
Thanks, maar ik had me al helemaal suf gebeld .
Maar vanmorgen heb ik ze gevonden! Dr. Adams in Den Bosch is zo vriendelijk om ze voor mij achter te houden (het laatste paar!), dus ik ga morgenochtend 'even' op en neer naar Den Bosch voor een paar laarzen .
amokaapjeeh O+
pi_23144992
quote:
Op woensdag 3 november 2004 11:41 schreef itsontoday het volgende:
Ik ben op zoek naar het jeansmerk Paper Denim.
www.shopbob.com
amokaapjeeh O+
pi_23177757
Ik zoek dit soort topje Weet iemand waar ze te koop zijn?

Het plaatje doet het dus niet maar het topje is te vinden op www.bebe.com en dan Beaded and Ruched Silk Top.

[ Bericht 40% gewijzigd door Dissolved op 08-11-2004 22:21:59 (Dan maar zo.) ]
Buurman, ik hier?
pi_23182640
quote:
Op donderdag 9 september 2004 00:41 schreef Pr1nZy het volgende:
Hallo,

Ik heb een spijkerbroek gezien en die wil ik zo graag hebben!
Het gaat om de D&G broek die Beckham aan had in een (foto)reportage in de Vanity Fair.

Wie weet waar ik deze broek kan kopen? Desnoods wil ik 'm 2de hands overkopen van iemand die 'm heeft...

Foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Alvast bedankt!
Thank you for sharing that with us
pi_23195920
Ik ben op zoek naar een winkel - in de buurt van Rotterdam - waar ze momenteel Ralph Lauren of Tommy Hilfiger truien in de aanbieding hebben!
pi_23204501
oh laat maar..
pi_23405324
En ik zoek een kort bordeauxrood leren jasje.
C&A had ze vergelijkbaar maar dan in het lila
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 21 november 2004 @ 15:13:02 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23468156
in de laatste aflevering van patty haar clisma show was iemand met een mega dik sort vest waar van de rits schuin liep. De kraag was super dik.

Iemand die weet welk merk dat was en waar het te kopen is? of een plaatje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23476322
ik vond dat truitje van Eva uit popstars die ze afgelopen zaterdag aan had heel erg leuk.

Het was een roze truitje, met 'queen for one day' erop

iemand enig idee waar deze te koop is?
Strawberry Flavour..
  zondag 21 november 2004 @ 21:51:43 #267
101385 Thief
Kleptoman
pi_23477775
ik zoek lasvegas kleren! elvis etc :p
waar te vinden
pi_23480378
Ik zoek donkerbruine puntlaarzen met een laag hakje.
Ik wil het liefst leren laarzen (maar ze mogen ook wel van suede zijn), en ze moeten lang zijn (net onder je knie ongeveer). Het moeten gewoon 'gladde' schoenen zijn, met niet teveel frutsels erop. Dick Boons had de laatste jaren altijd van die schoenen, maar ik wil ze dit jaar weer. Maar ik kan ze alleen nergens vinden, ook niet van andere merken. Ik heb er helaas ook geen foto van.

alvast bedankt!! (voor me vriendin dus )
  maandag 22 november 2004 @ 00:03:26 #269
108694 Zuppa
geen ondertitel
pi_23481359
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 17:16 schreef HelloBye het volgende:
Ik ben op zoek naar een winkel - in de buurt van Rotterdam - waar ze momenteel Ralph Lauren of Tommy Hilfiger truien in de aanbieding hebben!
Het is een niet in de buurt van rotterdam ofzo maar een online winkel: www.topmerkkleding.nl , hebben wel ralph lauren in de aanbieding dacht ik, succes
  maandag 22 november 2004 @ 13:27:24 #270
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_23489873
Waar kan je mooie jasjes kopen, voor redelijke prijzen. Ik snap dat de meeste jasjes van dure pakken bij de Bijenkorf mooi zijn, maar dat kan de jasjes-spijkerbroeken doelgroep vaak niet betalen. Losse mooie jasjes, waar koop je die?

Bij Mexx heb je altijd wel mooie jasjes van rond de 50-60 euro. Dat is nog best sjiek. Waterlooplein jasjes zijn weer echt te lelijk tenzij je echt geluk hebt. Iemand nog tips?
pi_23492766
quote:
Op zondag 21 november 2004 21:51 schreef Thief het volgende:
ik zoek lasvegas kleren! elvis etc :p
waar te vinden
Zoiets?
pi_23493113
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:27 schreef MeneerTim het volgende:
Waar kan je mooie jasjes kopen, voor redelijke prijzen. Ik snap dat de meeste jasjes van dure pakken bij de Bijenkorf mooi zijn, maar dat kan de jasjes-spijkerbroeken doelgroep vaak niet betalen. Losse mooie jasjes, waar koop je die?

Bij Mexx heb je altijd wel mooie jasjes van rond de 50-60 euro. Dat is nog best sjiek. Waterlooplein jasjes zijn weer echt te lelijk tenzij je echt geluk hebt. Iemand nog tips?
Je zou het bij de WE kunnen proberen ?
pi_23523412
Ik zoek een broek, die er zo ongeveer uit ziet:


Wensen:
* Zwarte broek
* Witte/rode/licht blauwe streep aan de zijkant die van onder tot boven doorloopt.
* Wijd uitlopende broekspijpen
* GEEN JOGGINBROEK ... dit is ook meer een broek van een pak dan een jogging broek. Maar alle andere stoffen zijn ok, het moet alleen niet op een jogging broek lijken...

Alvast bedankt
pi_23523469
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef Outside_lines het volgende:
Ik zoek een broek, die er zo ongeveer uit ziet:
[afbeelding]

Wensen:
* Zwarte broek
* Witte/rode/licht blauwe streep aan de zijkant die van onder tot boven doorloopt.
* Wijd uitlopende broekspijpen
* GEEN JOGGINBROEK ... dit is ook meer een broek van een pak dan een jogging broek. Maar alle andere stoffen zijn ok, het moet alleen niet op een jogging broek lijken...

Alvast bedankt
RoXy, Kalverstraat te Amsterdam heeft meestal dat soort broeken.
  dinsdag 23 november 2004 @ 19:43:50 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23523719
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef Outside_lines het volgende:
Ik zoek een broek, die er zo ongeveer uit ziet:
[afbeelding]

Wensen:
* Zwarte broek
* Witte/rode/licht blauwe streep aan de zijkant die van onder tot boven doorloopt.
* Wijd uitlopende broekspijpen
* GEEN JOGGINBROEK ... dit is ook meer een broek van een pak dan een jogging broek. Maar alle andere stoffen zijn ok, het moet alleen niet op een jogging broek lijken...

Alvast bedankt
ik heb zo een broek in het grijs met een zwarte streep. Als je wilt kan ik daar een foto van maken. Het is van het merk psycho international

www.2xhans.com <-- volgens het label dat er in zit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')