abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19988351
Zoals Fok! eerder deze week berichtte is de luidsprekerhoed in de stadions van Portugal verboden. In reactie daarop heb ik een mailtje met een foto van de Luidsprekerhoed naar media@carlsberg.com gestuurd en zowaar kreeg ik het volgende mailtje terug:
quote:
The ban on the Dutch so called toeters is a decision made by UEFA and I therefore suggest you contact UEFA instead
Kind regards
Margrethe Skov
De UEFA hoeft zich hier toch helemaal niet mee bezig te houden? Dit is volgens mij iets tussen 2 bedrijven en de UEFA heeft daar niets mee te maken.

Dus we moeten het eigelijk naar UEFA sturen... Voor de luie mensen onder ons heb ik hun mailadres even opgezocht: info@uefa.com

Hebben anderen overigens ook nog een mailtje teruggehad?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:06:10 #2
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19988546
Misschien de mensen in EK wel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:15:39 #3
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_19988829
Volgens mij als iemand even een kort geding aanspant dan krijg je zo je gelijk hoor. Ik betwijfel heel erg ten zeerste of wat de UEFA doet mag? maarja wie heeft er zin in een kort geding als je lekker op vakantie bent
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_19988843
so called toeters

lol

vrijdag 18 juni 2004 @ 12:28:51 #5
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_19989140
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:15 schreef Dauntless het volgende:
Volgens mij als iemand even een kort geding aanspant dan krijg je zo je gelijk hoor. Ik betwijfel heel erg ten zeerste of wat de UEFA doet mag? maarja wie heeft er zin in een kort geding als je lekker op vakantie bent
Wat de UEFA doet mag zeker. Als ze een contract sluiten met Carlsberg waarin staat dat zij de exclusieve biersponsor zijn van het EK, dan zal de UEFA sponsor uitingen van concurerende merken mogen of zelfs moeten weren.
Zo heb ik zelf tijdens de universiteitsintroductie in Enschede verscheidene malen verenigingen die door een bepaalde bank werden gesponsord moeten manen om de "reclameborden" die zij daarvan hadden weg te halen, want de introductie (of in ieder geval dat onderdeel) werd gesponsord door een andere bank. Het was contractueel geregeld dat geen andere bank reclame mocht maken tijdens dat onderdeel.
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:32:13 #6
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_19989214
Je moet het Heineken logo gewoon afplakken als je naar een wedstrijd gaat. Plak er desnoods Carlsberg overheen. Dan kunnen ze niets doen.
En als je niet naar een wedstrijd gaat, zoals de meeste mensen hier, is het niets om je druk over te maken.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_19989334
Heb dezelfde reactie terug!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')