quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef BobRooney het volgende:
Heb jij een voetbal spelletje op je computer die geen licentie van de KNVB heeft ofzo??
`quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef My_Way het volgende:
We gaan Dick afzetten en zetten Jan Mulder aan 't roer
Medved kan ik zelf ook wel verdedigen, Nedved daarentegen is wat moeilijkerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:55 schreef SLASH het volgende:
Las gisteren op de website van de telegraaf dat Bosveld misschien op Medved zal worden gezet![]()
Hopen maar dat ie een grapje maakte![]()
Wie zijn Medved en Bosveld? Doe dan godsamme moeite om die naam uit respect goed te schrijven, dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:55 schreef SLASH het volgende:
Las gisteren op de website van de telegraaf dat Bosveld misschien op Medved zal worden gezet![]()
Hopen maar dat ie een grapje maakte![]()
Dick, het meesterbrein der zelfcorrectie klinkt om 1 of andere reden toch beter in de oren...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dick, de meester van de zelfcorrectie
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wie zijn Medved en Bosveld? Doe dan godsamme moeite om die naam uit respect goed te schrijven, dat doe ik ook.
Opstelling bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:21 schreef SLASH het volgende:
[..]
sorry zal er volgende keer aan denken. Het is inderdaad niet de juiste instelling
![]()
bedoelde echt instelling, de namen van de spelers niet goed typen is geen positieve instellingquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Opstelling bedoel je denk ik
Whehehe...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef BobRooney het volgende:
Heb jij een voetbal spelletje op je computer die geen licentie van de KNVB heeft ofzo??
Als het nou de VdV van een jaar geleden was, had het andere koek geweest, maar op dit moment is het logischer om de in vorm verkerende Meerdorp erin te zetten achter de spitsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:58 schreef zemmer het volgende:
robben erin... ik denk van hooijkdonk er pas in nar 45 minuten.. tis denk toch een betere invaller dan basisspeler... en miss makaay ofzo... hoewel ik denk dat van the man het ook wel kan... ik bedoel hij heeft op zich niks fout gedaan en hard geknokt.. werd gewoon steeds door 2 man gedekt
vdv vond ik ook niks brengen.. hoe spijtig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |