O dus toch op die nieuwe DVD, bedankt, die moet ik dan maar snel ff aanschaffen. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe van Graffin, vorige was wel mooi, nog ff geduld.
Weet jij waar ik die oude beelden (uit 1984 dacht ik) waar je het over had kan bekijken?
Nieuw onderwerp maar doen:
wat was jullie leukste/ indrukwekkendste/beste optreden dat jullie heben gezien van Bad Religion? Vorig jaar augustus in de Melkweg staat voor mij i.i.g. hoog op m'n lijstje (op Lowlands '05 had ik ze toen niet gezien). Was echt vet, o.a. toen het basintro van 'Part III' werd ingezet werd de zaal echt gek. Het is sowieso altijd een supervette greatest hits show, met de gebruikelijke rustnummertjes tussendoor. De eerste keer dat ik ze zag was volgens mij op Lowlands in '98 (m'n eerste keer Lowlands, op m'n 16e) als onderdeel van de
Vans Warped Tour met verder Lagwagon, MxPx, Unwritten Law, CIV en nog een paar (verder dat jaar op Lowlands: the Donna's, Undeclinable, Beastie Boys, Hellacopters, Green Day, Deftones, Rancid en de Toy Dolls). Ja mensen dat waren nog eens tijden, als je dat vergelijkt met de line-up van dit jaar, die gewoon om te
![]()
is (als je van punk/HC houdt). Als ik het nu herlees kan ik het bijna niet geloven dat al die bands toen op hetzelfde festival stonden. Maar goed, dit gaat een beetje off topic. Waren er nog andere mensen bij Bad Religion op Lowlands '98??
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)