Ja maar brakke interface en de DVD-lade zelf vind ik ook niet bijster goed werken, wil nog wel eens moeite hebben met lezen etc.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een PS2 is gewoon een DVD speler hoor.
Nooit problemen mee gehad, alleen nu zwart-wit bij 1 DVD.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja maar brakke interface en de DVD-lade zelf vind ik ook niet bijster goed werken, wil nog wel eens moeite hebben met lezen etc.
op eBay, voor honderden dollars misschien!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:06 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand waar ik nog Into The Unknown kan bemachtigen?
Heb alle cd's van BR bijna compleet.
Yep, jammer genoeg, een van de slechste albums, en toch zoveel waard.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
op eBay, voor honderden dollars misschien!
Die is niet op cd uitgebracht denk.... minimaal 150 dollar er voor uit trekken dan kan het wel op lp op ebay.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:06 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand waar ik nog Into The Unknown kan bemachtigen?
Heb alle cd's van BR bijna compleet.
zo'n grote prestatie is dat toch niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Ixnay het volgende:
Als van Into The Unknown geen cd is, kan ik zeggen dat ik alle cd's van BR heb.![]()
Niet echt, je vindt die platen overalquote:
New Americaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:48 schreef Orealo het volgende:
Van welke liedjes zijn er eigenlijk allemaal clips gemaakt?
Ik heb gezien :
American Jesus
Atomic Garden
Punk Rock Song
Broken
Sorrow
Los Angeles is Burning
Struck a Nerve
21st Century Digital Boy
10 in 2010
Misschien dat ik er 1 of 2 ben vergeten, maar welke zijn er nog meer?
The New America heb ik 2 versies van, die uit jouw post en deze:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:33 schreef Sjizzel het volgende:
[afbeelding]
good 'old' days
had ook een paar andere cd's; No Substance, Gray Race, Recipe For Hate, Stranger Than Fiction, No Control en Process Of Belief.
Maaarrr die heb ik op 1 na allemaal verkocht![]()
Behalve American Jesus, Atomic Garden en Broken, die 3 vind ik echt tofquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef =HellFire= het volgende:
Oja, raise your voice ook idd.
En alle clips zijn maar matig trouwens![]()
Das waar, die zijn iets minder matig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Behalve American Jesus, Atomic Garden en Broken, die 3 vind ik echt tof![]()
Meeste songs doen dat inderdaad!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef Ixnay het volgende:
Atomic Garden rockt zonder goeie clip al hard genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |