quote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef Kiff het volgende:
[..]
Die is niet op cd uitgebracht denk.... minimaal 150 dollar er voor uit trekken dan kan het wel op lp op ebay.
toch een bootleg denk ik;quote:Op zondag 2 juli 2006 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Maar is hij orgineel van Epitaph?
Aangezien iemand anders beweerde dat hij alleen op LP is uitgebracht.
quote:Bad Religion have disowned this record, refusing to reissue it on CD (making bootleggers happy fellows in the process), but AS MUSIC, it's not bad!
Zo heb je ook cease in een wat 'softere' sfeer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:49 schreef Ixnay het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5073150089960593915&q=bad+religion
Suffer acoustisch, hoe verzin je het?
Wel hendig goed.
Geniaal!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:53 schreef Ixnay het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-oNGCoOEUdw&search=Graffin
Dit blijft ook een klassieker. Moet je zien hoe lang Greg vriendelijk blijft doen tegen die gast.
Een normaal iemand had hem al 5 keer van het podium gekickt.
Volgens mij een Engelse of Amerikaan die in Japan woont ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik kan het nauwelijks volgen wat die Jap verteld, is dat nou Engels of Japans?
Waar?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Orealo het volgende:
Ik heb trouwens een acoustische solo versie gevonden van 1000 more fools!
Die mij erg bevalt!.
Limewire.quote:
Ik ook, maar ik gok dat zo voorlopig niet meer komenquote:Op zondag 24 december 2006 21:27 schreef crossover het volgende:
Nog nieuws hier? Ik wil ze wel weer eens live zien
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:26 schreef Ixnay het volgende:
Bad Religion - New Maps Of Hell
01. New Dark Ages
02. Grains of Wrath
03. Fields of Mars
04. Germs of Perfection
05. Requiem
06. Submission Complete
07. The Grand Delusion
08. Honest Goodbye
09. Prodigal Son
10. Before You Die
11. Lost Pilgrim
12. Heroes and Martyrs
13. Dearly Beloved
14. New Chapter
15. Murder
16. 52 Seconds
17. Scrutiny
10 juli zal hij uitkomen. Epitaph uiteraard.
Absoluut.. is voor mij ook weer een tijdje geleden. Ik weet zeker dat ze me niet teleurstellen, kan gewoon niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eindelijk komt er weer eens een cd uit om naar uit te kijken.
Als ze een "No Substance" uit zouden brengen zou ik wel teleurgesteld zijn, maar Mr. Brett doet mee, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Absoluut.. is voor mij ook weer een tijdje geleden. Ik weet zeker dat ze me niet teleurstellen, kan gewoon niet.
Op de vorige cd ging 1 nr over LA. Verder nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef =HellFire= het volgende:
Leuk artwork. Wel weer over LA allemaal... die stad is niet het middelpunt van de wereld, hoe hard ze het ook proberen met hun "media mekka" zoals BR het zelf zegt.Hopelijk vervallen ze niet weer in hetzelfde trucje van de vorige plaat (die wel erg goed was, maar tmag wel weer wat diverser na zoveel jaar).
Was wel gelijk een van de saaiere nummers van die plaat. Niet slecht, maar wel saai en ik had er ook helemaal niets mee. Ik zie die cover, ik denk aan Los Angeles is Burning en ik denk, mmmmwah...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Op de vorige cd ging 1 nr over LA. Verder nog nooit gebeurd.
Ik vind de hele cd goed, incl. LA is Burning.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Was wel gelijk een van de saaiere nummers van die plaat. Niet slecht, maar wel saai en ik had er ook helemaal niets mee. Ik zie die cover, ik denk aan Los Angeles is Burning en ik denk, mmmmwah...
maar goed, das de kritische lul in mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |