Niet echt, je vindt die platen overalquote:
New Americaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:48 schreef Orealo het volgende:
Van welke liedjes zijn er eigenlijk allemaal clips gemaakt?
Ik heb gezien :
American Jesus
Atomic Garden
Punk Rock Song
Broken
Sorrow
Los Angeles is Burning
Struck a Nerve
21st Century Digital Boy
10 in 2010
Misschien dat ik er 1 of 2 ben vergeten, maar welke zijn er nog meer?
The New America heb ik 2 versies van, die uit jouw post en deze:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:33 schreef Sjizzel het volgende:
[afbeelding]
good 'old' days
had ook een paar andere cd's; No Substance, Gray Race, Recipe For Hate, Stranger Than Fiction, No Control en Process Of Belief.
Maaarrr die heb ik op 1 na allemaal verkocht![]()
Behalve American Jesus, Atomic Garden en Broken, die 3 vind ik echt tofquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef =HellFire= het volgende:
Oja, raise your voice ook idd.
En alle clips zijn maar matig trouwens![]()
Das waar, die zijn iets minder matig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Behalve American Jesus, Atomic Garden en Broken, die 3 vind ik echt tof![]()
Meeste songs doen dat inderdaad!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef Ixnay het volgende:
Atomic Garden rockt zonder goeie clip al hard genoeg.
Of je het nou gelooft of niet, dezelfde beelden staan ook op de DVDquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:22 schreef arjanarchy het volgende:
O dus toch op die nieuwe DVD, bedankt, die moet ik dan maar snel ff aanschaffen. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe van Graffin, vorige was wel mooi, nog ff geduld.
Weet jij waar ik die oude beelden (uit 1984 dacht ik) waar je het over had kan bekijken?
Melkweg 2002 was erg goed, 013 in 2004 was zoniet nog beter en melkweg 2005 was ook wel te pruimen (zeker als je dan met Hetson en Jay kunt pratenquote:Nieuw onderwerp maar doen: wat was jullie leukste/ indrukwekkendste/beste optreden dat jullie heben gezien van Bad Religion?
Vorig jaar augustus in de Melkweg staat voor mij i.i.g. hoog op m'n lijstje (op Lowlands '05 had ik ze toen niet gezien). Was echt vet, o.a. toen het basintro van 'Part III' werd ingezet werd de zaal echt gek. Het is sowieso altijd een supervette greatest hits show, met de gebruikelijke rustnummertjes tussendoor. De eerste keer dat ik ze zag was volgens mij op Lowlands in '98 (m'n eerste keer Lowlands, op m'n 16e) als onderdeel van de Vans Warped Tour met verder Lagwagon, MxPx, Unwritten Law, CIV en nog een paar (verder dat jaar op Lowlands: the Donna's, Undeclinable, Beastie Boys, Hellacopters, Green Day, Deftones, Rancid en de Toy Dolls). Ja mensen dat waren nog eens tijden, als je dat vergelijkt met de line-up van dit jaar, die gewoon om teis (als je van punk/HC houdt). Als ik het nu herlees kan ik het bijna niet geloven dat al die bands toen op hetzelfde festival stonden. Maar goed, dit gaat een beetje off topic. Waren er nog andere mensen bij Bad Religion op Lowlands '98??
Dat je van dat optreden op Lowlands weinig herinnert, dat herken ik maar al te goed… Ik heb toen ook iets teveel van die groene rommel gerookt, dan krijg je dat!quote:
waar had je het over met ze / wat zeiden ze?quote:
Ik heb ook wel eens videos van optredens van ze gezien. Ik weet wel hoe ze live zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:23 schreef =HellFire= het volgende:
Groezrock was driewerf ruk, jammer dat jij daar hen voor het eerst zag Ixnay (je hebt het over Groez 06 right?), slechte indruk krijg je dan.
Ahhhhhhhh but a video is no real experience @ a clubshow, monsieur Ixnay! Maakt verder ook niet uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens videos van optredens van ze gezien. Ik weet wel hoe ze live zijn.
Hell no! SOIA is toch een stukkie intenser. Misschien wel stukkie of 20.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:51 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind ze ook niet slecht, het klinkt gewoon minder overtuigend dan op cd.
Het is iig geen SOIA show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |