Ook heel goed, best goede zanger, beetje gladjes, mis de rauwe stem van Greg wel, maar goed. Goede poging!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:11 schreef Kiff het volgende:
En nu heeft iemand To Another Abyss ingezongen... nog vetter!
http://www.btlink.net/~bt(...)ce%20cover%20%29.mp3
Met een goeie koptelefoon hoor je de muziekpas echt stereo hoor, beter dan als je 2 meter van een stereoinstallatie afstaat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je hoort het verschil pas echt goed als je eerst de oude hoort of in den treure kent, en daarna de nieuwe, op een STEREO.
Heb ik wel gemerkt.
En es ff luisteren wat die links te bieden heeft.
Hmmm, dat klopt wel, maar niet in een winkel denk ik zo. Al dat geluid op de achtergrond... het verschil is er duidelijk wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Met een goeie koptelefoon hoor je de muziekpas echt stereo hoor, beter dan als je 2 meter van een stereoinstallatie afstaat.
Idd, weet je hoe handig dit is om bij mee te zingen (kan ik gelijk mijn moeder laten zien hoe melodisch BR is, ze zit op zang :p)quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
HOE VET!![]()
DIe periode is gewoon de beste BR-periode en ATG springt boven de anderen uit. Gewoon de meeste goeie nummersquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef Kletz het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat against the grain zo bijzonder maakt t.o.v. de andere platen van ze?
TWEE EXTRA TRACKS??!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef againstthegrain het volgende:
Wel leuk trouwens dat Generator nog twee extra tracks heeft
Yep die heb ik, best aparte DVD eigenlijk.. Waarom? Nou, ze hebben de beelden van 4 á 5 opnames van optredens door elkaar gemixed, Je hoort dus het audiospoor van één van die opnames, maar kwa beeld wordt steeds gewisseld tussen die 5 opnames. Je ziet Bad Religion dus telkens met andere kleren aan, best geinig eigenlijk..(dit gebeurt dus gewoon tijdens de liedjes).quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Heeft er iemand hier Along The Way DVD, zo ja: wat staat er allemaal op en is ie het geld waard?
Het is een opname van een concert uit '89 en dus alleen maar oudere nummers ± wat interviews. Denk alleen voor de liefhebbers de moeite waard...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Heeft er iemand hier Along The Way DVD, zo ja: wat staat er allemaal op en is ie het geld waard?
quote:This digitally re-mastered version of "Generator" contains two bonus tracks for "Heaven Is Falling" and "Fertile Crescent" that originally appeared on the split 7" with Noam Chomsky put out by Maximum Rock'N Roll in '91
ja ok dat is waar maar Recipe vind ik veel matige nummers hebben en die 3 nummers die ik al noemde zijn vrij slecht, vind ikquote:Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef Ixnay het volgende:
Op iedere BR cd staan betere en slechtere nummers.
The Gray Race heb ik ook altijd erg goed gevonden, alleen die wordt door de echte BR fans niet vaak genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |