In ieder geval wel DE punkrockbandquote:Op zondag 27 mei 2007 22:54 schreef OFfSprngr het volgende:
DE Punk band?, leuk maar niet DE, eerder Crass en gelijke Anarcho bands.
Ik bedoelde ook eigenlijk 'moderne' poppy punkrock.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Gezien de Amerikaanse bands zou ik dan nog steeds meer naar een andere band neigen, wellicht DK.
Ja en nee. In ieder geval wint Bad Religion het qua leeftijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Gezien de Amerikaanse bands zou ik dan nog steeds meer naar een andere band neigen, wellicht DK.
Oei!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Ixnay het volgende:
Dead Kennedy's zijn belangrijk geweest voor de 90's punkrock en hebben goeie muziek, maar hebben te weinig gemaakt en te kort bestaan. Ze mogen in het rijtje van BR staan wat al eer genoeg is.
Epitaph is niet relevant voor de punkmuziek. Het heeft in het verleden een paar goede releases opgeleverd, maar de laatste Epitaph-release die ik heb gekocht? Ik zou het zo echt niet weten. Misschien was het voor de poppunk anders geweest zonder Epitaph, maar wat mij betreft is Epitaph één van de velen, maar wel met een held als labelbaasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef Ixnay het volgende:
BR en DK zijn niet echt met elkaar te vergelijken, klopt.
Maar zonder BR was er ook geen Epitaph en dan was alles anders geweest.
Cool to be You is anders wel tof! En wat dacht je van de band All?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:44 schreef Nitro_YE het volgende:
en The Descendents zijn alleen maar in de jaren 80 goed geweest, daarna is er niet veel meer uitgekomen. Bij BR wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |