had je eerder moeten zeggen of aan een mod vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef =HellFire= het volgende:
Die overgang is nou net hetgene wat zo anders is... zo'n beetje t enige BR nummer wat dat heeft. Sterker nog... welke heeft dat ook.
En je mist m'n naam nog in de TT.![]()
It's my religion!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:20 schreef Da_DvD het volgende:
Tss egotripper, hoe on-BR van je ;-)
waarom niet? argumentenquote:Op zondag 20 juni 2004 18:48 schreef AirRaidSiren het volgende:
Bij nader inzien vind ik de nieuwe plaat toch nog niet overtuigend genoeg....
In m'n lokale cdshop stond er ook geen versie met dvd in de computer. En dat terwijl het meest obscure spul er vaak toch wel in staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:44 schreef againstthegrain het volgende:
Ja kut. Ik zie die cd + bonus dvd gewoon nergens in een winkel liggen...
Bestellen bij Large vind ik zo omslachtig.
Ja ik vind em vet maar goed heel AtG is vet. En REV is ook leuk, maar niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef Kletz het volgende:
heej nog iemand die the positive aspect of negative thinking vet vind.. zou ie ook van Ten foot Pole - REV houden?
Zie post-icon. Dat van mij was ook niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef Kletz het volgende:
eej f. Et was niet negatief bedoeld ofzo!!
damn seborik had et er ook al over.. ik moet toch eens meer op die post-icons gaan lettenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zie post-icon. Dat van mij was ook niet zo bedoeld.
Ja, scheelt heel veel ergernissen in ONZ heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:05 schreef Kletz het volgende:
[..]
damn seborik had et er ook al over.. ik moet toch eens meer op die post-icons gaan letten
Wat was het precies?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef Kletz het volgende:
tja wat ze daar doen ben ik er absoluut niet mee eens..
¤15,99 bij de largequote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
euh, 35 dollar is ie voor de Amerikanen. Het nummer Surface of Me staat er extra op...
en je hebt nog een andere versie met 20 minuten aan Along the Way DVD materiaal erbij. Geen idee hoe duur die is...
Je hoort het verschil pas echt goed als je eerst de oude hoort of in den treure kent, en daarna de nieuwe, op een STEREO.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb in de winkel 2 van die vernieuwde BR cd's geluisterd, maar ik vind het verschil niet het geld waard.
Het blijven natuurlijk goeie cd's, ook de oude versie.
HOE VET!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:51 schreef Kiff het volgende:
Geniale piano cover uitvoeringen van Los Angeles Is Burning en To Another Abyss!
http://mitglied.lycos.de/terrornetzwerk/laib.html
http://mitglied.lycos.de/terrornetzwerk/to%20another%20abyss.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |