had je eerder moeten zeggen of aan een mod vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef =HellFire= het volgende:
Die overgang is nou net hetgene wat zo anders is... zo'n beetje t enige BR nummer wat dat heeft. Sterker nog... welke heeft dat ook.
En je mist m'n naam nog in de TT.![]()
It's my religion!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:20 schreef Da_DvD het volgende:
Tss egotripper, hoe on-BR van je ;-)
waarom niet? argumentenquote:Op zondag 20 juni 2004 18:48 schreef AirRaidSiren het volgende:
Bij nader inzien vind ik de nieuwe plaat toch nog niet overtuigend genoeg....
In m'n lokale cdshop stond er ook geen versie met dvd in de computer. En dat terwijl het meest obscure spul er vaak toch wel in staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:44 schreef againstthegrain het volgende:
Ja kut. Ik zie die cd + bonus dvd gewoon nergens in een winkel liggen...
Bestellen bij Large vind ik zo omslachtig.
Ja ik vind em vet maar goed heel AtG is vet. En REV is ook leuk, maar niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef Kletz het volgende:
heej nog iemand die the positive aspect of negative thinking vet vind.. zou ie ook van Ten foot Pole - REV houden?
Zie post-icon. Dat van mij was ook niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef Kletz het volgende:
eej f. Et was niet negatief bedoeld ofzo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |