Eigen schuld, had ie maar werelds moeten zijn toen ie 18 was..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:59 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik kan me voorstellen dat deze spelers duidelijkheid willen, het is waarschijnlijk een van hun laatste kansen om een grote prijs te pakken met het nederlands team. Sneu voor van Nistelrooij trouwens dat dit pas zijn eerste grote tournooi is
Niet iedereen is direct op zijn achtiende zo goed als patrick kluivert, hij kwam wat langzamer op gang maar is Kluivert nu voorbijgegaan. Ttoen Ruud uiteindelijk goed genoeg voor het ek2000 was, was hij geblesseerd, pechquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Eigen schuld, had ie maar werelds moeten zijn toen ie 18 was..
moah ok... maar ruud is nog niet klaar... dit is niet zijn laatste toernooi..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is direct op zijn achtiende zo goed als patrick kluivert, hij kwam wat langzamer op gang maar is Kluivert nu voorbijgegaan. Ttoen Ruud uiteindelijk goed genoeg voor het ek2000 was, was hij geblesseerd, pech
misschien niet voor Ruud, maar er nemen veel spelers afscheid. Ik denk meer dan we nu weten en de nieuwe generatie is er duidelijk ook nog niet klaar voorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:12 schreef WaStEd het volgende:
[..]
moah ok... maar ruud is nog niet klaar... dit is niet zijn laatste toernooi..
Stam heeft de bal teruggekaatst? Vertel eens, ik heb het gisteren niet gezien...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
He-he. Komen ze ook ergens achter terwijl we al begonnen zijn. Spuit 11's. Die duidelijkheid hadden ze trouwens vorige week dinsdag al kunnen vragen, toen hadden die 3 incl. Davids ook al een gesprek met hem. Dat hadden ze zelfs voor de voorbereiding al moeten doen. Blijkbaar durven ze niet.
Het was in ieder geval typisch dat Stam gisteren de bal terugkaatste naar Advocaat bij de vraag wie nou meer schuld had voor de wanprestatie en de opstelling, en waarom ze op een bepaalde manier speelden, bij die persconferentie. Terwijl Advocaat juist de schuld aan de spelers gaf (de uitvoering), en volgens mij heeft Dick hen daar ook expres voor de pers neer heeft gezet (dat viertal) om verantwoording af te leggen gisteren omdat hij het gezeik al niet meer aankan. Volgens mij staat ie op instorten. Heb hem de laatste weken nog niet 1 zin foutloos horen formuleren. Lol.
Al met al een beetje een klungelige amateuristische a-communicatieve bedoeling, dit soort gedoe.
Mijn idee is dat de nieuwe generatie er dus duidelijk wel klaar voor is, je zag het tegen de Schotten, een compleet nieuwe frisse jonge ploeg stond toen in het veld......quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
misschien niet voor Ruud, maar er nemen veel spelers afscheid. Ik denk meer dan we nu weten en de nieuwe generatie is er duidelijk ook nog niet klaar voor
en toen was robben er nog niet eens bij.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:17 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Mijn idee is dat de nieuwe generatie er dus duidelijk wel klaar voor is, je zag het tegen de Schotten, een compleet nieuwe frisse jonge ploeg stond toen in het veld......
Klopt, maar er zit weinig achter jongens als de vier ajacieden, robben en van persie (al moet die het ook nog steeds eerst maar eens waar gaan maken)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:17 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Mijn idee is dat de nieuwe generatie er dus duidelijk wel klaar voor is, je zag het tegen de Schotten, een compleet nieuwe frisse jonge ploeg stond toen in het veld......
Nou gewoon, door die schuld-vragen die die journalisten stelden te ontwijken met antwoorden als : "Dan moet je bij Advocaat zijn."quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Stam heeft de bal teruggekaatst? Vertel eens, ik heb het gisteren niet gezien...
Die speelt een jaartje Arsenal-2quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:19 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Klopt, maar er zit weinig achter jongens als de vier ajacieden, robben en van persie (al moet die het ook nog steeds eerst maar eens waar gaan maken)
Tnx.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Nou gewoon, door die schuld-vragen die die journalisten stelden te ontwijken met antwoorden als : "Dan moet je bij Advocaat zijn."
Dat waren vragen in de trant van, waarom spelen jullie niet zoals tegen Schotland-thuis etc. Lichaamstaal van vooral Jaap was best wel duidelijk daarover dat ze het niet met die DL-opstelling eens waren volgens mij.
collins john, ryan babel, de ridder, stekelenburg dienen zich ook al aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:19 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Klopt, maar er zit weinig achter jongens als de vier ajacieden, robben en van persie (al moet die het ook nog steeds eerst maar eens waar gaan maken)
Ik niet... zie oranje onder 21... die jongens hebben nu al mentaliteitsproblemen... Stekelenburg voorop..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
collins john, ryan babel, de ridder, stekelenburg dienen zich ook al aan.
over een paar jaar komen er nog meer nieuwe talenten bovendrijven, ik ben positief gestemd over het Nederlandse talent.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik niet... zie oranje onder 21... die jongens hebben nu al mentaliteitsproblemen... Stekelenburg voorop..
nou dat weet ik min of meer inside zeg maar.... dat van stekelenburgquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
omdat gullit een misplaatste opmerking maakt![]()
verklaar je nader...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:02 schreef WaStEd het volgende:
[..]
nou dat weet ik min of meer inside zeg maar.... dat van stekelenburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |