quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:23 schreef AiRulez het volgende:
Ik haat anti-rokers
*steekt peuk op!* -> *draait een van nelle*
*Krijgt idee! Draait joint met lichte Drum!*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:59 schreef HenK. het volgende:
[..]
Niet dus...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eens kijken of ik nog peuken over heb van gisteren...
Aantal posts aan het opkrikken!?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet dus...![]()
Heequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Aantal posts aan het opkrikken!?
Ik moet natuurlijk wel een beetje in de gaten houden of je wel onder mij blijft!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee! Wie volgt hier wie nou!
![]()
Ik rook zelf hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:23 schreef AiRulez het volgende:
Ik haat anti-rokers
*steekt peuk op!*
Heb jij even pech , want toen ik vroegah begon was het inderdaad vanaf de eerste trek lekker. Ik rook niet omdat ik het een gore bezigheid vind , ik rook omdat ik daar van geniet. Dat jij daar niet van geniet kan ik eerlijk gezegd niet mee zitten , maar als je me dat netjes vraagt zal ik echt wel ergens anders gaan roken hoor. Ik doe het ook niet om mensen te pesten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:13 schreef Nulkoud het volgende:
Daarbij nog, NIEMAND vindt roken lekker aan het begin. Mij maak je niet wijs dat je thuis zit en ineens denkt, mm, laat ik ipv een snicker een sigaret pakken, bull shit gewoon
Kissing a fatty is like kissing a pigquote:kissing a smoker is like licking an ashtray![]()
![]()
![]()
Dan heb ik jou verkeerd begrepen!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik rook zelf hoor
Alleen al die kloteregeltjes uit de overheid... Ik dacht, misschien kunnen we er nog wat idioots bij verzinnen, om er maar even het positieve uit te halen
Ja graagquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef AiRulez het volgende:
[..]
Dan heb ik jou verkeerd begrepen!
Die regeltjes slaan helemaal nergens op. Met als toppunt: De rookpaal van de NS
Peuk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |