abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19984381
n.a.v. Roken in de auto wordt dure grap

Het verkopen van cigaretten in openbare locaties waar de minimum entreeleeftijd lager dan 16 is, zal per 1 jan 2005 worden verboden.

Kom maar op, wat nog meer?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:19:34 #2
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_19990612
Medische kosten veroorzaakt door roken zullen op de desbetreffende sigarettenhandelaar worden
verhaald.

Levensverzekeringen zullen bij kanker niet meer worden utbetaald,eigen schuld dikke bult.

Rokers zullen in uitgaansgelegheden een granoltax moeten betalen om hun verantwoordelijkheid voor het bruine plafond te betalen.

Roken tijdens de zwangerschap zal tot gevolg hebben dat medische kosten hieruit voortvloeiend niet meer door het ziekenfonds betaald worden.

Het aanbieden van een sigaret zal gelijk staan als een poging tot moord met voorbedachte rade en zal ook als zodanig worden aangerekend.

Rokers op de werkplek zullen een overeenkomstige tijd onbetaald moeten overwerken voor de tijd dat zij zich met hun verderfelijke hobby bezighouden tidens dienstverband.
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:23:44 #3
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19990745
Ik haat anti-rokers

*steekt peuk op!*
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:26:32 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_19990828
Sigaretten uit de handel halen.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:59:37 #5
95165 HenK.
gele kikker
pi_19991990
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 13:23 schreef AiRulez het volgende:
Ik haat anti-rokers

*steekt peuk op!* -> *draait een van nelle*
"Getting Barbed Wire out of Cow Udders is tricky business, I tell you what."
~ Farmer
Most religions have foods they consider taboo; for instance, Hindus can't eat cows, Jews can't eat pork, Catholics can't eat sperm.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:09:14 #6
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_19992282
Een zware toch wel?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:13:51 #7
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19992447
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 13:59 schreef HenK. het volgende:

[..]
*Krijgt idee! Draait joint met lichte Drum!*
Fotoboek
pi_19992491
Eens kijken of ik nog peuken over heb van gisteren...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:16:57 #9
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_19992541
Hopen dat ze roken na de seks niet gaan verbieden.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_19992683
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eens kijken of ik nog peuken over heb van gisteren...
Niet dus...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19992784
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet dus...
Aantal posts aan het opkrikken!?
pi_19992817
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:23 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Aantal posts aan het opkrikken!?
Hee ! Wie volgt hier wie nou!
pi_19992906
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hee ! Wie volgt hier wie nou!
Ik moet natuurlijk wel een beetje in de gaten houden of je wel onder mij blijft!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:43:13 #14
97673 muurjunky
Lupus victor
pi_19993530
iedereen die sigaretten rookt opsluiten in een kamer, zonder ramen en dan heel veel rook de kamer binnenlaten, totdat ze met tarnende ogen op de grond liggen te kruipen en hun longen vol met teer zitten en dan weer naar buiten laten
De wandelende spelvaut
pi_19993600
Je sigaretten niet meer in het openbaar mogen vertonen.
pi_19994053
"briljante" ideeën" :

- Een extra speciale accijns bovenop de normale accijns om zo de middenstand steun te geven. Het geld zal worden gebruikt om de verliezen in de omzet te compenseren. Verder zal deze accijns vanzelfsprekend belast worden met 19% btw , zodat de staat zelf er ook wat aan heeft.
- Kwantumkorting ; Bij aankoop van 12 of meer sloffen sigaretten , gratis aansteker
- Airmiles, zegels en andere spaaracties bij aankoop van tabak zijn verboden
- Camel's kledinglijn moet nu met speciaal label komen op alle kleding : "Mede mogelijk gemaakt door kankerverwekkende stoffen"
- Limiet ; je mag nog maar 1 pakje per dag kopen. Dit wordt bijgehouden door je pingedrag en betalingsverkeer. Tevens wordt je door een camera geregistreerd bij aankoop van tabak. Bij overtreding volgt verplichte afkickcursus.
- 200% verhoging van de algemene ziektekosten als u in uw leven meer dan 1 sigaret gerookt heeft
- Nieuwe teksten op de labels. Voorbeelden zijn "Roken rot uw hersens weg en laat u kreperen van de pijn." "Begin niet met roken , gooi dit pakje nu meteen weg of betaal 50 euro boete" "Wie rookt is een idioot" "Bij het opsteken van een peuk vervallen uw rechten op verzorging"
- Rokers hoeven geen pensioenpremies te betalen als ze kunnen aantonen dat ze begonnen met roken voor hun veertiende levensjaar
- Het wordt verboden donor van wat dan ook te zijn als u rookt
- Roken waar dit verboden is , wordt als moord met voorbedachte rade beschouwd
- Roken in een openbaar gebouw wordt beschouwd als genocide
- Roken in het buitenland wordt verboden voor nederlanders, daar verdient de staat namenlijk niets aan
- Als u rookt moet U zelf , om de drie jaar , een verplichte APK keuring van uw longen laten doen bij een erkende zorgvezekeraar
- Als u rookt en u veroorzaakt een verkeersongeval , bent u niet verzekerd. (onder invloed)
- Roken binnenshuis wordt verboden als u een of meerdere huisdieren heeft. Uw wederhelft telt hierin mee.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:03:46 #17
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_19994223
Roken in een openbaar gebouw wordt beschouwd als genocide
Klaar?
Ik niet!
pi_19994555
kissing a smoker is like licking an ashtray

Ik vraag em wel eens af waarom in hemelsnaam iemand begint met roken. Das gewoon om een beetje stoer te doen en om erbij te horen, wat een gekut zeg. Ik heb ook vrienden (schijnt ) en ik rook niet. Kheb niet stoer te hoeven doen voor die mensen om erbij te horen ofzo, dus, waarom begint iemand met roken??
Daarbij nog, NIEMAND vindt roken lekker aan het begin. Mij maak je niet wijs dat je thuis zit en ineens denkt, mm, laat ik ipv een snicker een sigaret pakken, bull shit gewoon
pi_19995120
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 13:23 schreef AiRulez het volgende:
Ik haat anti-rokers

*steekt peuk op!*
Ik rook zelf hoor

Alleen al die kloteregeltjes uit de overheid... Ik dacht, misschien kunnen we er nog wat idioots bij verzinnen, om er maar even het positieve uit te halen
pi_19995147
Verboden sigaretten uit te drukken op het lichaam van politici
pi_19995264
Als ik sommige reacties hier zo lees, begrijp ik dat ik beter het woordje 'onzinnige' in de TT had kunnen invoegen...
pi_19995316
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:13 schreef Nulkoud het volgende:
Daarbij nog, NIEMAND vindt roken lekker aan het begin. Mij maak je niet wijs dat je thuis zit en ineens denkt, mm, laat ik ipv een snicker een sigaret pakken, bull shit gewoon
Heb jij even pech , want toen ik vroegah begon was het inderdaad vanaf de eerste trek lekker. Ik rook niet omdat ik het een gore bezigheid vind , ik rook omdat ik daar van geniet. Dat jij daar niet van geniet kan ik eerlijk gezegd niet mee zitten , maar als je me dat netjes vraagt zal ik echt wel ergens anders gaan roken hoor. Ik doe het ook niet om mensen te pesten.
quote:
kissing a smoker is like licking an ashtray
Kissing a fatty is like kissing a pig
Kissing an alcoholic is like kissing a bottle

Nog meer van die drogredens ?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:36:13 #23
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_19995367
niet roken in een horeca etablisement wordt bestraft met een geldboete van tenminste ¤50 en ten hoogste ¤135
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:38:23 #24
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19995436
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef daReaper het volgende:

[..]

Ik rook zelf hoor

Alleen al die kloteregeltjes uit de overheid... Ik dacht, misschien kunnen we er nog wat idioots bij verzinnen, om er maar even het positieve uit te halen
Dan heb ik jou verkeerd begrepen!
Die regeltjes slaan helemaal nergens op. Met als toppunt: De rookpaal van de NS
Peuk?
Fotoboek
pi_19995459
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 15:38 schreef AiRulez het volgende:

[..]

Dan heb ik jou verkeerd begrepen!
Die regeltjes slaan helemaal nergens op. Met als toppunt: De rookpaal van de NS
Peuk?
Ja graag

Wat rook je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties