abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19985766
Is dat niet ongeveer het zelfde elftal wat 2 keer eerder niet tegen de tsjechen kon winnen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19985853
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Anders doe jij het ff allemaal in plaats van hem als je het zo goed weet. Hij is niet voor niets bondscoach. Zal vast wel weten waar ie mee bezig is.
Nou, dat blijkt

En als ik het zou kunnen doen.. Graag! Weet zeker dat er dan een veel beter team staat.
pi_19986483
Van het Ajax netwerk geplukt:

Sneijder zeker niet in de basis tegen Tsjechen
Ondanks zijn uitstekende optreden de 2e helft tegen Duitsland heeft Advocaat verklaard dat Sneijder tegen Tsjechië zeker niet start. De bondscoach geeft waarschijnlijk de voorkeur aan een speler die in eerste instantie niet eens bij de selectie van 23 man zat. Volgens Advocaat is de 34-jarige Bosvelt de ideale bewaker van Pavel Nedved. Tegen Duitsland wilde Advocaat de kleine middenvelder van Ajax al niet aan Ballack koppelen.

Het zal toch niet echt waar zijn dat die eikel met Bosvelt op de proppen komt , en maar zeveren dat hij de rem er niet op gooit. Nee Dig het is allemaal maar de schuld van de spelers.
Ongelovelijk, het zal weer een afgang worden
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:00:21 #29
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19986571
Oude garde? Bergkamp en Rijkaard oproepen!
...drop it like it's hot...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:07:48 #30
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_19986742
wat zitten jullie nou te huilen? het is maar een training
pi_19986775
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef Nyluzzz het volgende:
Oude garde? Bergkamp en Rijkaard oproepen!
Denk dat we wel eens Kampioen zouden worden als die 2 opgeroepen zouden worden
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:34:26 #32
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19987491
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker. Een speler als Bergkamp wordt zwaar gemist in het elftal

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19987686
Jezuskolere zeg, kan die vent niet een keer nadenken? De bedoeling van een voorbereiding is toch om een team neer te zetten met vaste waarden? Maar nee hoor, Dickie experimenteert vrolijk door tijdens het toernooi . Gevolg: alle spelers plankekoorts, want stel je voor dat je de bal krijgt en niet weet wat je moet doen...omdat de automatismen ontbreken. Wie stond er ook al weer naast me?
Het enige wat dit kan redden zijn m.i. spelers die in hun eentje het verschil kunnen maken. Dan maar opportunisten als Robben en Bosvelt erin. Maar Kluivert? Egnie.
Ik baal nu al van de uitschakeling...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_19987909
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef Elusive het volgende:
wat zitten jullie nou te huilen? het is maar een training
My feelings exactly
pi_19987967
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ondanks dat Bergkamp geen hele wedstrijden meer vol kan houden, heb ik hem toch nog aardig zien spelen bij Arsenal dit seizoen. Denk ook dat ie best voor de afgelopen WK kwalificatie en het huidige EK geselecteerd als het niet aan hemzelf had gelegen. Erg jammer, want hij had misschien wel kunnen brengen wat Nederland nodig heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:51:11 #36
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:34:33 #37
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_19989270
Let op mijn woorden: we keren terug naar de Ruit. Dick is eigenwijs en , erger nog, hij is helemaal de kluts kwijt. En niemand die het in de gaten heeft binnen de selectie.
Nou doe je het weer!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:46:48 #38
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_19989590
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat een waardeloze opstelling

Denk de enige opstelling met alleen maar WEDSTRIJD FITTE spelers! Zo stel je spelers op die ritme hebben van de competitie en geen bank zitters. Omdat de Tsjechen vrij sterk zijn op fysiek gebied is het misschien beter een zwaarder bewaakt middenveld te hebben met 4 personen ipv 3. Wanneer mogelijk kan een cocu controlerend tussen middenveld en verdediging gaan spelen en van der Vaart aanvallende impulsen geven, maar dan met een wisselwerking. Niet allebei het centrale middenveld tegelijk verlaten! Dan geef je het middenveld prijs, net als tegen Duitsland, en dan ben je weg!

We zullen zien wat MEISTER DICK bedenkt voor morgen!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_19989669
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:46 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

My feelings exactly
ja maar vorige keer bleek ook al uit de trainingen dat Zenden ging spelen, en dat kwam nog uit ook.
Als hij Bosvelt laat spelen dan geloof ik er echt helemaal niet meer in, dan wilt advocaat gewoon niet winnen.
pi_19989875
Ja eerst al Zenden...was al een waardeloze keuze, en nu BOSVELT, erger kan het gewoon niet. Als die Nedved goed wil bewaken, is ie er na 20 minuten af met twee keer geel. Kluivert erin vind ik ook geen goed idee, die jongen krijgt er geen bal in
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 13:01:34 #41
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19990016
Dat Van Hooijdonk niet zal spelen is goed, net als alle andere spelers die genoegen nemen met een gelijkspel tegen de Duitsers en de Tsjechen.

Winnen moeten we godverdomme!

Gluiperd erin, Bosvelt erin... dat is natuurlijk te triest voor woorden.

Bouma heeft bewezen de druk niet aan te kunnen, hoewel hij niet superslecht was, maar hem vervangen vind ik niet onlogisch. Maar dan Cocu achterin, dat werkt goed. De Boer kan echter wel opbouwen, en heeft een goede pass. Alleen vraag ik mij af of er nu voldoende defensieve kracht is om de opkomende mensen goed te verdedigen, als Stam op Koller staat.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_19990223
Ik persoonlijk zou best wel eens bklij kunnen zijn als de boer erin komt.

1) we hebben rust nodig , geen paniek achtige racties
2) De boer kan nog steeds binnen seconde een heel veld overspelen om een makaay een schietwaardige bal te leveren. (correct me if i am wrong, maar heeft dinsdag iemand een lange pass gezien)
3) Die Tschechen spelen met 2 spitsen en Nedved.En dat zijn allemaal geen hard lopers. Dan kan je de Boer erin zetten. Tegen Frankrijk zou ik de Boer niet laten spelen , tegen die tschechen best wel.

wat we nodig hebben is een dominant en snel middenveld.
Dus GEEN Bosvelt en GEEN Dingsda

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 18-06-2004 14:13:42 ]
pi_19991791
Mensen, van Bommel zit thuis op de bank, die is niet eens mee.

Frank de Boer is ook wel goed, als hij speelt, speelt hij namelijk toch ook een beetje voor Stam niet waar?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:08:42 #44
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_19992266
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
...dan wilt advocaat gewoon niet winnen.
Ik begin er steeds meer in te geloven ja...
pi_19992339
Hee, De Boer is echt geen langzame jongen hoor! Ik snap niet dat zoveel mensen dat denken. En dat in een keer een strakke pass kunnen geven-argument is ook een goeie. Hoewel Bouma (!) ook een paar strakke passes afleverde in het begin, hoor.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_19992476
Hoewel Bouma (!) ook een paar strakke passes afleverde in het begin, hoor.

wat , dinsdag, die wedstrijd tegen die moffen?
Jij hebt daar een lange pas van Bouma gezien , die aankwam ??
Het zal wel , maar ik herrinner mij er niet aan, Het zal dus wel geen wereld pass zijn geweest , oder?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 14:35:38 #47
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_19993255
quote:
[b]
2) De boer kan nog steeds binnen seconde een heel veld overspelen om een makaay een schietwaardige bal te leveren. (correct me if i am wrong, maar heeft dinsdag iemand een lange pass gezien)
ja toch? Eerste minuut! Op van Nistelrooij!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_19994007
waarom speelt die van bronckhorst eigenlijK? is die een beetje nuttig voor het team?
pi_19994554
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 14:14 schreef CANARIS het volgende:
Hoewel Bouma (!) ook een paar strakke passes afleverde in het begin, hoor.

wat , dinsdag, die wedstrijd tegen die moffen?
Jij hebt daar een lange pas van Bouma gezien , die aankwam ??
Het zal wel , maar ik herrinner mij er niet aan, Het zal dus wel geen wereld pass zijn geweest , oder?
Twee op Mandy iig. Die er geen fuck mee deed.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 15:15:56 #50
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_19994628
Zolang er maar een dominerend middenveld staat, maakt de rest niet uit, maar dat is mijn bescheiden mening. 4 mans middenveld waarbij de buitenste middenvelders aanvallend zijn ingesteld.
En met domineren op het middenveld bedoel ik niet het midden van onze helft .
Davids moet gewoon kunnen domineren, hij is belangrijker voor het team dan veel mensen willen toegeven volgens mij, maar dinsdag kwam het helemaal niet uit de verf. Wat het aanvallende duo dan is kan me eigenlijk niet eens zoveel schelen, al denk ik dat van Nistelrooi altijd opgesteld moet worden.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')