Nou, dat blijktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Anders doe jij het ff allemaal in plaats van hem als je het zo goed weet. Hij is niet voor niets bondscoach. Zal vast wel weten waar ie mee bezig is.
Denk dat we wel eens Kampioen zouden worden als die 2 opgeroepen zouden wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef Nyluzzz het volgende:
Oude garde? Bergkamp en Rijkaard oproepen!
Ik weet het wel zeker. Een speler als Bergkamp wordt zwaar gemist in het elftalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk dat we wel eens Kampioen zouden worden als die 2 opgeroepen zouden worden
My feelings exactlyquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef Elusive het volgende:
wat zitten jullie nou te huilen? het is maar een training
Ondanks dat Bergkamp geen hele wedstrijden meer vol kan houden, heb ik hem toch nog aardig zien spelen bij Arsenal dit seizoen. Denk ook dat ie best voor de afgelopen WK kwalificatie en het huidige EK geselecteerd als het niet aan hemzelf had gelegen. Erg jammer, want hij had misschien wel kunnen brengen wat Nederland nodig heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk dat we wel eens Kampioen zouden worden als die 2 opgeroepen zouden worden
Denk de enige opstelling met alleen maar WEDSTRIJD FITTE spelers! Zo stel je spelers op die ritme hebben van de competitie en geen bank zitters. Omdat de Tsjechen vrij sterk zijn op fysiek gebied is het misschien beter een zwaarder bewaakt middenveld te hebben met 4 personen ipv 3. Wanneer mogelijk kan een cocu controlerend tussen middenveld en verdediging gaan spelen en van der Vaart aanvallende impulsen geven, maar dan met een wisselwerking. Niet allebei het centrale middenveld tegelijk verlaten! Dan geef je het middenveld prijs, net als tegen Duitsland, en dan ben je weg!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een waardeloze opstelling
ja maar vorige keer bleek ook al uit de trainingen dat Zenden ging spelen, en dat kwam nog uit ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:46 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
My feelings exactly
Ik begin er steeds meer in te geloven ja...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:49 schreef jimjim1983 het volgende:
...dan wilt advocaat gewoon niet winnen.
ja toch? Eerste minuut! Op van Nistelrooij!quote:[b]
2) De boer kan nog steeds binnen seconde een heel veld overspelen om een makaay een schietwaardige bal te leveren. (correct me if i am wrong, maar heeft dinsdag iemand een lange pass gezien)
Twee op Mandy iig. Die er geen fuck mee deed.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:14 schreef CANARIS het volgende:
Hoewel Bouma (!) ook een paar strakke passes afleverde in het begin, hoor.
wat , dinsdag, die wedstrijd tegen die moffen?
Jij hebt daar een lange pas van Bouma gezien , die aankwam ??
Het zal wel , maar ik herrinner mij er niet aan, Het zal dus wel geen wereld pass zijn geweest , oder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |